Heb je bij een dual proc. moederbord 2 proc. nodig of kan hij ook op een pro. draaien zodat ik er later een kan bijkopen.
terminator heet zo'n beestjeOp zondag 12 mei 2002 12:56 schreef Hielkej het volgende:
je kan meestal wel met 1tje draaien
maar soms moet er wel een extra terminal bij
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Psies! zo is het! (iemand enig idee wat ie bedoeld?)Op zondag 12 mei 2002 14:08 schreef T-1o0o het volgende:
bij oudere pc's met 1 proc die het perfect
ik heb een vp6 dual mobo, en ik kan ook gewoon met 1 cpu draaien, zonder terminator zelfs. ik verwacht dat de huidige dual mobo's ook wel gewoon met 1 cpu kunnen draaien.
Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?Op zondag 12 mei 2002 14:09 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Psies! zo is het! (iemand enig idee wat ie bedoeld?)
Bij oudere pc's werkt het perfekt zegt hij.
Ik vind het trouwens niet netjes dat je hem op die manier in de zeik zet.
nou het zou fijn zijn als ie het nog ff uitlegt... want dat is gewoon niet waar.Op zondag 12 mei 2002 14:15 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?
Bij oudere pc's werkt het perfekt zegt hij.
Soms MOET je een terminator hebben, maar niet bij alle dual systemen is dat zo.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Ik schaam mij diep, ik zal nooit meer proberen op grappige er wijze iemand op te wijzen dat er totaal geen werkwoord in z'n zin zit ok?Op zondag 12 mei 2002 14:15 schreef bazs2000 het volgende:
Ja dat kan. Kijk ook eens in de moederbord handleiding welke socket je precies moet gebruiken, wanneer je maar 1 CPU gaat gebruiken. Mijn BP6 start niet op met single CPU op de eerste socket, maar wel met single CPU op de tweede socket
Intel gebruikt Shared bus dus is soms 'n Terminator gewenst niet altijd maar soms wel en ook aan te raden.
AMD heeft met zijn Point-to-point bus hier geen last van en helemaal geen terminator nodig.
AMD heeft met zijn Point-to-point bus hier geen last van en helemaal geen terminator nodig.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
kan zijn dat je er een terminator kaartje voor nodig hebt
Meneer 1000 has spoken......
Deed laatst bij een bedrijf een HP Netserver open, es ff kijken wat er in dat kassie zat:
- Asus CUR-DLS
- Pentium III 733
- stoffige prutscooler
En tot mijn grote verbazing: een CPU zonder cooler in de 2e socket
Ikke eens nadenken: "Hmm, ik wist niet dat dit een Dual systeem was, dus dat zal vast wel een terminator zijn"
- Asus CUR-DLS
- Pentium III 733
- stoffige prutscooler
En tot mijn grote verbazing: een CPU zonder cooler in de 2e socket
Ikke eens nadenken: "Hmm, ik wist niet dat dit een Dual systeem was, dus dat zal vast wel een terminator zijn"
De Abit VP6 heeft idd geen terminator nodig, de BP6 ook niet.
De asus CUV4X-D wel weer. Als het bord een term. nodig heeft, wordttie gewoon meegeleverd (als je hem nieuw koopt dan, 2de hands zou ik toch eerst het boekje doorlezen, of vragen of je hem werkend mag zien)
De asus CUV4X-D wel weer. Als het bord een term. nodig heeft, wordttie gewoon meegeleverd (als je hem nieuw koopt dan, 2de hands zou ik toch eerst het boekje doorlezen, of vragen of je hem werkend mag zien)
Pagina: 1