Toon posts:

XS4ALL account wordt afgesloten??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vrijdag middag kan ik bij XS4ALL mijn e-mail niet meer ophalen, mijn homepage is afgesloten, ik kan niet meer in het service center komen en als ik via telnet inlog krijg ik dit:
Sorry, Uw account wordt binnenkort gewist.
Als U het wissen wilt tegengaan, of andere vragen heeft,
belt U dan zo snel mogelijk de boekhouding op 020-3987654.
Ik heb ADSL, dus ik laat mijn verbinding maar gewoon open zodat ik niet het risico loop dat ik ook niet meer kan inloggen (weet ik haast wel zeker).

Heeft iemand anders dit wel eens gehad? Ik heb ADSL nu een maand, ik heb ervoor gezorgd dat ik geen open-relay troep heb, illegale dingen doe ik niet (ik heb immers kopieën van alles wat ik download *D) en ik heb niet extreem veel zitten downloaden.

Ik zal morgen ook maar eens gaan bellen.

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 21:19

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik zit op zo'n 50Gb per maand via adsl basic, en alles werkt hier prima

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Ik download zo'n 10GB per week. Zal wel niet exact voldoen aan de stellingen in de 'fair use policy', maar daar heb ik scheit aan. Bovendien lijkt het me dat je van te voren wel een melding zal krijgen als je te veel download.

Ik upload ook veel, dus geef ik ze weer wat terug :+

Anyway, wat kan ik nou fout gedaan hebben :?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

het beste kan je ze gewoon ff bellen :)
zal wel een foutje gemaakt zijn.
of je hebt niet betaald :+

020-398 76 54 als ik het goed heb :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
of je hebt niet betaald :+
Ik heb ADSL nu een maand
Ik moet mijn eerste rekening nog krijgen :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zondag 12 mei 2002 11:42 schreef rscp1 het volgende:
Ik heb ADSL nu een maand, ik heb ervoor gezorgd dat ik geen open-relay troep heb, illegale dingen doe ik niet (ik heb immers kopieën van alles wat ik download *D) en ik heb niet extreem veel zitten downloaden.
Dat is toch wel vreemd, als jij pas een maand abbonee bent bij hun dan zullen zij eerst een paar brieven sturen. :)
Ik denk dat dit alles op een fout berust.
Ik zal morgen ook maar eens gaan bellen.
Dat dacht ik ook. :Y)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Zwelgje
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op zondag 12 mei 2002 11:50 schreef rscp1 het volgende:
Ik download zo'n 10GB per week. Zal wel niet exact voldoen aan de stellingen in de 'fair use policy', maar daar heb ik scheit aan. Bovendien lijkt het me dat je van te voren wel een melding zal krijgen als je te veel download.

Ik upload ook veel, dus geef ik ze weer wat terug :+

Anyway, wat kan ik nou fout gedaan hebben :?
mmm schijt hebben aan de fair use policy kan betekenen dat je wordt afgesloten... :)

enne niet betalen, kan ook niet, aangezien het met een automatische incasso gaat,

de conclusie kun je zelf wel trekken nu, je leeched teveel en ze zijn je liever kwijt dan rijk, ;)

A wise man's life is based around fuck you

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:57
niet betalen kan wel, hoe kunnen ze geld afschrijven als jij geen geld op je rekening hebt? ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• bazs2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zondag 12 mei 2002 12:02 schreef Tampie2000 het volgende:
niet betalen kan wel, hoe kunnen ze geld afschrijven als jij geen geld op je rekening hebt? ;)
Jep, dan krijg je gewoon een acceptgiro in de bus. (8>

Krankzinnige muziek vind je hier.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
lijkt me sterk dat je voor 10 gig per week wordt afgesloten zonder waarschuwing? (zegt een arme isdn er)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32

Wildfire

Joy to the world!

Plaats een berichtje in xs4all.general, misschien dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. En misschien heb je wel geluk en tref je een medewerker van Xs4all die wat meer van weet...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Voor 10 gig in de week? En dan al afgesloten? Ik weet niet wat voor abbo je hebt, maar ik dacht dat je bij XS4ALL juist erg veel geld moest betalen voor een snelle internetverbinding, en dan vind ik 10 GB/week zelfs weinig :P

Anyway, gewoon effe bellen. Die hoeveelheid data per week zal XS4ALL waarschijnlijk een rotzorg zijn, ik denk dat ze liever geld zien dan een iets minder hard leechende gebruiker die nog niet betaald heeft ;)
Pagina: 1