Toon posts:

Heeft Exirion een probleem met mij??

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic vraag ik mezelf af of Exirion een probleem met mij heeft...

[topic=492761/1/25]

Ik reply dus nadat ik bepaalde dingen onduidelijk vond een mogelijke oplossing die , weliswaar onduidelijk naar mijn mening, wel vermeld stonden door de topicstarter. Nu anwoord Exirion dat ik wel vaker niet nuttige replys van 1 zin geef. Nou vind ik het best dat hij dat denk/vind , maar kom dan op zijn minst met een goede onderbouwing/voorbeeld. Ik vind zelf dat ik zo nu en dan goed advies/oplossingen geef. Als ik dan reply dat het mij niet goed lijkt om in andermans topic te discuseren krijg ik een , naar mijn mening , arrogant antwoord:
Ik bepaal zelf waar, hoe en wanneer ik jou aanspreek
Maar daar gaat het eigenlijk niet om... Ik vind het zelf raar dat hij vervolgens dit tegen mij zegt:
Ik weet trouwens vrijwel zeker dat je een oude bekende van ons bent, dus je bent gewaarschuwd.
Wederom mis ik enige vorm van onderbouwing of goede argumenten. Het feit dat ik hier al een tijdje kom zonder geregistreerd te zijn wil niet zeggen dat ik een clone acoount ben van een reeds gebande persoon. Maar ik open dit topic dus eigenlijk omdat ik weleens wil weten wat ik dan mogelijkerwijs verkeerd doe... met goede argumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:38

Arno

PF5A

Kon dit niet beter via ICQ / mail :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Interessante verspreking:
Exirion zegt: "oude bekende"
Jij zegt: "clone account van geband persoon"

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 12 mei 2002 15:57 schreef justmental het volgende:
Mwa, zo vatte ik het ook op, dus dat is geen verspreking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het verschil hiertussen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

1. Je post volkomen offtopic in LA
2. Overal waar je post zijn het enkele zinnetjes met een smilie (goh, ik krijg een dejavu).
3. Je post meteen vreselijk veel na 2/3 dagen geregistreerd te zijn
4. Beweert na die paar dagen al dat GoT je leven is (zie signature), en ook dat komt me bekend voor.

Kortom: Ik weet vrijwel zeker dat je een clone bent die om precies dezelfde redenen was gebanned. Wil je een naam horen? Je bent ExiRana.

Je belt tegenwoordig in zodat we geen IP check kunnen doen, en je gebruikt een gratis email account van www.lekker.net. Ik zal je iets vertellen: we gaan dat adres niet meer accepteren. Je zult met een persoonlijk email adres moeten komen.

Weten we meteen of je hard kunt maken dat je niet de zoveelste Logitech clone bent.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 13:48

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Als iemand het heeft over 'een oude bekende van ons' dan zou ik eerlijk gezegd ook als eerste denken aan een kloontje van iemand die niet meer op GoT komt. En de enige goede reden dat iemand niet meer met zijn oude account hier komt lijkt me een ban of een heel slechte naam.

* odysseus weet overigens verder niets van de situatie, dus daar zal ik me niet over uitlaten.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 15:58 schreef Exirion het volgende:
1. Je post volkomen offtopic in LA
2. Overal waar je post zijn het enkele zinnetjes met een smilie (goh, ik krijg een dejavu).
3. Je post meteen vreselijk veel na 2/3 dagen geregistreerd te zijn
4. Beweert na die paar dagen al dat GoT je leven is (zie signature), en ook dat komt me bekend voor.

Kortom: Ik weet vrijwel zeker dat je een clone bent die om precies dezelfde redenen was gebanned. Wil je een naam horen? Je bent ExiRana.

Je belt tegenwoordig in zodat we geen IP check kunnen doen, en je gebruikt een gratis email account van www.lekker.net. Ik zal je iets vertellen: we gaan dat adres niet meer accepteren. Je zult met een persoonlijk email adres moeten komen.

