Toon posts:

Overzicht kapotte stuut en bruin tl-lampjes

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van vele gedupeerden van gebroken en defecte tl lampen dit topic.
Plaats hier je defecte lampen en aantal om een duidelijk overzicht voor darkrider te maken.

Verwijderd

1 30 cm blacklight in twee stukken :'(

Verwijderd

Topicstarter
1 30cm blue light in 2 stukken

Verwijderd

In totaal 37 ontvangen ccfl's (jah, grootverbruiker >:) )
en geeneen gebroken...

Of is dit juist niet wat je wilt horen ;)

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

hier ook 1x 30cm ---> 2x 15cm :'(

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
1X 5cm backlight uit me'n palm3C in 2en

2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 13:57 schreef cold het volgende:
1X 5cm backlight uit me'n palm3C in 2en
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit alleen bedoeld is voor de mensen die mee hebben gedaan aan de inkoopactie van darkrider.

[edit] baag is een niet bestaand woord zover ik weet, dus maar ff vaag van gemaakt, sorry ben ook weleens net wakker]

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 13:57 schreef Falcon het volgende:
welke kleur?

• cold
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 13:59 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

Ik heb zo'n baag vermoeden dat dit alleen bedoeld is voor de mensen die mee hebben gedaan aan de inkoopactie van darkrider.
oeps |:(

2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:46
1x 30 cm blauw in 3 stukken ;(

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

1 x 10 cm = 2 x 5 cm :(
edit:
blauw

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22
je moet gewoon erg voorzichtig met die dingen doen.

Ikke:

1 x rood is nog steeds 30 cm en brand nog steeds rood ;)
1 x blauw 30 CM = nu 1 x 5 CM en 1 x 25 CM :P

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 14:53 schreef maartenb het volgende:
je moet gewoon erg voorzichtig met die dingen doen.

Ikke:

1 x rood is nog steeds 30 cm en brand nog steeds rood ;)
1 x blauw 30 CM = nu 1 x 5 CM en 1 x 25 CM :P
Is voor de mensen van de inkoopactie!! Maar bij mij werkt alles nog perfect

Verwijderd

Ik heb zelfs niks binnen gehad :( :( :( :( :( :( :(

• _BladE2k_
  • Laatst online: 29-07 13:18
Aan deze kant 1x 30cm Blacklight CCFl in 1001 stukkies (zo ongeveer in elk geval).

Beetje erg jammer vinnik, wilde nu net beginnen te modden en nu heb ik de belangrijkste niet :(

Ik hoop echt dat we hier ff tot een fatsoenlijke regeling kunnen komen. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk, we moeten alleen niet vergeten dat het op eigen verantwoording is wat hier gebeurd.

Echter, wil DarkRider zijn naam en waardigheid behouden zou hij zelf initiatief moeten tonen om misschien enigszins te compenseren.

Een standaard GoTter ;)

Verwijderd

1 woord: ZIEK :(

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 12 mei 2002 16:28 schreef MasterOverdrive het volgende:
1 woord: ZIEK :(
Wat is er ziek :?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

is het grootste gedeelte van die inkoop actie dan kapot?
hmz lekker vertrouw je iemand..

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:15
maar nu de grote hamvraag: zijn de tl-etjes kapot gegaan bij de 2e keer verzenden ( van darkrider naar anderen ) of is het de eerste keer al mis gegaan ( van stuut en bruin naar darkrider ) wat me erg stug lijkt. ik heb ze zelf persoonlijk afgehaald bij darkrider thuis en die zijn prima in orde. dus wie moet/moeten er nu opdraaien voor de extra kosten ?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 12 mei 2002 16:36 schreef Deacon het volgende:
maar nu de grote hamvraag: zijn de tl-etjes kapot gegaan bij de 2e keer verzenden ( van darkrider naar anderen ) of is het de eerste keer al mis gegaan ( van stuut en bruin naar darkrider ) wat me erg stug lijkt. ik heb ze zelf persoonlijk afgehaald bij darkrider thuis en die zijn prima in orde. dus wie moet/moeten er nu opdraaien voor de extra kosten ?
Ik denk dat je kunt aannemen dat ze allemaal heel bij Darkrider zijn aangekomen, ik denk namelijk niet dat hij kapotte is gaan versturen. En om te zien wat voor kleur de ccf is moet je hem zover uitpakken dat je gelijk kan zien of hij stuk is of niet.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 16:38 schreef Devil het volgende:

[..]

