Ik heb tijdje geleden een stuurtje gekocht van logitech en GP3 erbij. Super tof spel trouwens. Maar nu wil ik er een Rallyspel bij hebben wie O wie heeft daar ervaring mee??????????
Rally Championship is volgens mij de beste op de pc, Rally Masters schijnt ook wel goed te zijn. Op de psx is Colin McRae 2 absoluut het beste rallyspel, komt over een tijdje ook uit op de pc
Verwijderd
Ik vind op de PC Colin McRae 1 nog steeds de beste, beter dan Rally Masters of Rally Championship.
gizzy -> jij hebt toca 3 op de psx zeker nog niet gespeeld, die is pas echt VET
Verwijderd
Colin McRae Rally is het beste rallyspel tot nu toe.
Colin McRae Rally 2 wordt op 27/11/2000 gereleased.
Colin McRae Rally 2 wordt op 27/11/2000 gereleased.
Verwijderd
Colin McRae is zeker te weten het beste, maar Rally Championship ziet er erg gelikt uit en speelt lekker soepel.
Rally Championship is echter wel zeer frustrerend. Probeer maar eens op arcade te gaan racen. Je begint dan als 50ste en moet dan in een aantal races uiteindelijk 1ste worden. Ik heb het nu al 2 keer meegemaakt dat ik in de laatste meters van de baan wordt gedrukt en dan wordt je 2e en dan kun je weer helemaal opnieuw beginnen... en dat duurt zo`n anderhalf uur voordat je bij de finish bent!!!!!
Rally Championship is echter wel zeer frustrerend. Probeer maar eens op arcade te gaan racen. Je begint dan als 50ste en moet dan in een aantal races uiteindelijk 1ste worden. Ik heb het nu al 2 keer meegemaakt dat ik in de laatste meters van de baan wordt gedrukt en dan wordt je 2e en dan kun je weer helemaal opnieuw beginnen... en dat duurt zo`n anderhalf uur voordat je bij de finish bent!!!!!
Pagina: 1