Weten we meteen of je hard kunt maken dat je niet de zoveelste Logitech clone bent.
punt 1: Ik wil dit graag uitpraten... Ik wist niet waar ik dit anders moest doen.....
punt 2: Overal? Ik denk dat je niet overal bedoeld... Dat ik in sommige topics vraag om bijv. meer duidelijkheid oid is toch wel goed? Dat er daarna al iemand een andwoord wat ik misschien in gedachten had post kan ik verder weinig aan doen. Ook ik kan dingen niet weten. Ik ga daarna niet posten dat ik het niet weet.
punt 3: Dat ik veel aanwezig ben op GoT is toch alleen maar goed? Ik weet niet hoe jullie dit forum willen hebben: Mensen die nooit aanwezig zijn of slechts sporadisch (schrijf ik het goed?) of mensen die vaker aanwezig zijn?
punt 4: Zoals ik al zei loop ik al wel een tijdje rond op GoT maar heb ik me kort geleden geregd. En ja , ik bel tegenwoordig in ja , simpelweg omdat ik geen kabel adsl HEB! Dan lijkt het me logisch om in te bellen he! Waarom ben ik anders pas na 7 uur of in het weekend aanwezig? Lijkt me duidelijk... En een ander e-mail adres kun je krijgen.... Dan zal ik eerst een e-mail adres moeten hebben van jou of de crew.. Ik ga dat adres (van me pa) namelijk hier niet op het forum posten...
Trouwens.... Wat is een logitech clone :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 12 mei 2002 16:09 schreef Acronymos het volgende:
:z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:37

Predator

Suffers from split brain

[..]
Ik ga dat adres (van me pa) namelijk hier niet op het forum posten...
Jouw email adres is niet publiek als je dat niet wenst.
Het jouwe is nu trouwens ook niet publiek.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 16:13 schreef Predator het volgende:

[..]

Jouw email adres is niet publiek als je dat niet wenst.
Het jouwe is nu trouwens ook niet publiek.
Ik bedoelde dus dat ik het e-mail adres om het hard te maken niet zou posten op het forum..(dus niet het e-mail adres van me account) simpelweg omdat die van me pa is... Me pa heeft geen zin in spam oid namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 09:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

[..]
. En ja , ik bel tegenwoordig in ja , simpelweg omdat ik geen kabel adsl HEB! Dan lijkt het me logisch om in te bellen he! Waarom ben ik anders pas na 7 uur of in het weekend aanwezig?
Hij heeft het over een user die gebanned is en hij denkt dat jij nu een clone bent. Met inbellen heb je steeds een ander ip adres en dus kunnen de moderators niet na gaan of je een clone bent of niet. Goed uitgelegd :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 12 mei 2002 16:10 schreef Exirion het volgende:

[..]

:z
Ik wist het ook niet hoor, Exirion. Deze: [topic=208644/1/100] :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 12 mei 2002 16:16 schreef Acronymos het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus dat ik het e-mail adres om het hard te maken niet zou posten op het forum..(dus niet het e-mail adres van me account) simpelweg omdat die van me pa is... Me pa heeft geen zin in spam oid namelijk...
Verander het dan gewoon in je profiel.

Verder ga ik 1 kleine bemerking maken:
Je weet meteen wel alles perfect staan moet ik zeggen.
De eerste dag geregged en al een SM post waarin je spreekt over "beruchte Amd vs Intel dicussie".
Er zijn nog een hoop kleine dingen waar je kan aan zien dat je hier toch wel al een aardige tijd bent.

Je zegt zelf dat je hier al heel lang lurkt en dat kan best zijn maar hoe lang kan je lurken zonder zelf iets te zeggen :?
Als je hier echt veel komt en alles heel goed volgt dan wil je toch gewoon wel ergens reageren en dan reg je je.

