[topic=491846]
Nu komen we er tenminste achter dat er bugs in Sisoft Sandra zitten (en wel op een leuke manier) die voorheen bij veel minder tweakers bekend waren. (En zeg niet dat ik dan maar moet zoeken want ik kwam deze toenmalige active topic gewoon tegen)
Dat zie ik wel vaker van die nutteloze slotjes bah bah

Nah, kom maar op met je reactie en slotje zodat ik niet meer kan reageren he ?
ps. Iemand die iets meer weet over deze scores binnen Sisoft Sandra en wanneer ze optreden ? (ondertussen zal ik dan de zoekfunctie gaan gebruiken over of meer over bekend is hehe)
Waar bemoei jij je mee lullo ! En of hij blij moet zijn of moet zeuren moet hij weten.Door Abbadon (Moderator PMG) - zondag 12 mei 2002 01:24
Leuk genoeg geweest deze grap. En als het echt zo is; niet zeuren maar blij mee zijn
Nu komen we er tenminste achter dat er bugs in Sisoft Sandra zitten (en wel op een leuke manier) die voorheen bij veel minder tweakers bekend waren. (En zeg niet dat ik dan maar moet zoeken want ik kwam deze toenmalige active topic gewoon tegen)
Dat zie ik wel vaker van die nutteloze slotjes bah bah

Nah, kom maar op met je reactie en slotje zodat ik niet meer kan reageren he ?
ps. Iemand die iets meer weet over deze scores binnen Sisoft Sandra en wanneer ze optreden ? (ondertussen zal ik dan de zoekfunctie gaan gebruiken over of meer over bekend is hehe)