Toon posts:

[Cobalt RaQ4] Iemand?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey hey...

Effe een vraag om te kijken of iemand hier daar ook mee klooit, heheh :P

Ik ben iets aant maken voor een Cobalt RaQ4, wie gebruikt hier allemaal een RaQ4?

MODS niet sluiten alsjeblief... (voor de een of andere reden pleuren ze bij mij altijd alles dicht)

Ik wil alleen effe kijken of iemand daar mee werkt, zodat ik DAN hier mijn vragen kan stellen.... Plus ik ben gewoon nieuwsgierig wie een Raq4 heeft :P

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:07
jep wij hebben er eentje op het werk :) met firewall en nat zelf geinstaleerd...

en verder nog een paar qube3's bij de nevenvestigingen en een paar klanten...

\edit\

maar wat wil je precies weten? want als je de search even had gebruikt wist je dat er zo af en toe nog wel vragen langsvliegen met vragen over cobalt servertjes..

/edit/

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik heb een cobalt raq4 ja

kom maar op met die vraag!

Verwijderd

Topicstarter
is een van jullie ook bekend met het maken van packages?

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 12:32 schreef hypernatic het volgende:
is een van jullie ook bekend met het maken van packages?
zijn die dan zo speciaal?

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 11:35
die raqs draaien toch gewoon een aangepaste versie van RedHat imho?

• Wilke
  • Laatst online: 00:14
Lekker onduidelijke topic-titel, 'iemand' wat?

Stel gewoon je vraag, als niemand dan zo'n ding heeft merk je dat vanzelf, doordat je geen antwoorden krijgt.

Misschien is dat de reden waarom je topics steeds slotjes krijgen? Doe volgende keer zoiets als: '[Cobalt RaQ4] Packages maken, hoe?' dat verkleint de kans dat je topic dicht gaat al met zo'n 75% denk ik.

Verder: heb ff gekeken naar andere topics die je hebt gestart, bij de meeste had je de info eenvoudig uit een FAQ kunnen halen (google, internet, GoT search). Nou heb ik geen verstand van Cobalt servers, maar ik *kan* me zo voorstellen dat als packages maken iets belangrijks is het wel in een FAQ/handleiding staat?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 13:07 schreef Wilke het volgende:Nou heb ik geen verstand van Cobalt servers, maar ik *kan* me zo voorstellen dat als packages maken iets belangrijks is het wel in een FAQ/handleiding staat?
Nee dus... En het is ook nergens te vinden want daar heb ik voor gezocht...

off topic??

Maar goed... Het gaat dus om het upgraden van Perl op een RaQ4.. heeft iemand dat wel eens gedaan?

• leon1e
  • Laatst online: 17:07
dev forum van sun ?? ;)

/edit/
zoek..

http://cobalt-knowledge.sun.com/cgi-bin/kbase.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=g-3qmWeg&p_lva=&p_li=&p_page=1&p_prod_lvl1=%7Eany%7E&p_prod_lvl2=%7Eany%7E&p_cat_lvl1=%7Eany%7E&p_cat_lvl2=%7Eany%7E&p_search_text=How+to+create+a+.PKG+file+&p_new_search=1&p_search_type=3&p_sort_by=dflt&x=14&y=9

leuke link

maar ik bedoelde deze :

http://developer.cobalt.com/packagefile/index.php

suc6! :)
Op zondag 12 mei 2002 13:12 schreef hypernatic het volgende:

[..]

Nee dus... En het is ook nergens te vinden want daar heb ik voor gezocht...

off topic??

Maar goed... Het gaat dus om het upgraden van Perl op een RaQ4.. heeft iemand dat wel eens gedaan?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
ik heb er een,

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Wij hebben een cobalt draaien.
Cobalt RAQ 4

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je input... Maar ik heb hier al veel ervaring mee... Het probleem is alleen deze ene keer... Dus ik vroeg me af of iemand dit toevallig al geprobeerd had (PERL package maken)

Verwijderd

Mjah, euh...... hypernatic deze gaat toch echt dicht hoor :o

Kom met gerichte vragen en niet met een degelijke opening. Zoals je ziet levert het op deze manier erg weinig op, buiten wat antwoorden als "ja wij hebben ook een Cobalt RAQ" en straks komt er ook nog "Nee wij hebben het niet :{ "

[topic=319439]

Lees bovenstaande link eens a.u.b.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.