Planet Internet (Mxstream) Er weer uit??

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Topicstarter
Hoi,

Nadat ik gister ook al geen verbinding had heb ik het nu weer.

Iemand die er ook last van heeft en die in A'dam woont??

Thanks

:(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
heb je geen line-sync ? of wat ?

of dns-errors ?

heb je al op de site van planet gekeken

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 06:41
Hier in nieuwegein henb ik er ook last van

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Regio Rotterdam ook eruit. Moet nu weer via Zonnet?!?!?!?! grrrrrrrmmmblbl

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

amersfoort ligt er ook uit.. kannek verder met wanadoo :'(

www.baskoole.com

Verwijderd

't ligt er hier ook uit, lijkt op de interconnectie ergens, want ik kan wel gewoon ftp/ping/vnc-en naar andere planet abbonees...

helpdesk adsl is onbereikbaar, en het 0900 (grmbl) nummer wil mij niet helpen. :(

dus zit ik noodgedwongen via casema van de buren...GRRR :(

edit:
(tis hier regio gouda btw)

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Hier in Naarden ligt het er ook weer uit, in de korte tijd dat ik Planet adsl heb heb ik alweer 4 storingen gehad :(

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 14:48 schreef [Airwolf] het volgende:
heb je geen line-sync ? of wat ?

of dns-errors ?

heb je al op de site van planet gekeken
gheh :) kheb planet nog nooit een storingsmelding zien doen :(

(nofi)

im getting steeds more ' :( '..

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:51
hier in dordrecht ligt adsl er ook uit van planet :(
echt irri gisteren lag het er ook al
en 56k is zo traag

• Heintje
Wel vreemd op zich, ik heb echt MAANDENLANG geen enkele storing gehad met Planet / MxStream, en nu opeens 3 keer in 2 weken.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Heintje
van de site van Planet:

Laatste update: 12/05/2002 15:10

Actuele meldingen

12-05-2002 15:08 uur. ADSL-storing in Amsterdam, Utrecht, Amersfoort en Rotterdam
Door een storing zijn sommige websites niet bereikbaar als u verbonden bent via MxStream in Amsterdam, Utrecht, Amersfoort en Rotterdam. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen.

:(

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 09:14

Tux

Hoeveel storing moet je hebben voordat je je abonnementsgeld terug krijgt?

En hoe lang zou ik zonder internet zitten als ik eventueel overstap van ADSL aanbieder.

Ik vind dit waardeloos :(

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:33

Petuhr

FreeBSD

Purmerend heeft er ook last van.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 09:14

Tux

Is die boel bij Planet al weer up?

Ik krijg hier nog steeds geen internet :( :r

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Koelkasten
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

koelkasten op zijn hetnet 56 k modem nu maar weer adsl modem geeft geen normale verbinding ook met x4all DNS servers ingesteld is der geen boot mee te bezijlen

Sommige mensen....

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heeft hier de hele middag er uit gelegen :(

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Op zondag 12 mei 2002 19:43 schreef Koelkasten het volgende:
koelkasten op zijn hetnet 56 k modem nu maar weer adsl modem geeft geen normale verbinding ook met x4all DNS servers ingesteld is der geen boot mee te bezijlen
Bedoel je:

"Ik (Koelkasten) internet nu maar weer met mijn 56k-modem via Het Net. Mijn ADSL-modem geeft geen normale verbinding, ook niet met XS4All DNS-servers ingesteld. Er is geen land mee te bezeilen."

?
Ik moest namelijk vier keer lezen voor ik het begreep.

Overigens heb ik iemand, vanwege de korting van 50 Euro laatst, geadviseerd ADSL via Planet te nemen. Geen goede keuze?

