Video in- videorecorder geeft knipperend beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
ik heb gisteren een DVD speler gekocht. Een Daewoo model No. DVD8000F (119 euro bij de Mediamarkt :) )
Maar nu ik hem aansluit op de video recorder(Daewoo DV-F932B) via de scart in of de ingangen aan de voorzijde van de video dan krijg ik bij het afspelen van dvd's een kleur verloop van donker naar licht beeld en springt dan weer naar donkerbeeld en vervaagt weer.

Dit probleem had ik ook als ik de tv-out van mijn videokaart van de pc gebruikte (via de videorecorder) bij het afspelen van films vanaf de pc. Toen dacht ik nog dat het een software probleemje was maar nu heb ik het zelfde via de losse DVD speler.
Als ik de dvd speler direkt op de tv aansluit doet het probleem zich niet voor dus het probleem ligt denk ik bij de video. Weet iemand een oplossing?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit is het effect van de macrovision kopieërbeveiliging. Je zou eens op google moeten kijken of deze op de bron uit te schakelen is. :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
[search=macrovision]

Dit topic is gesloten.