Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Er zit een verborgen partitie op de HP's waar o.a. WinXP opstaat en alle drivers.Op zondag 12 mei 2002 15:50 schreef Silverstar het volgende:
Om welke software gaat het?
Het is gewoon mogelijk om bij HP (tegen betaling) een recovery-cd te bestellen. Geen idee hoeveel zoiets kost, maar informeer even bij hun zou ik zeggen. www.hp.nl
Start de computer trouwens eens op, en druk tijdens het HP-Pavillion-scherm op F10. Kom je in de verborgen recoverypartitie (tenzij je die met F-Disk hebt verwijderd).
Verwijderd
misschien een beetje een omweg, maar probeer eens computerwinkels, die een hp 740 hebben staan, en vraag dan of je voor een geringe vergoeding een clone van de hdd kan krijgen..
misschien ben je daar mee gered..
met fdisk kan je die partitie niet zien, is een linux partitie..Start de computer trouwens eens op, en druk tijdens het HP-Pavillion-scherm op F10. Kom je in de verborgen recoverypartitie (tenzij je die met F-Disk hebt verwijderd).
Dat zullen ze niet toelaten, aangezien het uiteraard niet te bewijzen is ze er zelf eentje thuis hebben staan. Ik zou het persoonlijk iig nooit toestaan in de winkelmet fdisk kan je die partitie niet zien, is een linux partitie..[/quote]Op zondag 12 mei 2002 16:26 schreef Daimonet het volgende:
misschien een beetje een omweg, maar probeer eens computerwinkels, die een hp 740 hebben staan, en vraag dan of je voor een geringe vergoeding een clone van de hdd kan krijgen..
Is mij toch echt een keer gelukt dmv FDisk de PC direct in de "verborgen" partitie op te starten. Spreek dus uit ervaringmet fdisk kan je die partitie niet zien, is een linux partitie..
Pagina: 1