Ik vind dat wel verdacht maar ik ga mij hier verder buitenhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat nu dan? Moet ik nu nog een ander mail adres geven (een "echt"(on-gratis) mail adres?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Reactie op Predator (Lite-Mod PNS):

Dit komt vaker voor. Eerst rond kijken en vooral lezen. Ik ken een paar users die hier misschien nog wel vaker rond lopen dan een mening user maar bijna nooit een post doen. Dus zijn verhaal kan klopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op zondag 12 mei 2002 16:22 schreef Acronymos het volgende:
Maar wat nu dan? Moet ik nu nog een ander mail adres geven (een "echt"(on-gratis) mail adres?)
Gewoon je emailadres in je profile wijzigen in een fatsoenlijk adres.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 16:21 schreef Predator het volgende:

[..]

Verander het dan gewoon in je profiel.

Verder ga ik 1 kleine bemerking maken:
Je weet meteen wel alles perfect staan moet ik zeggen.
De eerste dag geregged en al een SM post waarin je spreekt over "beruchte Amd vs Intel dicussie".
Er zijn nog een hoop kleine dingen waar je kan aan zien dat je hier toch wel al een aardige tijd bent.

Je zegt zelf dat je hier al heel lang lurkt en dat kan best zijn maar hoe lang kan je lurken zonder zelf iets te zeggen :?
Als je hier echt veel komt en alles heel goed volgt dan wil je toch gewoon wel ergens reageren en dan reg je je.

Ik vind dat wel verdacht maar ik ga mij hier verder buitenhouden :)
Is het een crime ( :P ) om te weten waar alles hoort te staan? Het feit dat ik hier langer kom en alles perfect weet te zitten etc etc. is het enige echte argument wat ik gehoort heb... Maar dat is nog geen bewijs dat ik een clone ben zoals ik net al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 12 mei 2002 16:22 schreef Acronymos het volgende:
Inderdaad, dat veranderen en voor de rest kan je niks doen. Als je een clone bent dat komen ze er achter en als het niet zo is dan welkom op GoT en vergeet dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

punt 2: Overal? Ik denk dat je niet overal bedoeld... Dat ik in sommige topics vraag om bijv. meer duidelijkheid oid is toch wel goed? Dat er daarna al iemand een andwoord wat ik misschien in gedachten had post kan ik verder weinig aan doen. Ook ik kan dingen niet weten. Ik ga daarna niet posten dat ik het niet weet.
Zie hier een paar willekeurige posts:
Op zondag 12 mei 2002 15:30 schreef Acronymos het volgende:
Zet je front side bus op 133 in plaats van 100 Mhz... Dan zou het moeten lukken. :)
Op zondag 12 mei 2002 00:43 schreef Acronymos het volgende:
• punt 1 : geen id.
• punt 2 : geen id , maar je kunt natuurlijk op het werk ook vragen hoe ze het daar gedaan hebben
Op zondag 12 mei 2002 00:19 schreef Acronymos het volgende:
Je temperatuur?
Op zaterdag 11 mei 2002 23:46 schreef Acronymos het volgende:
bedoel je in windows 2000/XP dat je bij taakbeheer de processorgebruik ziet???
Op zaterdag 11 mei 2002 00:24 schreef Acronymos het volgende:
terug switchen naar fat :?
Op zaterdag 11 mei 2002 00:19 schreef Acronymos het volgende:
Ik heb zelf een gigabyte gehad (pentium 3 550) IS me altijd goed bevallen hoor... Nooit geen last gehad van stabiliteit.... werd alleen sloom na enkele jaren , maar daar heeft iedereen last van denk ik....
Goh, die had Logitech ook :D
Op zaterdag 11 mei 2002 00:10 schreef Acronymos het volgende:
/me pakt zijn portomonnee :)
Je post gewoon op EXACT dezelfde manier als ExiRana, en je wil zo snel mogelijk weer in de HK komen. Alles wijst erop. Bovendien gebruik je precies hetzelfde icoontje als bij 1 van je andere clones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Het is wel duidelijk dat je hier of al een tijdje rond loopt of een clone bent. Maar move ff naar Moderator forum en ga daar maar detective spelen :P. Serieus: Ik denk dat wij (users) er niks aan kunnen toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 16:24 schreef Exirion het volgende:

