Pekard Bell Club 2460 te overclocken ???

Pagina: 1
Acties:

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Ik heb een pekard bell club 2460 en daar zit een 466mhz celeron in.
Ik dacht dat moet sneller kunnen maar in de bios kan ik nix vinden om te oc'en.
Weet iemand of dat wel kan ???

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Kijk welk moederbord erin zit met sisoft sandra en zoek daar dan op.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

cpufsb? misschien kan dion_b je meer vertellen ;)

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
packard bell gebruikt eigen bios'en je kan het makkelijk oplossen door een orginele bios te downloaden en te updaten (van de mobo fabrikant dus, niet van packard bell). heb ik in het verleden vaker gedaan met een packard bell, werkt perfect :)

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Het is een Gigabyte i810 moederbord en die lijkt mij redelijk oud. Zijn er dan nog wel BIOSen te downloaden voor dit moederbord?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Op zondag 12 mei 2002 14:59 schreef BronX het volgende:
Het is een Gigabyte i810 moederbord en die lijkt mij redelijk oud. Zijn er dan nog wel BIOSen te downloaden voor dit moederbord?
misschien dan niet de nieuwst, maar zze zijn er zeker wel. google kan je vast helpen :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zondag 12 mei 2002 15:02 schreef Icey het volgende:

[..]

misschien dan niet de nieuwst, maar zze zijn er zeker wel. google kan je vast helpen :)
Nieuwe BIOS schiet in dit geval niet op- Gigabyte heeft nooit een OC BIOS voor de GA-6WMM7 gereleased.

CPUFSB doet het echter weer wel. Google ff op CPUFSB, downloaden, uitpakken, manual lezen (ERG goed) en PLL vinden (om een of andere vage reden pakt'ie bij de GA-6WMM7 meestal een I/O controller ipv de PLL, maar dat maakt geen worst uit zolang het maar werkt).

Ben eigenlijk wel benieuwd- ik heb genoeg Coppermine gevallen op een Housten horen OCen, maar nog geen oude Mendocino. Post dus wat lukt (en PB niet te snel de schuld geven- de C466 is een lastige OC klant; 75MHz FSB (7x75=525MHz) moet wel lukken, maar 83MHz is vaak te hoog gegrepen (7x83=581))

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1