StarOffice 6.0 beta crack [2]

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 14:32
Ik zie dat er een topic gesloten is over SO 6.0 waar naar een crack gevraagd wordt.
Nu heeft Sun deze zelf uitgebracht zodat SO 6.0 nog door draait tot 1-6 of 1-7, dit omdat de echter SO 6.0 later is uitgekomen dan verwacht.
Er is dus een legale oplossing om nog langer van SO 6.0 beta gebruik te maken. (crack is misschien niet de juiste benaming, laten we het op patch houden.)

Maar je kan natuurlijk ook Openoffice gebruiken, http://www.openoffice.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een legale crack heet een patch.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 14:32
Juist ja, maar ja dat wordt vergeet je natuurlijk als je al een tijd geen Windows meer gebruikt, of ik download een nieuwe versie of pas zelf de rechten van een bestand aan of zo.
En het is nog maar vroeg op de ochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-10 16:07
Op zondag 12 mei 2002 12:05 schreef easydisk het volgende:
Juist ja, maar ja dat wordt vergeet je natuurlijk als je al een tijd geen Windows meer gebruikt, of ik download een nieuwe versie of pas zelf de rechten van een bestand aan of zo.
En het is nog maar vroeg op de ochtend :)
Hm.. ik vergeet het woord crack wel, nu ik minder windows gebruik (ik zou niet weten waarvoor ik een crack NODIG zou hebben). Het woord patch daarentegen is vrij normaal hoor in de non-windows wereld :P

Maar wat is het doel van dit topic nou eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Misschien laten zien dat het topic waarvoor JantjeVlaam een OW kreeg (die ondertussen een NOW is geworden meen ik) niet terecht was en te laten zien hoe de vork werkelijk in de steel zit? Zie ook het topic [topic=492696] (in LA).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, dat is dus opgelost... topic blijft vanwege het 'zelfzoek' gehalte wel dicht overigens.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.