[DVD] Daewoo 8000F: Speaker setup niet in menu?

Pagina: 1
Acties:

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Gisteren heb ik de Daewoo 8000F gehaald bij MM en ik moet zeggen dat het een erg leuk dingetje is, zeker voor die EUR 119. Ik heb meteen even de bijgeleverde CDR geladen en nu is ie keurig regiovrij.

Alleen heb ik de volgende vraag:
In de handleiding zie ik dat je ook speaker instellingen hebt voor center/rear/subwoofer/center delay/rear delay. Die instellingen krijg ik niet te zien. Nu zou dat natuurlijk kunnen komen doordat ik er geen DD/DTS versterker aan heb hangen en dus de digitale uitgangen nu niet gebruik (ik gebruik nu alleen de analoge tulp-uitgang naar mijn versterker). Of misschien heb ik een andere instelling wel uit staan waardoor ik deze niet zie (heb even kort gekeken maar ik geloof niet dat dat zo is).

Maar ik wil het wel even weten want over een tijdje wil ik wel een DD versterker kopen en dan heb ik die instellingen natuurlijk nodig. Wil iemand met dezelfde speler hier even naar kijken?

Gewoon rösti

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:00

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op zondag 12 mei 2002 10:09 schreef mno het volgende:
Maar ik wil het wel even weten want over een tijdje wil ik wel een DD versterker kopen en dan heb ik die instellingen natuurlijk nodig. Wil iemand met dezelfde speler hier even naar kijken?
Die instellingen, die jij bedoelt heb je zowieso op je amp zitten!,.. op je dvd heb je gewoon de geluids instellingen hoe je de dvd wil afspelen dd/dts ,..als je de opties wil hebben die je net beschrijft moet je een dd/dts versterker kopen, en dan heb je et wel,. suc6

• mno
Op zondag 12 mei 2002 11:11 schreef Alfa_33 het volgende:
Die instellingen, die jij bedoelt heb je zowieso op je amp zitten!,.. op je dvd heb je gewoon de geluids instellingen hoe je de dvd wil afspelen dd/dts
Daar heb je denk ik wel gelijk in, maar in de handleiding van de DVD-speler staan dus ook screenshots van schermen die ik niet heb, vandaar mijn vraag.

Gewoon rösti

• Turismo
  • Laatst online: 23:50
mischien een handleiding die voor meerdere modellen is bedoeld. Zoiets doen fabrikanten wel vaker

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• mno
Op zondag 12 mei 2002 13:16 schreef Turismo het volgende:
mischien een handleiding die voor meerdere modellen is bedoeld. Zoiets doen fabrikanten wel vaker
Ja, dat zou ook kunnen. Hoewel er op de kaft letterlijk het nummer 8000F staat, staan er ook wat plaatjes van andere aansluitingen in (component uitgangen en 5.1 uitgangen).

Gewoon rösti

Verwijderd

De instellingen zitten er wel degelijk in. Ik weet niet uit mijn hoofd hoe je ze ook alweer tevoorschijn krijgt maar zal vanavond even kijken. Ik heb ze nu zo staan dat mijn tv als centerspeaker en front links en rechts staat en mijn stereo als rear links en rechts. Wil trouwens wel een DTS versterker gaan kopen.

• mno
Op maandag 27 mei 2002 14:23 schreef erik0666 het volgende:
De instellingen zitten er wel degelijk in. Ik weet niet uit mijn hoofd hoe je ze ook alweer tevoorschijn krijgt maar zal vanavond even kijken.
Ik ben benieuwd. Ik wacht met spanning :)

Gewoon rösti

Pagina: 1