Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
hmmmm beetje slordig jah
gelukkig ziet de mijne er wat netter uit ( opde 2 oude brakke pcs boven op zolder na dan)
maar kun je ze niet iets verder uit elkaar zetten zodat het dan wat overzichterlijker wordt ?
gelukkig ziet de mijne er wat netter uit ( opde 2 oude brakke pcs boven op zolder na dan)
maar kun je ze niet iets verder uit elkaar zetten zodat het dan wat overzichterlijker wordt ?
D'r zijn van die spiraal dingen die je er omheen kan doen. I kweet niet hoe het heet, maar het is een plastic spiraal die je dan om een bundel kabels heenwikkeld, waardoor de kabels netjes in 1 bundel liggen.Op zondag 12 mei 2002 13:08 schreef Bart_Banaan het volgende:
Hoe hebben jullie die spaghetti achter jullie computers weggewerkt?
Ik wordt helemaal 'gek' van al die bende achter mijn comp's ff een kabeltje veranderen is een puzzel!
En ik heb 2 computers 'bij-de-hand'staan, en nog twee op een klein netwerkje, dus totaal 4 stuks en nu ziet het er al ongeveer zo uit:
Hoe maak ik dat netter![]()
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Tja, maar ... voedingskabels/netwerkkabels/muis/toetsenbord/TVout/webcam etc.. kan je die wel samen bundelen?Op zondag 12 mei 2002 13:17 schreef Devil het volgende:
[..]
D'r zijn van die spiraal dingen die je er omheen kan doen. I kweet niet hoe het heet, maar het is een plastic spiraal die je dan om een bundel kabels heenwikkeld, waardoor de kabels netjes in 1 bundel liggen.
ivm met EMP instralingen ofzo. *....Jomanda...
Of heb je daar weinig tot geen last van met de relatief korte kabels die wij home-computeraars gebruiken??
ik heb gewoon de hele boel gebundeld (iig dingen die ik er meestal in laat, alsin monitor, voeding blabla) en dan met ducktape op de achterkant van mn buro geplakt
. Werkt perfect
Volgens mij heb je weinig last van emp straling.Op zondag 12 mei 2002 13:26 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Tja, maar ... voedingskabels/netwerkkabels/muis/toetsenbord/TVout/webcam etc.. kan je die wel samen bundelen?
ivm met EMP instralingen ofzo. *....Jomanda...*
Of heb je daar weinig tot geen last van met de relatief korte kabels die wij home-computeraars gebruiken??
Bij mij zit ook alles in 1 bundel en mijn systeem is zo stabiel als het maar kan. Hij is in het half jaar dat ik nu win2000 heb pas 1 keer gecrashed en dat was toen ik probeerde om een T-biljet in te vullen met software van de belastingsdienst.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Knip de stekkers af
nee, probeer ze eens in een kabelgoot te proppen...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
ik heb gelukkig niet zo'n last van m'n kabels, m'n pc's (2) staan in een 90 graden hoek tegen elkaar aan boven m'n bureau. Maar ik heb nog wat kabels naar TV en sterio lopen, waar ik voor van plan was een kabelgoot te maken. maar aangezien ik hopelijk binnen een jaar het huis uit ben heeft dat niet veel zin

en de kabels die wel te zien zijn zou ik makkelijk weg kunnen werken door een plankje schuin in die hoek te zetten
maarja waarom zou ik

en de kabels die wel te zien zijn zou ik makkelijk weg kunnen werken door een plankje schuin in die hoek te zetten
maarja waarom zou ik
dude... wait... what...
En wat zie ik achter die laptop?Op zondag 12 mei 2002 14:31 schreef NoTo het volgende:
ik heb gelukkig niet zo'n last van m'n kabels, m'n pc's (2) staan in een 90 graden hoek tegen elkaar aan boven m'n ....bla.......
maarja waarom zou ik
Volgens mij is dat net zo'n spaghetti die ik ook heb liggen
ja dat telt niet mee
daar ligt een 10 m crosslink kabel maar die ligt er normaal niet
dude... wait... what...
Verwijderd
2 oplossingen:
-Vraag het aan een ervaren huisvrouw! Als het haar niet lukt dan lukt het niemand!
-Een afdek doek/plank lost ook veel op
-Vraag het aan een ervaren huisvrouw! Als het haar niet lukt dan lukt het niemand!
-Een afdek doek/plank lost ook veel op
Ik heb m'n spagetti grotendeels weggewerkt door kabelgoten aan de achterkan van m'n bureau. Kabels d'r in leggen, dichtklikken, en de grootste zooi is weg.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Pagina: 1