Ik denk dat je kunt aannemen dat ze allemaal heel bij Darkrider zijn aangekomen, ik denk namelijk niet dat hij kapotte is gaan versturen. En om te zien wat voor kleur de ccf is moet je hem zover uitpakken dat je gelijk kan zien of hij stuk is of niet.
Lekker Belangrijk!
Ik heb helemaal niks :(

• _BladE2k_
  • Laatst online: 29-07 13:18
Lijkt me duidelijk dat dit niet een fout is van S&B. Als S&B ze al kapot had gestuurd, dan had DarkRider dit al kunnen afvangen -> hij moest alles opnieuw verpakken.

Het is erg duidelijk dat in het traject darkrider - klant een paar dingeltjes mis zijn gegaan :)

Een standaard GoTter ;)

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 21:38

decramy

root@birdie:~#

Waar is hij eigenlijk??????

Volgens mij zijn jullie opgelicht :(

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 12 mei 2002 17:03 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Lekker Belangrijk!
Ik heb helemaal niks :(
Das heel naar voor je. Maar ik denk dat je meer kans hebt om je probleem opgelost te krijgen als je DarkRider een e-mail stuurt inplaats van hier op elk bericht te reageren met de mededeling dat je nog nix hebt.

Verwijderd

1x 30cm blauw kapot :(

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 17:07 schreef Devil het volgende:

[..]

Das heel naar voor je. Maar ik denk dat je meer kans hebt om je probleem opgelost te krijgen als je DarkRider een e-mail stuurt inplaats van hier op elk bericht te reageren met de mededeling dat je nog nix hebt.
Dat is waar sorry, het komt door dat rot gevoel, zoiets van "ik mis nu echt iets" :(
Nou laat ik maar weer eens wat mailen :(

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 12 mei 2002 17:44 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Dat is waar sorry, het komt door dat rot gevoel, zoiets van "ik mis nu echt iets" :(
Nou laat ik maar weer eens wat mailen :(
Ja, ik snap wat je bedoelt, ik zit ook nog steeds te wachten op spullen die ik al 2 maanden geleden had moeten krijgen :(

Verwijderd

ik weet niet wie voor de bezorging heeft gezorgd maar, de ptt is niet erg zuinig met je poststukken om zo maar te zeggen

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:03
Het lijkt me duidelijk dat DarkRider de CCFL'etjes niet goed ingepakt verstuurd heeft, maar mag ik jullie er wel opwijzen dat hij deze actie belangeloos heeft georganiseerd? Tenminste ik neem aan dat ie geen echte winst heeft gemaakt of iets van dien aard.

Verwijderd

Ok ok, hoort hier niet thuis! ;)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:03
En wat heeft dat hier mee te maken?

• LeonM
  • Laatst online: 29-10-2025
1 x 30CM blauw in 3 stukken en wat losse scherven

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 20:28
stop dit topic!

ik ga nu mijn mail checken wat er kapot is en ga wat proberen te regelen!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 19:15 schreef DarkRider het volgende:
stop dit topic!

ik ga nu mijn mail checken wat er kapot is en ga wat proberen te regelen!
Vertel 'es wat meer dan. Waren ze kapot toen jij ze kreeg of heb je het zo doorgestuurd zonder iets te checken?

Ik vind het zeilig voor die mensen.. :S

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 19:20 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:

[..]

Vertel 'es wat meer dan. Waren ze kapot toen jij ze kreeg of heb je het zo doorgestuurd zonder iets te checken?

