Beetje jammere OW voor JantjeVlaam

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:34
Het gaat om dit topic:

Staroffice 6.0 beta crack

Check ook deze thread waarin iemand anders hetzelfde vraagt maar wat wel blijft staan: Staroffice 6.0 beta crack [2]

Het punt is dus dat JantjeVlaam zich ietwat ongelukkig uitdrukt en daarvoor een OW krijgt. Het gaat namelijk helemaal niet om een crack maar om een patch, die door Sun zelf is vrijgegeven om de beta te kunnen blijven gebruiken. Dat is dus volkomen legaal!

Ik zou de betreffende mod (Exirion) willen vragen dit nog eens in overweging te nemen, want ik vermoed dat hij dit niet wist (je kunt tenslotte ook niet alles weten he :P )

Edit: en om even duidelijk aan te geven dat ik niet uit m'n nek klets: hier kun je die patch downen (www.sun.com dus, ja!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:13

Arno

PF5A

Zo te zien gaat het om een crack om een time-limited beta te verlengen, lijkt me niet de bedoeling :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:34
Op zondag 12 mei 2002 13:49 schreef Traag het volgende:
Zo te zien gaat het om een crack om een time-limited beta te verlengen, lijkt me niet de bedoeling :)
Wel dus, zie mijn gewijzigde bericht.

Sun heeft dat ding zelf vrijgegeven! Denk je dat Sun ZELF een patch vrijgeeft als ze niet zelf willen dat je de expiration date kunt verschuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 12 mei 2002 13:49 schreef Traag het volgende:
Het is dus geen crack, maar een officiele patch van Sun zelf. Lijkt me dus 100% legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je hebt gelijk :)
http://wwws.sun.com/software/star/staroffice/so6beta_patch.html

Hier is een patch te downloaden die de expiration date van de Beta verlengt tot 3 Juni.

Geen patch om de expiration geheel uit te schakelen, maar toch.

De OW is omgezet in een NOW. (Omdat we zo lief en tolerant zijn op Moederdag >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Woei! Sun rulez 8-)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.