Hier ff een vraag,wie kan mij uitleggen warom mijn bios aangeeft dat mijn geheugen(samsung 512mb pc2700)wel op 166mhz(*2)loopt maar elk program onder windows(xp pro)daar niet aan wil.Vb.PCMark2002,SisoftSandra.Naar mijn weten moet het os zijn info toch uit het bios halen?Ik heb nu dezelfde scores als met sdram pc133,en dat was niet helemaal de bedoeling toch?
Wie hier meer van af weet ,mag het mij vertellen.Graag wat hulp of tips.
Ja ik snap het ook niet, khaal dezelfde scores met een oud abit kt7 mobo en nu een msi ultra?!?!
can you read my mind?
Misschen hebben oudere programma's nog niet "door" dat er 333 Mhz geheugen bestaat? Maja dan nog zou je score beter moeten zijn dan normaal PC133 RAM ja...het lijkt me goed te staan, als je BIOS 2x166 aangeeft.
Je hebt gelijk,goede zaak dat de bios het ziet,maar waarom ziet win xp het dan niet?dit vind ik juist zo vreemd.Iemand hier een verklaring voor?
Verwijderd
Dat klopt de programma`s kennen nog geen pc2700 en geven dit verkeerd weer.Op zondag 12 mei 2002 11:24 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Misschen hebben oudere programma's nog niet "door" dat er 333 Mhz geheugen bestaat? Maja dan nog zou je score beter moeten zijn dan normaal PC133 RAM ja...het lijkt me goed te staan, als je BIOS 2x166 aangeeft.
Bij het forum op de msi site kan je een hoop vinden over problemen met de kt7 ultra aru.
Zitten ook veel geheugen problemen bij.
Ik zou zeggen kijk daar eens, misschien zit daar een oplossing bij.
Pagina: 1