Ik vind het zeilig voor die mensen.. :S
Ik ben er echt kapot ;( van, hebben jullie ook dat mailtje van hem gekregen ?
Nou ik weet genoeg...de bestelling waar ik 3 mnd voor heb rozen gesneden zijn voor niks geweest.....

Verwijderd

Goedkoop blijkt duurkoop ?

Ik snap al die inkoop acties toch al niet.

Ik zie erg vaak negatieve dingen in shopsurvey.

Maar dit zie je niet.

Ik vind sneu voor diegene die niks hebben of meer hebben.

Maar misschien is het wel een "duure" les'. |:(

Suc6 :)

Verwijderd

[quote]Op zondag 12 mei 2002 21:07 schreef ac-DC het volgende:

Maar dit zie je niet.

ik heb 4 30 cm blacklicht bij stuut en de bruin zelf besteld toppie verpakt eigenlijk zo dat er niks mis mee kan gaan en is dus ook niet fout gegaan
en die 5 euro verzend kosten ag ja wat maakt het uit netjes achter af betalen

ik kan enkel een inkoop aktie begrijpen van uit amerika of zo maar om 5 euro uit te sparen op een case mod niet voor mij weg gelegd

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-08 09:35
Op zondag 12 mei 2002 22:16 schreef klikodog het volgende:
ik heb 4 30 cm blacklicht bij stuut en de bruin zelf besteld toppie verpakt eigenlijk zo dat er niks mis mee kan gaan en is dus ook niet fout gegaan
en die 5 euro verzend kosten ag ja wat maakt het uit netjes achter af betalen

ik kan enkel een inkoop aktie begrijpen van uit amerika of zo maar om 5 euro uit te sparen op een case mod niet voor mij weg gelegd
Zoals het er in het begin naar uitzag bespaarden we ruim 5 pleuro, en het enige wat daar tegenoverstond was 2 weekjes wachten. Ik had zelf mn raam nog niet eens klaar, dus waarom niet! Maar als ik dit had geweten...

Achteraf is het altijd zo lekker makkelijk praten he ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:07 schreef ac-DC het volgende:

Maar dit zie je niet.

Suc6 :)
Ja ik heb echt spijt, maar waar ik echt over kan ;( is dat nare mailtje wat ik heb ontvangen, ik voel me echt kut man!
En het enige wat hij hier schrijft is wel heeeel kortaf.
We moeten deze topic maar stoppen en braaf onze mond houden.
Ik voel me echt beet genomen, ben eventueel van plan aangiften te gaan doen, niet als dreigement maar om mijn schuldgevoel misschien wat te bedaren, dit is idd oplichting! :r

Verwijderd

Zo, ik ben blij dat ik die dingen zelf bij stuut en bruin heb besteld en niet via die inkoopactie.

PS.....
Bij mij heeft stuut en bruin de ccfl lampjes iedere keer verstuurd in een pvc pijpje zodat hij niet kan breken.
Dus als die dingen van jullie ook bij stuut en bruin vandaan moeten komen vind ik het vaag dat ze niet in pvc pijpjes zaten.

(ik heb zelf wel 1 lampje van 30cm gesloopt, het blijkt namelijk dat die dingen er niet goed tegen kunnen als je erop gaat zitten :D:D)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 12 mei 2002 23:16 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Ja ik heb echt spijt, maar waar ik echt over kan ;( is dat nare mailtje wat ik heb ontvangen, ik voel me echt kut man!
Ik voel me echt beet genomen, ben eventueel van plan aangiften te gaan doen, niet als dreigement maar om mijn schuldgevoel misschien wat te bedaren, dit is idd oplichting! :r
Wat je moet doen is het volgende:

Stuur hem een duidelijke mail, met daarin je probleem en vraag hem om met een oplossing te komen, binnen een bepaalde tijd.
Krijg je geen reactie of komen jullie niet binnen de gestelde tijd tot een goede oplossing, dan kun je de crew (in dit geval Phreak) een mailtje sturen. Mits je duidelijk kan aantonen dat het duidelijk de schuld is van DarkRider en hij geen poging doet tot het oplossen van jullie probleem.
Als blijkt dat je gegronde klachten hebt en het op een redelijke manier hebt proberen op te lossen, dan zal de crew zijn uiterste best doen om alsnog tot een oplossing te komen.

