Naar aanleiding van dit topic vraag ik mezelf af of Exirion een probleem met mij heeft...
[topic=492761/1/25]
Ik reply dus nadat ik bepaalde dingen onduidelijk vond een mogelijke oplossing die , weliswaar onduidelijk naar mijn mening, wel vermeld stonden door de topicstarter. Nu anwoord Exirion dat ik wel vaker niet nuttige replys van 1 zin geef. Nou vind ik het best dat hij dat denk/vind , maar kom dan op zijn minst met een goede onderbouwing/voorbeeld. Ik vind zelf dat ik zo nu en dan goed advies/oplossingen geef. Als ik dan reply dat het mij niet goed lijkt om in andermans topic te discuseren krijg ik een , naar mijn mening , arrogant antwoord:
[topic=492761/1/25]
Ik reply dus nadat ik bepaalde dingen onduidelijk vond een mogelijke oplossing die , weliswaar onduidelijk naar mijn mening, wel vermeld stonden door de topicstarter. Nu anwoord Exirion dat ik wel vaker niet nuttige replys van 1 zin geef. Nou vind ik het best dat hij dat denk/vind , maar kom dan op zijn minst met een goede onderbouwing/voorbeeld. Ik vind zelf dat ik zo nu en dan goed advies/oplossingen geef. Als ik dan reply dat het mij niet goed lijkt om in andermans topic te discuseren krijg ik een , naar mijn mening , arrogant antwoord:
Maar daar gaat het eigenlijk niet om... Ik vind het zelf raar dat hij vervolgens dit tegen mij zegt:Ik bepaal zelf waar, hoe en wanneer ik jou aanspreek
Wederom mis ik enige vorm van onderbouwing of goede argumenten. Het feit dat ik hier al een tijdje kom zonder geregistreerd te zijn wil niet zeggen dat ik een clone acoount ben van een reeds gebande persoon. Maar ik open dit topic dus eigenlijk omdat ik weleens wil weten wat ik dan mogelijkerwijs verkeerd doe... met goede argumenten.Ik weet trouwens vrijwel zeker dat je een oude bekende van ons bent, dus je bent gewaarschuwd.