Toon posts:

Beetje erg hoge scores in Sisoft Sandra deel II

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=491846]
Door Abbadon (Moderator PMG) - zondag 12 mei 2002 01:24

Leuk genoeg geweest deze grap. En als het echt zo is; niet zeuren maar blij mee zijn
Waar bemoei jij je mee lullo ! En of hij blij moet zijn of moet zeuren moet hij weten.

Nu komen we er tenminste achter dat er bugs in Sisoft Sandra zitten (en wel op een leuke manier) die voorheen bij veel minder tweakers bekend waren. (En zeg niet dat ik dan maar moet zoeken want ik kwam deze toenmalige active topic gewoon tegen)

Dat zie ik wel vaker van die nutteloze slotjes bah bah :r :r :r :r :r

Nah, kom maar op met je reactie en slotje zodat ik niet meer kan reageren he ?

ps. Iemand die iets meer weet over deze scores binnen Sisoft Sandra en wanneer ze optreden ? (ondertussen zal ik dan de zoekfunctie gaan gebruiken over of meer over bekend is hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

:X :X :X

moet dit trouwens niet in LA :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:25
Flamen doe je maar ergens anders, niet op GoT..... op zo'n manier open je geen topics. punt. Klagen doe je maar in LA, lees de FAQ!

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 12 mei 2002 12:39 schreef TheDuke70 het volgende:
Waar bemoei jij je mee lullo ! En of hij blij moet zijn of moet zeuren moet hij weten.
Je hebt het tegen een moderator die je serieus dient te nemen. Waar slaat die belachelijke gedrag op? Je krijgt in ieder geval een officiele waarschuwing.
Nu komen we er tenminste achter dat er bugs in Sisoft Sandra zitten (en wel op een leuke manier) die voorheen bij veel minder tweakers bekend waren. (En zeg niet dat ik dan maar moet zoeken want ik kwam deze toenmalige active topic gewoon tegen)
Dat Sandra vol bugs zit is al lang bekend, en deze topics voegt daar weinig aan toe. Bovendien was het meer een verkapte HK topic door al het slappe geblaat.
Dat zie ik wel vaker van die nutteloze slotjes bah bah :r :r :r :r :r

:z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

->[LA]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:45

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
waarom houd je dit nog open?
Hier heeft de rest van de lezers van GOT toch niks aan?
Hij wordt alleen maar gewaarschuwt en dat zal mij een worst zijn!
sluiten dit ding.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 12:57 schreef tweakduke het volgende:
sluiten dit ding.
Op zondag 12 mei 2002 12:39 schreef TheDuke70 het volgende:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Laat 'm maar komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 12 mei 2002 12:57 schreef tweakduke het volgende:
sluiten dit ding.
Ga je 's ff de LA FAQ lezen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 12:59 schreef Abbadon het volgende:
Klagen doe je maar in LA
Laat 'm maar komen :P
Heee !! Cool ik mag nog reageren ook !

Dat dit in LA moest, point taken.

Ik raak alleen best wel geirriteerd aan slotjes op topics die in mijn ogen onterecht zijn (soms niet vaak wel).

Een voorbeeld :

[topic=427096/1/999]

Zoals je ziet heropen ik deze op een heel andere manier.
Tis maar een voorbeeld maar het idee blijft hetzelfde voor sommige andere topics met slotjes, op een gegeven moment raak ik gefustreerd door de vele slotjes (op topics die ik zoek hehe) en dan krijg je zo'n reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Op zondag 12 mei 2002 13:28 schreef TheDuke70 het volgende:

[..]

Heee !! Cool ik mag nog reageren ook !

Dat dit in LA moest, point teken.

Ik raak alleen best wel geirriteerd aan slotjes op topics die in mijn ogen onterecht zijn (soms niet vaak wel).

Een voorbeeld :

[topic=427096/1/999]

Zoals je ziet heropen ik deze op een heel andere manier.
Tis maar een voorbeeld maar het idee blijft hetzelfde voor sommige andere topics met slotjes
Prima dat je het niet eens bent met alles, maar zo reageer je gewoon niet, da's onbehouwen.

Ik heb dat topic op slot gedaan omdat het nergens meer om ging; lees 'm eens door: al die reacties gaan nergens over, inhoudloos geneuzel wat beter in de HK past.

Zomaar een topic op jouw manier (er een II achter zetten) weer openen is zeker niet de bedoeling; ze zijn niet voor niets door de mods op slot gezet, en jij bent geen mod. Wil je een topic weer open hebben, dan kaart je dat hier maar op een fatsoenlijke wijze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat Sandra vol bugs zit is al lang bekend, en deze topics voegt daar weinig aan toe. Bovendien was het meer een verkapte HK topic door al het slappe geblaat.
Bij jouw misschien maar niet bij mij en blijkbaar nog heel wat anderen. Als Sisoft Sandra goed werkt heb ik ook niet de neiging om de search te gebruiken nietwaar ? En daarbij mocht dit een nieuwe bug zijn, dan is het toch mooi dat iemand dit post, vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat topic op slot gedaan omdat het nergens meer om ging; lees 'm eens door: al die reacties gaan nergens over, inhoudloos geneuzel wat beter in de HK past.
Bijna, maar iets eerder dicht en zo'n lowscore van die 5,0 GH (hehe) hadden we niet meer meegekregen. (ander(e kant van het) bugje misschien)
Zomaar een topic op jouw manier (er een II achter zetten) weer openen is zeker niet de bedoeling; ze zijn niet voor niets door de mods op slot gezet, en jij bent geen mod.
Oke, maar een MOD is zeker geen GOD , waarom deze dan dicht moet met opsomtopic ? Ik bedoel hier halen tweakers records/instellingen die ik nog nooit voor mogelijk hield. (FSB 217). Ik bedoel maar.

En opsomtopic tja, (ik vind het meer vergelijkingsmateriaal)
Als iemand (ander voorbeeld) ineens merkt dat zijn videokaart blijkbaar dus wat trager loopt dan wat kan, is dat toch mooi dat er 'opsomtopics' zijn hoor.
Wil je een topic weer open hebben, dan kaart je dat hier maar op een fatsoenlijke wijze aan.
Ok, doe ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Probeer het maar op de fatsoenlijke wijze dan. Onderbouw je post.

Dat het topic waar dit topic aanvankelijk over ging dichtging lijkt me duidelijk (zie de trieste reacties, topic gaat helemaal nergens over).

Lees ook even de regels over gesloten topics.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.