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:15
Op zondag 12 mei 2002 23:16 schreef CocaCola het volgende:

[..]

aangifte doen ??? hoe denk je dat dark zich voelt ? alsof hij het leuk vind :( en oplichting ? (ik neem aan ) dat hij dit met uiterste goede bedoelingen heeft opgestart !!! als mij zoiets was over komen zou ik heel bang worden dat ik heel veel xtra moest gaan werken... ik hoop dat dark hier gewoon ff serieus over na denkt en als er nix gebeurt kun je altijd nog Phreak om raad vragen. met boos worden los je op dit moment ook nix op...

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Als die kerel ze opzettelijk had gemold dan had ie ze wel allemaal gemold, en dan verstuurt.. en wat betreft die verpakking, misschien heeft hij ze wel anders verpakt gekregen dan in een pvv [ediiit] pvc dus, tenzij pvv een nieuw soort materiaal is.. [/ediiit] pijpje omdat het er een heleboel waren? (dus de hele bende in 1 grote pijp, ik noem maar wat uiteraard)

Sneu voor iedereen, inclusief Dark denkik, die had het ook vast anders in gedachten gehad 8(

Verwijderd

Mijn gok is dat er iemand bij de ptt pakettendienst zich heeft uitgeleefd op jullie ccfl lampjes.

Wel dom trouwens om die lampjes onbeschermd te gaan versturen, dan weet je gewoon dat ze gaan breken.

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 13:13
Op zondag 12 mei 2002 18:37 schreef dish3r het volgende:
ik weet niet wie voor de bezorging heeft gezorgd maar, de ptt is niet erg zuinig met je poststukken om zo maar te zeggen
ok, ik heb niets met deze actie te maken overigens...
dit valt best mee hoor, ik heb net ee lcd inkoop actie acher de rug, ik heb ze gewoon in een doosje wat nauwelijks groter is als het LCD zelf verstuurd, paar schuimkruletjes erbij en verzenden die handel,een postbode had er een keer hard mee moeten stoten ergens tegenaan, dan was ie kapot geweest, maar allemaal zijn ze heel aangekomen... dus de fout ligt gewoon bij de verpakker.

Verwijderd

1x30cm blauw ccfl kapot

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Maar jullie kregen die CCFl's onbeschermd opgestuurt? Of in een bubbeltjesenvelop? ??
Hoe werd het verstuurd?

En welke mail hebben jullie van Dark ontvangen?

Hoe heeft Dark het ontvangen van S&B??

Verwijderd

Topicstarter
Maar jullie kregen die CCFl's onbeschermd opgestuurt? Of in een bubbeltjesenvelop? ??
Hoe werd het verstuurd?
En welke mail hebben jullie van Dark ontvangen?

Hoe heeft Dark het ontvangen van S&B??

We kregen de ccfl s onbeschermd in een normale envelop ,verder nog geen mail weergehad ,ik neem aan dat hij ze in een doos ofzo heeft ontvangen en daar na gewoon los heeft doorgestuurd.

• Xavier
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 20:13 schreef m.tiehuis het volgende:
We kregen de ccfl s onbeschermd in een normale envelop ,verder nog geen mail weergehad ,ik neem aan dat hij ze in een doos ofzo heeft ontvangen en daar na gewoon los heeft doorgestuurd.
Sorry maar gooi dan de verzendkosten 2 euro ofzo omhoog waardoor je geen kapotte hebt.
Dit is gewoon ZONDE! en persoonlijk vind ik het wat dom. Sorry geen flame ofzo. Maar dit had ik je ook kunnen vertellen dat het kapot ging.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar gooi dan de verzendkosten 2 euro ofzo omhoog waardoor je geen kapotte hebt.
Dit is gewoon ZONDE! en persoonlijk vind ik het wat dom. Sorry geen flame ofzo. Maar dit had ik je ook kunnen vertellen dat het kapot ging.

nam toch aan dat 5€ verzendkosten genoeg was voor een envelopje met luchtkussen en een kartonnetje :Z

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

In die sorteer machines van de PTT maken de enveloppen scherpe bochten, en zo'n CCFL buigt echt niet mee.
Jullie heb pech dat het niet tot poeder was vermalen wat je hebt ontvangen, dan had je de BVD en de CIA achter Dark_Rider kunnen aansturen...

