Toon posts:

Memorex CDRW32x alleen met ecdc LITE??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leuk ding die Memorex 32x write, Easycd creator erbij...LITE! Da's nie kewl, nu had ik EasyCDCreator zelf al platinum maar hij pakt de drive niet, net zo als Nero en alle andere proggies, alleen de bijgeleverde ecdc werkt...maar ik wil videocd's maken en overburn gebruiken, iemand tips?

Verwijderd

Misschien een update voor Easy CD Creator???

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:38
Van nero bestaan verschillende versies. De OEM, de MP3 en de zogenaamde 'bundled' versie. 'Bundled' betekent dat hij specifiek voor een bepaald merk schrijver gebruikt kan worden. Nero zou wel een andere brander kunnen aansturen, maar het licentietype staat dat niet toe.

Probeer jij nu toevallig met een nero versie die bij een andere brander zat je nieuwe memorex aan te sturen, dan lukt dat niet...

Oplossing: download een demo bij http://www.ahead.de/en/download.htm of ren naar de winkel (morgen dus) en haal een nieuwe nero...

Ooh ja, ECDC werkt vaak slecht samen met andere brandprogramma's, deïnstalleer ECDC voordat je een ander brandprogramma installeert.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Maare, alles ligt dus aan die licenties? Ik heb er toch al zo'n 6 nero's doorgejast. Gaat nog steeds niet werken en ook al de retail verseie van Ecdc en die werkt ook niet, wat is er aan de hand?? kan ik er geen nieuwe firmware oppleuren dat ut dan werkt, maar ja, die kan ik ook nergens vinden.... :(

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04 20:50
Ik heb dit probleem ook :@ damn man, ff normaal een cd fikken is er niet bij... wie heeft een oplossing??

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Ofwel een volledige Nero kopen en/of een serial nummer ingeven. Dan wordt de Nero bundled vrijgegeven voor alle branders. Je Nero mag wel niet te oud zijn (de nieuwste is 5590) want de string van de drive moet ie wel kennen alvorens die kan werken.
Voor Creator: als je software je brander nog niet kent, dan werkt het ook niet.
Is zoals al gezegd een kwestie van licenties.

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04 20:50
Op zondag 07 juli 2002 10:34 schreef Angels2 het volgende:
Ofwel een volledige Nero kopen en/of een serial nummer ingeven. Dan wordt de Nero bundled vrijgegeven voor alle branders. Je Nero mag wel niet te oud zijn (de nieuwste is 5590) want de string van de drive moet ie wel kennen alvorens die kan werken.
Voor Creator: als je software je brander nog niet kent, dan werkt het ook niet.
Is zoals al gezegd een kwestie van licenties.
nero kent hem ook nog niet, ik heb ff op de site gekeken, en nero ondersteunt maar een paar memorex fikkers... nog ff w88 dus todat hij meer ondersteunt :)
Pagina: 1