Ik ben bezig met het maken van een simpel CMS, dit doe ik door middel van een formulier met daarin een text area, in deze textarea vul ik dan weer de content van de site in.
Als ik nu echter in de textarea een formulier aanmaak met daarin een textarea dan wordt de textarea dus afgesloten voordat het hele formulier wat in de achterliggende database staat is verwerkt.
Ik zie dat ik het niet erg duidelijk opschrijf, ik zal het even in html proberen weer te geven.
(dit is dus niet de html die ik gebruik he)
De tekstarea wordt nu dus bij de eerste </textarea> afgesloten, en dat is niet de bedoeling, weet iemand voor dit probleem de oplossing.
BVD
Als ik nu echter in de textarea een formulier aanmaak met daarin een textarea dan wordt de textarea dus afgesloten voordat het hele formulier wat in de achterliggende database staat is verwerkt.
Ik zie dat ik het niet erg duidelijk opschrijf, ik zal het even in html proberen weer te geven.
(dit is dus niet de html die ik gebruik he)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <form> <textarea> <form <textarea> </textarea> </form> </textarea> <form> |
De tekstarea wordt nu dus bij de eerste </textarea> afgesloten, en dat is niet de bedoeling, weet iemand voor dit probleem de oplossing.
BVD
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!