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 18:49

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Mijn eerste CCFL etje was ook kapot...
maar heb meteen een nieuwe ontvangen... geen probleem..

• Xavier
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 23:03 schreef m.tiehuis het volgende:
nam toch aan dat 5€ verzendkosten genoeg was voor een envelopje met luchtkussen en een kartonnetje :Z
5€ ?? Jemig daar kan je een half systeem voor verzenden.

(offtopic: kan je niet quoten??)

Verwijderd

En iemand al iets ontvangen?

Verwijderd

Topicstarter
nog niks! :( begin me te ergeren

Verwijderd

Ja... ;(

Verwijderd

Wat hebben jullie er voor betaald dan ?
Ik heb nog een aantal CCFL's liggen hier die hier toch niks lopen te doen..geheel nieuwe nog in verpakking met inverter..

• Ibidem
  • Laatst online: 30-04 16:28
Op zondag 12 mei 2002 13:57 schreef Falcon het volgende:
same here :( Ik bellen en ze vonden het raar :? Nou ik niet als ik het zo hoor :p

Maar wel een gratis CCFL gehad ;) Goedmaakertje!

..::System Specs::..

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 20:55 schreef scorpionappeal het volgende:
Wat hebben jullie er voor betaald dan ?
Ik heb nog een aantal CCFL's liggen hier die hier toch niks lopen te doen..geheel nieuwe nog in verpakking met inverter..
Teveel voor echt niks :(

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 21:49 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Teveel voor echt niks :(
Kegg een mailtje dat ik dood mocht vallen ;(

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 15 mei 2002 21:50 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Kegg een mailtje dat ik dood mocht vallen ;(
Post dat mailtje eens?

Verwijderd

Ik weet niet hoe het in NL zit, maar hier in BE is de situatie als volgt:

Burgerlijk wetboek, art 1382: "Elke daad van de mens waardoor aan een ander schade wordt veroorzaakt, verplicht degene door wie de schade is veroorzaakt, deze te vergeoden."

Verder ook art. 1383: "Iedereen is aansprakelijk niet alleen voor de schade welke hij door zijn daad, maar ook voor die welke hij door zijn nalatigheid of onvoorzichtigheid veroorzaakt"

Deze twee lijken me van toepassing, weet alleen niet het artikelnummer en de formulering in NL, maar ik neem aan dat er een soortgelijke regel is.

Verwijderd

Topicstarter
Post dat mailtje eens? :P

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:46
cocacola, post dah mailtje nou es, ik ben wel benieuwd

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 18:56 schreef OverSoft het volgende:
cocacola, post dah mailtje nou es, ik ben wel benieuwd
Dat zal niet gaan inmiddels heb ik al 2 x WinXP geinstalleerd, dat mailje is weg.
Ik zal hem maar weer eens aanschrijven, dan zal ik wel weer zo`n "verwensing"naar mijn hoofd gegooit krijgen :(

Verwijderd

Hoe staat het inmiddels bij jullie?

Verwijderd

hard, ik vin dit echt lullig voor jullie...

Verwijderd

Topicstarter
Nog niks gehoord , darkrider heeft een hekel aan duidelijkheid maken d.m.v. een mailtje of wat dan ook :(

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 16:55 schreef crx het volgende:
Nog niks gehoord , darkrider heeft een hekel aan duidelijkheid maken d.m.v. een mailtje of wat dan ook :(
WoW jij zit ook altijd online, nu al reactie !
[on topic]
Wat nu...Wat ga jij doen om het op te lossen?
Hoeveel schade heb je eigelijk?

