Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
doh 
geeft nie
geeft nie
gewoon, eerst voltage naar 1,8 schoppen, dan naar 1,85 en als het moet 1,9.
dan zit je geloof ik nog een beetje veilig.
en een dikkere cooler kopen een spire of zo
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Voltage iig nooit hoger dan 10 of 15 procent..
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
1,9V kunnen maar weinig mobo's standaard leveren..Op zondag 12 mei 2002 09:57 schreef weareborg het volgende:
gewoon, eerst voltage naar 1,8 schoppen, dan naar 1,85 en als het moet 1,9.
Onzin, dat is met de voeding, daar mogen de voltages maar 10% afwijken. Bij je CPU is het in principe veilig om alle voltages die je moederbord kan leveren te gebruiken. Dus iig tot 1,85V.Op zondag 12 mei 2002 10:10 schreef stam15 het volgende:
Voltage iig nooit hoger dan 10 of 15 procent..
Het kan ook aan je memory liggen...
edit: wat zijn de specs van je geheugen, moederbord zoiezo? Heb je de safeste memorytimings al geprobeerd? kijken of je dan geen blue screens kreeg? Door dit te doen krijg ik m'n FSB hoger op mn K7S5A...
edit: wat zijn de specs van je geheugen, moederbord zoiezo? Heb je de safeste memorytimings al geprobeerd? kijken of je dan geen blue screens kreeg? Door dit te doen krijg ik m'n FSB hoger op mn K7S5A...
Mijn mobo is een Gigabyte GA-7DXR+ , wel een goede.
memory als bluescreen oorzaak? ik weenie, ik heb daar niet zoveel verstand van, maar ik heb 256 MB Dane-Elec PC2100 DDR. Mijn proc draait nu op 1233 MHz stabiel, met een multiplier van 9, FSB 137, Vcore 1,80 V. Als ik een hogere mp doe dan krijg ik iets van een Bootlock ding van AMD en wil die niet booten, maar ik ben tevreden. Alles draait nu stabiel.
Bij SiSoft Sandra heb ik nu 25% meer bij CPU MultiMedia bench en 15% meer bij gewoon CPU, das wel mooi vind ik.
De temps schommelen nu tussen de 48 en de 54, ik neem aan dat dat nog wel redelijk is.
memory als bluescreen oorzaak? ik weenie, ik heb daar niet zoveel verstand van, maar ik heb 256 MB Dane-Elec PC2100 DDR. Mijn proc draait nu op 1233 MHz stabiel, met een multiplier van 9, FSB 137, Vcore 1,80 V. Als ik een hogere mp doe dan krijg ik iets van een Bootlock ding van AMD en wil die niet booten, maar ik ben tevreden. Alles draait nu stabiel.
Bij SiSoft Sandra heb ik nu 25% meer bij CPU MultiMedia bench en 15% meer bij gewoon CPU, das wel mooi vind ik.
De temps schommelen nu tussen de 48 en de 54, ik neem aan dat dat nog wel redelijk is.
Die temps zijn goed te doen ja, als dat stressed isOp zondag 12 mei 2002 10:22 schreef armageddon_2k1 het volgende:
Mijn mobo is een Gigabyte GA-7DXR+ , wel een goede.
Verwijderd
Ergh, alle icoontjes neergooien is niet nodig... ik raad je vriendelijk doch dringend het overlevingsgedeelte te lezen in de FAQOp zondag 12 mei 2002 09:53 schreef gotties het volgende:
JA nieuwe proc kopen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()