Welke 300 Watt (of meer) voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Oi oi,
Op het moment heb ik een A-open 300Watt voeding die tevens p4 ready is.
Maar dat ding moet zogenaamd een noisekiller aan board hebben :? Nou amahoela want alleen de eerste 5 minuten als me pc aanstaat is hij stil, daarna slaat de fan op turbo en weg is me rust.
Welke 300 Watt voeding (of meer) is een beetje degelijk en is echt goed stil?
In de search kwam ik een zalman voeding tegen maar die schijnt geen stabiele lijnspanning te hebben.
Ook enermax schijnt niet zo stil te zijn als men beweert.
Kortom, welke voeding is echt goed stil?

39

Verwijderd

hiervoor zal je toch echt zelf moeten gaan zoeken. Er zijn hier al een heleboel topics over geweest. Zalman is stil en Enermax ook wel redelijk. Die hebben tempsensors en gaan harder draaien als het nodig is.

Verwijderd

enermax voedingen zijn zeer goed en zeer stil

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 20:21
Powerman

bij mycom verkrijgbaar, stuk goedkoper als enermax, stil en stabiel.

rond de €55

INVENTARIS

Verwijderd

Een Aopen voeding zou ook een temp. sensor moeten hebben, alleen lijkt die van mij hier ook wel een windtunnel ... :'(

Het schijnt zo te zijn dat de sensor dan niet helemaal goed geplaatst is deze meet de temp. dus niet juist, ik ken iemand die heeft de sensor dichter naar de warme componenten in de voeding geplaatst, dit schijnt goed geholpen te hebben. De voeding van hem is een stuk stiller maar wordt toch ook niet te warm. (het gaat ook om een Aopen voeding)

Overigens voor diegene die reageert met : Moet je zelf maar ff zoeken, is al zo vaak gezegd, jtfs ,.... etc

Reageer dan NIET :( als niets zinnigs te melden hebt |:( :r

Ik wordt daar zo moe van ...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Search, en anders het voedingen topic.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.