Toon posts:

Help met mijn Duron 700 & Abit KT7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai guys..

Ik ben de (trotse B-) bezitter van een duron 700 die momenteel rock-steady loopt op 950 op een core-V van 1.63.
Hij wordt ~48 graden bij een full load.
Bij 1GHz en hoger moet ik de core voltage nog iets verder verhogen, maar dan gaat de temperatuur over de 50 graden heen...

Nu zou ik willen weten:
-Wie heeft de Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60HP combinatie als koeling op zijn duron, en hoeveel beter is dit dan mijn standaard gekogellagerde koeler?

-Op welke temperatuur kun je je duron nog veilig laten draaien (lees: qua levensduur)?

• Hengst
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 19:33
Laten we het zo zeggen, als je die cooler op je proc zet en dan je kast afzuigt met een goed stel kastcoolers (voorkant blazen achter zuigen) dan wordt ie heel veel kkkkkouder dan je hem nu krijgt...

(wel eens aan peltiers en watercooling gedacht)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee wat de critical temp is van durons?

Verwijderd

mijne heeft een tijdje op 59 graden gedraaid :( maar toen ik 2 extra fans in me kast heb geplaatst en een SpireOrb draait ie op 42 graden :) maar op 59 graden draaide die nog wel...maar gaat de proc minder lang mee..55 is zeg maar de top

Verwijderd

Bestel wel wat oordopjes bij zo'n Delta HP , want hier thuis zijn ze ook erg blij met zo'n straaljager in huis . :)

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Ik heb hier duron650@900 lopen, ik heb de chrome orb met artic silver, en de zijpanelen van mijn kast af, en d'r een grote ventilator naast >:)>:) Stabiel
op 950 wil die nie:(:(:(

mijn T.net systeemspecspagina

Pagina: 1