ik heb tegenwoordig een erg vreemd probleem, als ik mijn hotmailtjes verstuur via hotmail in outlook dan krijgt de ontvanger een afzender: onbekend adress. Ik heb niets veranderd, waar kan dit aan liggen?
niet gelijk na 5 uur schoppen 
in Outlook bij de account-instellingen alles goed instellen..
Extra->Accounts->Hotmail-account
Daar kan je je naam, e-mail adres en de rest invullen, waarschijnlijk ligt het daaraan. Dat het niet ingevuld is
Daar kan je je naam, e-mail adres en de rest invullen, waarschijnlijk ligt het daaraan. Dat het niet ingevuld is
neen, het functioneerde altyd perfect, inderdaad alles is gewoon bij account opties ingevuld, alleen nu is het van de ene op de andere dag niet meer actief, en krijgt iedereen een unknown van mijOp zondag 12 mei 2002 18:56 schreef Klovan het volgende:
niet gelijk na 5 uur schoppen
Verwijderd
beetje lang geleden dit, maar ik zit nu dus met exact hetzelfde probleem. Alles goed ingesteld bij accounts, maar werken doet het niet. iemand toch nog een ideetje?
Hmm, ik denk dat je dit beter even opnieuw kunt proberen in SA, vragen over software als Outlook horen eigenlijk daar. Gezien de datum denk ik dat het sowieso over een andere versie van Outlook gaat.
Wel netjes gesearched
Wel netjes gesearched
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()