Gamepad Pro en Windows XP problemen

Pagina: 1
Acties:

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Hoi,

Ik wilde laatst mijn Gamepad Pro gaan installeren maar ik heb nu Windows XP op mijn computer staan.
Hij kan dus niet meer de software voor mijn gamepad instaleren. Als ik het handmatig probeer kan Windows ook geen drivers vinden.

Ik ben op de Gravis site geweest, maar daarop stonden geen drivers voor mijn Gamepad Pro (ik heb niet de USB versie maar de gameport versie).

Ik hoop dat iemand een oplossing voor mijn probleem heeft.

Thnx!

Verwijderd

als je de drivers niet kunt vinden, moet je eens wat proberen te goochelen met de standaard gamepad drivers in XP.

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Hij staat volgens mij standaard in de gamecontrollerlijst hoor :?

dus of iets mis met je gameport of je pad

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Bernaar
Op zondag 12 mei 2002 15:26 schreef ByMeSDy het volgende:
als je de drivers niet kunt vinden, moet je eens wat proberen te goochelen met de standaard gamepad drivers in XP.
Wil je mij dan ff vertellen waar ik dat in XP kan vinden? Waar zit die controller afdeling dan in XP?

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 15:31 schreef bvwillig het volgende:

[..]

Wil je mij dan ff vertellen waar ik dat in XP kan vinden? Waar zit die controller afdeling dan in XP?
ik heb nu XP niet geinstalleerd, maar je zou het via het config scherm, system, een apparaatbeheer achtig knopje moeten vinden.
En ik dacht dat er ook een speciaal gamecontroller ding in het config scherm was, maar im not sure ;)

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

als je de nederlandse evrsie hebt is het: configscherm --> spelbesturingen --> toevoegen --> GamePadPro --> [OK] en fertig is jij :)

kword alleen gek van fifa, t padje word af en toe niet uitgelezen tijdens het spelen, hetgeen mij zwaar frustreerd :(

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Bernaar
Op zondag 12 mei 2002 15:34 schreef Atgast het volgende:
als je de nederlandse evrsie hebt is het: configscherm --> spelbesturingen --> toevoegen --> GamePadPro --> [OK] en fertig is jij :)

kword alleen gek van fifa, t padje word af en toe niet uitgelezen tijdens het spelen, hetgeen mij zwaar frustreerd :(
Nou, bij XP heb je op het config. scherm echt nergens spelbesturingen staan hoor... ik heb het over XP!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 15:37 schreef bvwillig het volgende:

[..]

Nou, bij XP heb je op het config. scherm echt nergens spelbesturingen staan hoor... ik heb het over XP!
Dat staat toch echt wel in het configuratiescherm.

Maar welke type scherm gebruik je in het configuratiescherm van XP?
Het klassieke menu of het XP menu.

In het klassieke menu krijg je het configuratiescherm van Win Me. En daar staat dus spelbesturing.

Wordt jouw merk gamepad niet ondersteunt dan kun je de standaard gamepad kiezen in XP. Gewoon ff het aantal knoppen tellen en de daarbij behorende gamepad uitkiezen.

Klaar ;)

• Bernaar
Op zondag 12 mei 2002 15:48 schreef ureal het volgende:

[..]

Dat staat toch echt wel in het configuratiescherm.

Maar welke type scherm gebruik je in het configuratiescherm van XP?
Het klassieke menu of het XP menu.

In het klassieke menu krijg je het configuratiescherm van Win Me. En daar staat dus spelbesturing.

Wordt jouw merk gamepad niet ondersteunt dan kun je de standaard gamepad kiezen in XP. Gewoon ff het aantal knoppen tellen en de daarbij behorende gamepad uitkiezen.

Klaar ;)
Oja, zo had ik het configuratiescherm nog niet bekeken :)

Maar kan iemand mij dan in helmelsnaam vertellen hoe je dan in de 'nieuwe' XP configscherm die controller installeerd?!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

ff voor de minder ervaren xp gebruikers (ja ze bestaan nog :P )

config scherm-> printers en andere hardware-> spelbesturingen (dit is met de nieuwe vormgeving van je configscherm)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Bernaar
Op zondag 12 mei 2002 16:07 schreef ETM het volgende:
ff voor de minder ervaren xp gebruikers (ja ze bestaan nog :P )

config scherm-> printers en andere hardware-> spelbesturingen (dit is met de nieuwe vormgeving van je configscherm)
Ok, thnx! :)
Pagina: 1