Ik heb bij mijn broer de computer geupgraded en windows Xp home edition er op gezet. Nu krijg ik het niet voor elkaar om verbinding te maken met het internet, het modem maakt wel geluid maar na enige tijd komt de melding BEZIG MET OPENEN POORT FOUT 676 TELEFOONLIJN IS BEZET, verder komt ook nog de melding voor het kiezen NEEM DE HOORN VAN DE HAAK OF LAAT DE TELEFONISTE HET NUMMER DRAAIEN.? Ik heb alles al geprobeerd maar weet niet waar ik dit moet zoeken.Ik heb er twee modems aan hangen een intern en een extern via hyper terminal kan ik gewoon alles bellen ook het nummer van Planet en Myweb ,zelfs naar m'n GSM. Op de computer van zijn vriendin in een andere kamer werkt ook allles goed (windows 98).Ik vermoed dat het toch een instelling in XP is omdat de modems goed funtioneren.
Ik hoop dat er iemand is die mij een tip kan geven voordat ik er toe over ga windows XP opnieuw te installeren.
Ik hoop dat er iemand is die mij een tip kan geven voordat ik er toe over ga windows XP opnieuw te installeren.