[gkrellm] volume plugin

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:48
iedereen tenminste de meeste mensen kennen toch wel die handige sys monitortjes van gkrellm, zelf gebruik ik ze ook met wat enkele plugins voor de gein. Nu had ik alleen met de plugin Volume Control een klein detail probleempje namelijk: als xxms naar volgend nummer gaat word het volume op een soort van MUTE gezet waardoor je dus nix meer hoord dit word weer recht gezet als je het volume knopje van gkrellm weer aanraakt, maar om nou steeds ff volume te drukken na een nieuw nummer vind ik een beetje irri.
weet iemand misschien hoe ik dit recht kan trekken, ik heb al gekeken in de configuration van GKrellm maar dit mocht ook niet baten blijf hetzelfde probleem behouden.
ook google leverde helaas nix op iemand misschien een idee?

Verwijderd

bij xmms het volume goed zetten? btw. ik gebruik ook allerlij plugins waaronder de volume en die xmms plugin...
en uiteraard ook met allerlij skins....

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:48
Op zondag 12 mei 2002 12:57 schreef compukid het volgende:
bij xmms het volume goed zetten? btw. ik gebruik ook allerlij plugins waaronder de volume en die xmms plugin...
en uiteraard ook met allerlij skins....
het volume goed zetten in xxms wat bedoel je dat staat al op 80% standaard bij mij..

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook de schrijver van de plugin mailen om tevragen of de plugin dat doet, en of er dan een oplossing voor is.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 12:20 schreef The_Dart het volgende:
Nu had ik alleen met de plugin Volume Control een klein detail probleempje namelijk: als xxms naar volgend nummer gaat word het volume op een soort van MUTE gezet waardoor je dus nix meer hoord dit word weer recht gezet als je het volume knopje van gkrellm weer aanraakt
Zou je het probleem dan niet bij xxms (XMMS :?) zoeken ipv bij gkrellm? :?...