Je post gewoon op EXACT dezelfde manier als ExiRana, en je wil zo snel mogelijk weer in de HK komen. Alles wijst erop. Bovendien gebruik je precies hetzelfde icoontje als bij 1 van je andere clones...
Euhm , ik heb dat icoontje gevonden via http://cliparts.pagina.nl. Ik moet wel HEEL erg dom zijn om bij een clone dezelfde icoon aan te meten. En als ik volgens jullie snel de HK in wil geven jullie me toch zo'n Hk-ban? Daar ben ik hier namelijk niet voor.... En ik ben het wel met je eens dat sommige van mijn reply's meer inhoud mogen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 12 mei 2002 16:23 schreef We Are Borg het volgende:
Reactie op Predator (Lite-Mod PNS):

Dit komt vaker voor. Eerst rond kijken en vooral lezen. Ik ken een paar users die hier misschien nog wel vaker rond lopen dan een mening user maar bijna nooit een post doen. Dus zijn verhaal kan klopen.
Ja natuurlijk, ik ken zo ook iemand ;)
Maar het komt toch ook niet zoveel voor.

Eerst helemaal niets,
reggen en dan direct veel posten.

Toch maar een rare stap.
Van lurken tot heel active user in 1 dag.
Dat lijkt me toch een geleidelijk proces.

en ik had gezegd dat ik nix meer hierover ging zeggen
Op zondag 12 mei 2002 16:23 schreef Acronymos het volgende:

[..]

Is het een crime ( :P ) om te weten waar alles hoort te staan? Het feit dat ik hier langer kom en alles perfect weet te zitten etc etc. is het enige echte argument wat ik gehoort heb... Maar dat is nog geen bewijs dat ik een clone ben zoals ik net al zei.
Het is een bemerking, dat is iets heel anders dan een bewering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

en ik had gezegd dat ik nix meer hierover ging zeggen
Kan ik niks aan doen dat jij je niet aan je woord houdt :P

Maar je hebt hier absoluut wel een punt. Waarom lang toekijken en nu zo actief mee posten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Op zondag 12 mei 2002 16:28 schreef Acronymos het volgende:

[..]

Euhm , ik heb dat icoontje gevonden via http://cliparts.pagina.nl. Ik moet wel HEEL erg dom zijn om bij een clone dezelfde icoon aan te meten. En als ik volgens jullie snel de HK in wil geven jullie me toch zo'n Hk-ban? Daar ben ik hier namelijk niet voor.... En ik ben het wel met je eens dat sommige van mijn reply's meer inhoud mogen krijgen...
gozer, je bent een cloon of niet.
Geef de mods je echte email adres en zij weten het.
Als je geen cloon bent, niks aan de hand, zowel: doei ;)

(die Jeroentje ken ik trouwens wel van HWI toen ik daar nog veel zat, rare flippo was dat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 12 mei 2002 16:31 schreef Azrael het volgende:
(die Jeroentje ken ik trouwens wel van HWI toen ik daar nog veel zat, rare flippo was dat :P)
Ja, meneer heeft het niet alleen op GoT voor elkaar gekregen om bans te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 16:30 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Kan ik niks aan doen dat jij je niet aan je woord houdt :P

Maar je hebt hier absoluut wel een punt. Waarom lang toekijken en nu zo actief mee posten :?
Eerst bijvoorbeeld overal wel een mening over vormen. Als je geregd bent , posten en mensen (proberen) te helpen. Maar dit argument is denk ik ongegrond , simpelweg omdat ik ook om andere redenen ineens veel post nadat ik veel heb toegekeken. Ik heb nu wel een paar weken toegekeken op dit forum. Ik weet nu hoe het reilt en zijlt (?) op dit forum. Nu heb ik me geregt en ben ik gaan posten... Ik snap wel dat het raar lijkt , maar het is wel zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn e-mail adres is verandert..... De modjes kunnen hem als het goed is nu wel zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 12 mei 2002 16:43 schreef Acronymos het volgende:
Mijn e-mail adres is verandert..... De modjes kunnen hem als het goed is nu wel zien....
Check de mail en geef zo snel mogelijk antwoord op de vraag die ik je erin stel.

edit:
ik wacht........

