Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
maak er een intake van, anders krijg je last van onderdruk (3 + 1 (voeding) uit, 2 in)
en je kunt het natuurlijk ook ff zelf proberen en temps meten
/edit beter leren kijken
en je kunt het natuurlijk ook ff zelf proberen en temps meten
/edit beter leren kijken
Verwijderd
is dat eerste piccie nou achterkant of zeikant anders heb jij wel een rare kast 
en btw kun je niet gewoon ff testen
er kan nix kapot gaan hoor
en btw kun je niet gewoon ff testen
nee, dat "voorkant" in 't plaatje betekent "vooraanzicht" enzo
nee toch niet
idd heeel wazig
nee toch niet
idd heeel wazig
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
mja dat snap ik maar als je dat eerste plaatje in het plaatje zeg maar, nou de achterkant noemt... das toch ZEIAANZICHT dan?:Op zondag 12 mei 2002 16:21 schreef Flat© het volgende:
nee, dat "voorkant" in 't plaatje betekent "vooraanzicht" enzo
lol @ je icon
is got een gestoord-huis
ok achterkant moet zijaanzicht wezen
Verwijderd
tja van alle2 valt wel iets te zeggen he
intake => blaast rechtstreeks over je cpu, wordt dan meteen weer afgevoerd via 80 en 120 mm in dak. Maar blokkeert naar mijn idee wel de luchtstroom die van beneden komt (want je blaast er tegenin, lijkt me dat er wel wervelwindjes onstaan dan)
excaust => zuigt de lucht die van je 80 mm links (vooraanzicht) weer meteen weg, ik denk niet dat t echt nuttig is.
Misschien weglaten? geen gezeur, denk echt niet dat t nog veel helpt, misschien heb je er meer aan om hm aan de zijkant van je gpu te laten zuigen of blazen (dus onder de 80mm waar k t net over had) K zou hm laten blazen, heb je meestal koelere lucht en je hebt uitlaten genoeg...
intake => blaast rechtstreeks over je cpu, wordt dan meteen weer afgevoerd via 80 en 120 mm in dak. Maar blokkeert naar mijn idee wel de luchtstroom die van beneden komt (want je blaast er tegenin, lijkt me dat er wel wervelwindjes onstaan dan)
excaust => zuigt de lucht die van je 80 mm links (vooraanzicht) weer meteen weg, ik denk niet dat t echt nuttig is.
Misschien weglaten? geen gezeur, denk echt niet dat t nog veel helpt, misschien heb je er meer aan om hm aan de zijkant van je gpu te laten zuigen of blazen (dus onder de 80mm waar k t net over had) K zou hm laten blazen, heb je meestal koelere lucht en je hebt uitlaten genoeg...
Hmm zou die 60mm intake zetten. Het beste is dat je gewoon test. Met fan intake en outtake en zonder fan.
Me, myself & I
60mm vervangen door 80, desnoods met fan adaptor...
en gewoon testen wat het beste uitpakt!
oja, mooie tekening
en gewoon testen wat het beste uitpakt!
oja, mooie tekening
inderdaad, zo zat ik ook te denken. daarom heb ik dit topic geopend. ik denk dat ik gewoon ff ga proberen en als het ook effect heeft dan laat ik em erin. anders monteer ik em wel op m'n monitor, kan hij mijn hoofd koelhouden tijdens een verhit potje UT of CS.Op zondag 12 mei 2002 17:48 schreef Antrax het volgende:
tja van alle2 valt wel iets te zeggen he
Pagina: 1