Uitverkocht??? Plextor 10/12/32 IDE Bulk

Pagina: 1
Acties:

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 19:29
Verdorie dacht ik hem eindelijk te gaan kopen, is hij nergens meer te krijgen?? De ene winkel weet niet wanneer hij komt, de andere zegt "3 weken" maar ook dat is niet zeker. Suggestie voor t.net pricewatch: een vlaggetje erbij rood/geel/groen:
* groen: op voorraad
* geel: was week geleden niet op vooraad
* rood: niet op voorraad (max 7 dagen, daarna weer naar geel)

Verwijderd

Wacht nou maar nog ff, de 16 komt er al aan.

Verwijderd

Bij Klein Informatica hebben ze er nog 26 op voorraad. Kosten fl 649,00 incl BTW

http://www.mytrade.nl/fo.cgi?sessid=273BDF91413E295E;moreinfo=1;prodlevid=838

Greetz,

• RwinG
  • Laatst online: 28-07 19:29
Op de websites staat vaak wel dat ze in voorraad zijn, maar als je belt dan hebben ze hem niet meer. Ik heb trouwens nog steeds geen OEM gevonden, retails zijn er al weer wel hier en daar.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Is dit type brander nou burnproof(moet het erbij staan of zijn alle 12 speed IDE branders van plextor burnproof)?

wat moet ik nou nemen, een IDE plextor 12 speed, diie burnproof is, of een 12 speed plextor die SCSI is?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

bestel m nu snel bij funprice zolang ze m nog hebben :)

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

kijk es bij <a href="www.mycom.nl">MyCom</a> daar wordt elke dag spullen geleverd, tenminste in haarlem is dat zo dus die zullen ze vast wel hebben

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

frankguthrie als je scsi hebt heb je geen burn proof nodig toch ? dat bedoel ik ... dus als het scsi kan altijd doen , of je moet het te duur vinden maar dan lever je in op performance

Verwijderd

Bij Paradigit computers hebben ze die op voorraad liggen.. check

http://www.paradigit.nl

Greetz

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 23:07 schreef Darkman het volgende:
frankguthrie als je scsi hebt heb je geen burn proof nodig toch ? dat bedoel ik ... dus als het scsi kan altijd doen , of je moet het te duur vinden maar dan lever je in op performance[/quote]Maar een burnproof IDE plextor is goedkoper, dus de overweging is erg moeilijk :(

Russian Blue Neji
Kate Bush

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
dynabyte (haarlem) had ze laatst nog...

I’m not like the OTTERS

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Op dit moment kun je beter voor de Plextor 12/10/32 IDE met burnproof gaan, heeft dus als voordelen t.o.v. scsi de burn-proof en de 10x rewrite mogelijkheid..

Dat is ook leuk, de SCSI heeft op dit moment alleen nog maar 4x rewrite, maar het nieuwe model zal wel 10x rewrite zijn..

Voor 649,- idd heb je een hele goede snelle brander op IDE basis..

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Probeer anders de TDK 12/10/32 die is vrijwel indentiek aan de Plextor.

review: http://www.cdrinfo.com/hardware/tdkcyclone/index.shtml

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 10:06 schreef The Fox het volgende:
Op dit moment kun je beter voor de Plextor 12/10/32 IDE met burnproof gaan, heeft dus als voordelen t.o.v. scsi de burn-proof en de 10x rewrite mogelijkheid..

Dat is ook leuk, de SCSI heeft op dit moment alleen nog maar 4x rewrite, maar het nieuwe model zal wel 10x rewrite zijn..

Voor 649,- idd heb je een hele goede snelle brander op IDE basis..[/quote]Maar de belasting van je processor is wel groter.

Wat raad je aan als ik een Thunderbird 800 neem, SCSI of IDE?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

voor die prijs ? gewoon ide .. ach die 6 munuutjes extra cpu belasting.. daar kan je toch wel p wachten.. en bij de weg.. wachten hoeft niet, maar dan duurt het misschien iets langer, maar gebruik je wel waar je voor betaald hebt : burnproof ....

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 15:00

BIM

Nothing interesting

Ik heb er gister nog 1 gekocht bij Grafi-Call in Leiden
en ze hadden er nog meer op voorraad liggen. fl. 625,- incl. BTW excl. verzending. (ik woon hier dus geen verzending nodig)

GreetZ,
Pagina: 1