[edit2] en ik wacht....... [/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik moet zeggen dat ik tot op dit moment wel wát aanwijzingen zie voor een mogelijke kloon, maar aan de andere kant blijkt uit dit topic ook weer de goede wil van de topicstarter.

Wat ik daarom gewoon zou zeggen is de gulden middenweg: kijk het voorlopig even aan en houd hem/haar goed in de gaten - mocht de gebruiker alsnog duidelijk ontsporen, dan kun je alsnog een ban plaatsen.

Zo, dat was mijn bescheiden mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op zondag 12 mei 2002 16:52 schreef Kjev het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot op dit moment wel wát aanwijzingen zie voor een mogelijke kloon, maar aan de andere kant blijkt uit dit topic ook weer de goede wil van de topicstarter.

Wat ik daarom gewoon zou zeggen is de gulden middenweg: kijk het voorlopig even aan en houd hem/haar goed in de gaten - mocht de gebruiker alsnog duidelijk ontsporen, dan kun je alsnog een ban plaatsen.

Zo, dat was mijn bescheiden mening :)
Als dit daadwerkelijk de betreffende cloon is is dat echt niet meer van toepassing, geloof me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 12 mei 2002 16:54 schreef Azrael het volgende:
Als dit daadwerkelijk de betreffende cloon is is dat echt niet meer van toepassing, geloof me...
Wij kunnen niet waterdicht bewijzen dat hij een clone is, maar vooralsnog kan hij het tegendeel niet bewijzen ;) Ik wacht nog op een reactie op een voorstel dat ik hem via email heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 16:54 schreef Azrael het volgende:

[..]

Als ik die clone zou zijn , zou mijn gedrag ernaar zijn dat ik ban krijg. Mijn gedrag is tot dusverre geen aanleiding tot een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 16:55 schreef Exirion het volgende:

[..]

Wij kunnen niet waterdicht bewijzen dat hij een clone is, maar vooralsnog kan hij het tegendeel niet bewijzen ;) Ik wacht nog op een reactie op een voorstel dat ik hem via email heb gedaan.
Reactie al verstuurd. Zat ff met me pa te overleggen wat we vanavond eten en over een mogelijke weppagina voor zijn bedrijf... Exuses dat het zo lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 12 mei 2002 16:57 schreef Acronymos het volgende:
Als ik die clone zou zijn , zou mijn gedrag ernaar zijn dat ik ban krijg. Mijn gedrag is tot dusverre geen aanleiding tot een ban.
Als je de kwaliteit van je posts aanmerkelijk verhoogt dan zijn er verder geen redenen om je te bannen. Wat mij betreft is de zaak hiermee afgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:30
Hmmz dit soort mensen (zoals we d8en dat hij was) houd je nooit tegen.. Zien er lol in zolang mogelijk een forum dwars te blijven zitten.. Zou leuk kunnen zijn . maar ze verspelen wel hun toegang...

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 12 mei 2002 16:59 schreef stam15 het volgende:
Hmmz dit soort mensen houd je nooit tegen.. Zien er lol in zolang mogelijk een forum dwars te blijven zitten.. Zou leuk kunnen zijn . maar ze verspelen wel hun toegang...
|:( Wie zegt dat het echt om een clone gaat, niemand, dus geen conlusie trekken die je niet kan trekken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op zondag 12 mei 2002 16:59 schreef stam15 het volgende:
Hmmz dit soort mensen (zoals we d8en dat hij was) houd je nooit tegen.. Zien er lol in zolang mogelijk een forum dwars te blijven zitten.. Zou leuk kunnen zijn . maar ze verspelen wel hun toegang...
zegt hij :z

ik kan me nog een interessant LA topic van jou herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Case closed.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.