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hmm ik heb ook planet adsl, de meeste storingen mis ik eigelijk, omdat ik nooit hoef in te loggen, omdat ik een routertje heb. Maar van de andere kant, dat ding is er een keer (wel vaker hoor ;)) uitgeklapt zeg maar, en hij is toen 5 uur achter elkaar bezig geweest met inloggen....was dus wel een foutje denk ik :P

maar een beetje mijn idee zeg maar; zou een mailactie niet wat zijn, gewoon om geld terug te vragen oid :?

proberen kan altijd :)

edit:
Overigens heb ik iemand, vanwege de korting van 50 Euro laatst, geadviseerd ADSL via Planet te nemen. Geen goede keuze?
hmja...het kan goed zijn, ik heb eik vrij weinig problemen, al is er de laatste tijd wel duidelijk een stijging van de problemen merkbaar.

denk dat het even afwachten is om te weten of het echt een goede keuze is :)

iemand die een paar uur per dag internet zal minder last hebben van storingen dan iemand die 12 uur per dag zit te internetten, zoals een vrij gemiddelde tweakert :P

• Koelkasten

Koelkasten

sorry van mijn kromme zin dernet maar de tikken hoorde ik al weer in mijn achterhoofd tikken en daarom denk ik beetje kromme zinnen,

Echter 2 sec geleden poing planet adsl in zijn volle glorie weer online en werkend :D

Is planet slecht ?

Neej ik zit er sinds me 2001 bij met basic adsl diensten en in totaal misschien een 6 tot 7 tal storingen gehad waarbij de langste ooit een keer 5 uur heeft geduurt dus vind ik ze slecht neej helemaal niet bevalt me wel, Nu was even balen dat het het niet doet maar zo lang als het het dan achtermekaar feilloos wel doet ben ik een tevreden gebruiker :)

Sommige mensen....

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 19:54 schreef Koelkasten het volgende:
sorry van mijn kromme zin dernet maar de tikken hoorde ik al weer in mijn achterhoofd tikken en daarom denk ik beetje kromme zinnen [...]
nofi hoor, maar hier begrijp ik dus werkelijk nix van

misschien een id je reply eerst door te lezen voordat je op verstuur klikt :?

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ok, de laatste tijd heb ik dus al 3 keer in een week storing gehad, heb sinds oktober 2001 nu, dit is de vijfde langere storing. Maarja, als ze voortaan gewoon WEL goede service kunnen leveren en minder storingen hebben vind ik het wel best zo.

• Koelkasten

Koelkasten

Op zondag 12 mei 2002 19:56 schreef veldmuis het volgende:

[..]

nofi hoor, maar hier begrijp ik dus werkelijk nix van

misschien een id je reply eerst door te lezen voordat je op verstuur klikt :?
je hebt gelijk nu ik het zelf terug lees denk ik *schaam* wat een duffe zin man net of ik pas 2 maanden in nederland woon |:( tja sorry dan maar...

biertje ? :7

Sommige mensen....

Verwijderd

Ik heb nu ook een basic abbo. Maar ik heb er net 5 uur zonder internet gezeten. Het enige wat ik nog kon doen, was ftp'en. Verder werkte er nix meer.
En dit had ik gisteren ook twee keer. Namelijk van 17.00 tot 19.00 en vanacht van 0.45 tot 1.15. En ik begin hier schijtziek van te worden.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 19:57 schreef J0YR1D3R het volgende:
ok, de laatste tijd heb ik dus al 3 keer in een week storing gehad, heb sinds oktober 2001 nu, dit is de vijfde langere storing. Maarja, als ze voortaan gewoon WEL goede service kunnen leveren en minder storingen hebben vind ik het wel best zo.
ik zou een begin van goede service toch wel een nummer dat niet 0.25 € pm kost

• Kramers
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op zondag 12 mei 2002 20:00 schreef Mobius het volgende:
Ik heb nu ook een basic abbo. Maar ik heb er net 5 uur zonder internet gezeten. Het enige wat ik nog kon doen, was ftp'en. Verder werkte er nix meer.
En dit had ik gisteren ook twee keer. Namelijk van 17.00 tot 19.00 en vanacht van 0.45 tot 1.15. En ik begin hier schijtziek van te worden.
Ja, ik ook hierzo. Gisteren 2 uur lang zonder ADSL (van 17:00 - 19:00) en nu ook 5 uur lang.

Maar dit zijn voor mij de eerste keren dat de verbinding dood is.

Ik vraag me af waarom dit nu 5 uur moest duren. Is er nog een reden gegeven waarom dit zolang duurde, en waarom die uberhaupt plat lag ?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 13:29
Het werkt weer hoor.. Naar mijn idee lagen de DNS servers eruit. Hoewel als ik die van XS4All instelde ik nog niet verder kwam. Ach.. ik vind niet dat we mogen zeiken, al die maanden geen storing :)

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
jaja, ze hadden weer storing..ik lag er vandaag en gisteren ook een aantal uur uit..(planet, MXstream)

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

dat is al de tweede keer binne 2 dagen :( het lijkt casema wel

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-08 21:19

Fisico

by Fabian

Op zondag 12 mei 2002 19:47 schreef pinockio het volgende:

denk dat de persoon in kwestie de volgende keer niet meer blind zal gaan voor jou adviezen.

