20*350ZO45°
Verwijderd
Als je voorzichtig doet (dus ff dat grote mondstuk van de stofzuiger halen), dan kan je niks gebeuren. Slang op de fan plaatsen: fan gaat draaien door de aanzuiging van de lucht, en stof verwijnt (waar swiffer verschijnt, oh nee, das wat anders
Verwijderd
Alleen twiek ik deze wel iets naar beneden.
De zuigkrachtregeleaar op 800 watt en de valse lucht schuif op het handvat open.:o
Ik haal de onderdelen wel altijd los, jeweet maar nooit of er een weerstandje op je MoBo niet lekker vast zit.;)
20*350ZO45°
Bij zo'n batterijen stofzuigertje staat: U komt tot in de kleinste hoekjes en kiertjes van uw randapparatuur... (Niet voor binnenkant bedoeld dan????)
20*350ZO45°
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
OOOo mijn god gasten, stofzuig NOOIT je pc, en zeker NIET de binnenkant.
Een stofzuiger zorgt voor een ENORME statische lading die alles kan slopen als je per ongeluk iets aantikt met de slang.
BLAAS met een bus lucht die je overal kan halen, dit is wel veilig.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Works like a charm!
Verwijderd
Verwijderd
Stofzuigen op blaasstand zetten en gaan met die handel, gaat prima. Die fans willen nog wel is smerig worden, even losschroeven en met een stof kwastje schoonmaken.[/quote]Jij bent pas een ECHTE HuBo!!!
kwasten, das lang geleden, ik krijg er ook ineens weer zin in 3 uur in je pC duiken en al je vrienden op GoT moeten misen voor die tijd.
Bij de weg een bus lucht (perslucht) koop je al vanaf een tientje of zo, meeste goede zaken hebben ze
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Hop,hop,hop!
OK OK beetje flauwe postings, maar je kunt gerust stofzuigen, die minidingen zijn gewoon gadgets die veel te veel ruimte innemen. Als je de mond van de pijp maar een beetje schuin houd en van het onderdeel afhoud zodat je niet de stofzuiger op je moederbord laat plakken.
Hop,hop,hop!
Deze computer kreeg ik vorige week van een klant, het was zo erg dat ik er maar een foto van heb gemaakt
Ik blaas er altijd even met de compressor door.
Deze computer kreeg ik vorige week van een klant, het was zo erg dat ik er maar een foto van heb gemaakt
ROFL!
Hehe, draaide dat ding nog wel?
<FONT color="red">Prijsvraag: Zoek de soundcard!</FONT>
Maar dit vind ik nog niet eens zo erg (ziet er wel erg uit). Maar van die pc's die aan de binnenkant helemaal geel uitgeslagen zijn van de rook en meuren als de ziekte, dat vind ik pas goor
Niet een fotowinkel truukje?
Oslik blyat! Oslik!
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Ehm...ik bedoel: Stofzuigen van de PC is niet aan te raden, nog kwastjes, dusters, swiffers etc etc.
Perslucht is de enige weg, zelfs dan moet je uitkijken: Volgens mij is iedere vorm van wrijving een potentieel gevaar
Ik maak het altijd met een beetje JIF schoon...:P