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is krijgen we nieuwe :)

• LeonM
Op maandag 20 mei 2002 19:21 schreef crx het volgende:
Als het goed is krijgen we nieuwe :)
Ik hoop het,

DarkRider, ik heb van die enveloppen voor je met noppenschuim erin. A4 formaat. Als je ze wilt mail/ICQ je maar ff :)

Verwijderd

ik heb ook nog wel ns paar CCFL-s over hier...

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 20:28
COCA-COLA wat ben jij voor iemand! Jij houdt zote zien wel van keihard uit je nek lullen he.

Ten eerst heb jij niet eens meegedaan! Ten tweede heb ik jou nooit een mail gestuurd!

En ze waren verpakt in een stuk plastic. zo had ik ze ook gekregen. en het was best wel erg stevig! verder nog stevig
A4 papier gebruikt! We hebben met ze drieen besloten om ze zo in te pakken! En ja als de ptt er zo mee omgaat dat het een voetbal is, is dat erg jammer!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 14:46 schreef DarkRider het volgende:
COCA-COLA wat ben jij voor iemand! Jij houdt zote zien wel van keihard uit je nek lullen he.

Ten eerst heb jij niet eens meegedaan! Ten tweede heb ik jou nooit een mail gestuurd!

En ze waren verpakt in een stuk plastic. zo had ik ze ook gekregen. en het was best wel erg stevig! verder nog stevig
A4 papier gebruikt! We hebben met ze drieen besloten om ze zo in te pakken! En ja als de ptt er zo mee omgaat dat het een voetbal is, is dat erg jammer!
Coca-Cola niet meegedaan?? Dan snap ik het ook niet meer hoor.... |:( Waar heeft Coca-Cola het dan over? :?

• LeonM
Op dinsdag 21 mei 2002 14:49 schreef jtiegelaar het volgende:

[..]

Coca-Cola niet meegedaan?? Dan snap ik het ook niet meer hoor.... |:( Waar heeft Coca-Cola het dan over? :?
CocaCola loopt gewoon te flamen, en ik ga ff naar de SM, dit vink te ver gaan, DarkRider heeft niks mis gedaan, we zijn NIET opgelicht, het duurt gewoon even!

Zo!

• Ibidem
  • Laatst online: 30-04 16:28
en BTW, het is bekent dat die gozer GoT loopt te verzieken met zijn onzin topics en reacties. Zoek zijn "zelf" gephotoshopte MOD maar eens op. Kan t ff nie vinden, hoop dat iemand weet waar k t over heb.

..::System Specs::..

• LeonM
Op dinsdag 21 mei 2002 16:09 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
en BTW, het is bekent dat die gozer GoT loopt te verzieken met zijn onzin topics en reacties. Zoek zijn "zelf" gephotoshopte MOD maar eens op. Kan t ff nie vinden, hoop dat iemand weet waar k t over heb.
Mwa, die mod ken ik niet, maar kijk hier eens: [topic=500777/1/25]

[edit]deze nep mod bedoel je zeker: [topic=457357]
[edit2]en deze is ook niet van hem (check de source) [topic=452790]

Verwijderd

[compleet offtopic maar wel toepasselijk]
Is er erges een mute-knoppie speciaal voor gevallen als cocacola?
[/compleet offtopic maar wel toepasselijk]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 16:42 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Dat zal niet gaan inmiddels heb ik al 2 x WinXP geinstalleerd, dat mailje is weg.
Ik zal hem maar weer eens aanschrijven, dan zal ik wel weer zo`n "verwensing"naar mijn hoofd gegooit krijgen :(
Dus hij heeft niet eens meegedaan wat lult die hier dan :?

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

In dat geval is het forum misbruik en dat levert volgens mij een tempban op.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:41

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Got knokploeg roepen!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

[Henk_de_bodybuilder_mode]
**SNUIF** Wat is dat hier??
[/Henk_de_bodybuilder_mode]
;)

Verwijderd

In het originele topic word de afhandeling gedaan van de schade.

Deze kan dus op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.