DVD-writer

Pagina: 1
Acties:

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hi,

Over een tijdje gaat mijn 2e PC-Prive ronde in en dus kan ik o.a. een DVD-writer kopen. Momenteel heb ik een 6* DVD (die hardware regio-vrij is) en een 8* Plextor met CloneCD support. Voor mij zijn die 2 punten (regio-vrij en CloneCD) van belang, maar ik weet niet in hoeverre DVD writers hier support voor hebben. Heeft iemand enig idee?
Anders zou ik mijn oude hardware moeten blijven gebruiken en dat geeft een nogal volle kast.

Wat is uberhaupt de ervaring van mensen met DVD writers zoals de Philips?

En een laatste vraagje betreffende DVD. Iemand enig idee of er ooit iemand zo slim is een MP3 DVD speler (portable) op de markt te gooien? Zelf ben ik nog niets tegen gekomen, ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat de laser teveel vermogen nodig heeft. Aan de andere kant is er veel verbeterd aan de gebruikerstijd van MP3 spelers......

Thnx!

THEVGE

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[topic=309815/1/100]

en ik zou zelf nog geen DVD writer nemen, om de doodsimpele reden dat er nog geen standaard is.
op zich werken de branders goed, maar zelf wacht ik totdat de compatibiliteit wat beter is.

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In principe is de compabiliteit een probleem. Aangezien ik vooral denk aan prive massa-opslag vind ik compabiliteit wat minder belangrijk. Zelf DVD films maken doe ik ook niet, dus het enige belangrijke is dat gebrande DVD's in te lezen zijn in "normale" PC DVD spelers.