Dit hele weekend is het al balen.
Op zondag 12 mei 2002 19:54 schreef Koelkasten het volgende:
Is planet slecht ?

Neej ik zit er sinds me 2001 bij met basic adsl diensten en in totaal misschien een 6 tot 7 tal storingen gehad waarbij de langste ooit een keer 5 uur heeft geduurt dus vind ik ze slecht neej helemaal niet bevalt me wel, Nu was even balen dat het het niet doet maar zo lang als het het dan achtermekaar feilloos wel doet ben ik een tevreden gebruiker :)
Is ook niet slecht, op die te weinig in gekochte bandbreedte na. Het is wel irri als je door de weeks een uurtje ofzo kan inetten en in het weekend wat meer tijd hebt dat je hele weekend er door verpest wordt.

Nog erger als die junkmail van ze wel aankomt, en de factuur natuurlijk.
Op zondag 12 mei 2002 20:07 schreef _Phantom_ het volgende:
ik zou een begin van goede service toch wel een nummer dat niet 0.25 € pm kost
idd.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

deamn vandaag weer ,

hier in Haarlem....

Verwijderd

Uhhm ik heb nergens last van gehad, Groningen trouwens. Maar misschien komt dat vanwege het Cistron DNS wat ik gebruik? en de server staat gewoon 24/7 aan dus inbellen is niet nodig. Echter doet MSN het hier nu niet, ik weet niet of dat iets met de storing te maken heeft ? :)

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op zondag 12 mei 2002 21:07 schreef Garfield het volgende:
Uhhm ik heb nergens last van gehad, Groningen trouwens. Maar misschien komt dat vanwege het Cistron DNS wat ik gebruik? en de server staat gewoon 24/7 aan dus inbellen is niet nodig. Echter doet MSN het hier nu niet, ik weet niet of dat iets met de storing te maken heeft ? :)
heb ik ook alles doet(weer)het behalve msn

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:09 schreef Pluisje het volgende:

heb ik ook alles doet(weer)het behalve msn
Hier werkt MSN nu ook weer, heb even de server + mijn pc gereboot en toen kwam ik er eindelijk op.

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

XS4ALL rullez, ik heb het AL ;) sinds 30 maart, en nog geen enkele error, super :) (bommen op planet :D*D)

www.google.nl

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51
In de laatste 3 weken 6 keer storing gehad (regio rotterdam). Het is niet alleen dns ofzo, eerder een gateway probleem, want niks doet het. We betalen meer om de kwaliteit van het netwerk te waarborgen. Sinds ik meer betaal heb ik zoveel storingen dat ik me weer in m'n upc tijd waan. :(

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 12 mei 2002 21:28 schreef Fakir het volgende:
In de laatste 3 weken 6 keer storing gehad (regio rotterdam). Het is niet alleen dns ofzo, eerder een gateway probleem, want niks doet het. We betalen meer om de kwaliteit van het netwerk te waarborgen. Sinds ik meer betaal heb ik zoveel storingen dat ik me weer in m'n upc tijd waan. :(
ja idd, en ik krijg heimwe naar me kabelfoon die er tenminste maar 1keer per dag uitlag :P

39

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op zondag 12 mei 2002 21:24 schreef Garfield het volgende:

[..]

Hier werkt MSN nu ook weer, heb even de server + mijn pc gereboot en toen kwam ik er eindelijk op.
hier nu ook :)

Verwijderd

/me had al weer eventjes gebeld: vandaag en gister zijn er landelijke storingen geweest (je kon nog wel inbellen maar daar hield het ook mee op.)

morgen bel ik weer om de technische oorzaak te achterhalen.

ohja, ik vind het gewoon leuk om die 1e lijners dwars te zitten (net zolang doorzeuren tot je technisch personeel aan de lijn hebt >:) moeten ze port 25 maar open zetten, hehehe)

Verwijderd

[topic=492206]

Graag 1 topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.