Toon posts:

Meuktracker weer traaag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mozilla 1.0RC2 is uit maar staat nog niet in de meuktracker hoe kan dat? sabotage?

voor meer info:
http://www.mozilla.org/releases/
* A security vulnerability reported in Mozilla by GreyMagic Software has now been fixed. For more information see the mozilla.org statement.
* Fifteen of our most frequently encountered crashes have been fixed. You can help us find any that are left by banging on Mozilla and sending in those TalkBack crash reports.
* Ten of our most frequently encountered application freezes have been fixed (including the dreaded bug 96504 on Linux).
* We finally support CSS2 :hover the way web developers want us to. (Bug bug 5693)
* It is now possible to install colormap on 8 bit displays using -install. (Bug 22337)
* Cookies can now be disabled for Mozilla Mail. (Bug 22994)
* You can now enable in preferences HTTP 1.1 pipelining (not on by default). (Bug 93054)
* Mozilla is working again on Mac OS 8.5 and 8.6. The startup hang experienced in RC1 is fixed.

Verwijderd

Uhm, iemand zat neit op te letten ofzo..?

Verwijderd

Topicstarter
en dit is geeneens de eerste keer dat een NOS gedoe laat op de meuktracker komt... :( of dit met windoos gedoe ook zo is weet ik niet...daar let ik nooit op. misschien een goed idee om een NOS'er daar rechten te geven?

nog twee draadjes hier over:
[topic=485560]
[topic=483170]

Verwijderd

Ik werk er al de hele dag mee (zaterdag) en ik moet zeggen dat ie nog weer beter is dan rc1. Ik heb vandaag ook een topic in SA over Mozilla-1.0-rc2 voorbij zien komen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zondag 12 mei 2002 01:10 schreef compukid het volgende: misschien een goed idee om een NOS'er daar rechten te geven?
* moto-moi wijst naar WHiZZi :)
Verder vind ik de meuktracker niet zo geweldig, veel te weinig handige programma's staan erin. Geef mij maar Freshmeat.net :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Heb dit idd. al lang geleden ;) gesubmit. Maar goed, het is een RC hè? Ik neem aan dat de echte 1.0 er wel snel inkomt straks...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 12:10 schreef wzzrd het volgende:
Heb dit idd. al lang geleden ;) gesubmit. Maar goed, het is een RC hè? Ik neem aan dat de echte 1.0 er wel snel inkomt straks...
Dat d8 ik bij OpenOffice 1.0 ook...maar dat duurde ook lang voor dat hij ergens stond...
en van winmx staan er toch ook gewoon alle beta's?

Verwijderd

Topicstarter
hij staat nog steeds niet in de meuktracker :( :'( :r
sabotage? wat valt hier aan te doen?

Verwijderd

Topicstarter
:) mozilla1.0rc2 staat op de site :)

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 05:02
Op zondag 12 mei 2002 01:10 schreef compukid het volgende:
en dit is geeneens de eerste keer dat een NOS gedoe laat op de meuktracker komt... :( of dit met windoos gedoe ook zo is weet ik niet...daar let ik nooit op. misschien een goed idee om een NOS'er daar rechten te geven?

nog twee draadjes hier over:
[topic=485560]
[topic=483170]
Ben zelf ook NOS'r :) meer lurker anywayz. Hij staat nu online. Maar de traagheid van de meuktracker heeft helemaal niets te maken met het platform. De redactie zit er nog tussen dit zorgt voor wat latency. Daar komt nog bij dat wij meuktrackers ook weleens van onze vrije dagen willen genieten :). In het weekend posten komt voor mij zowiezo slecht uit.

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Op zondag 12 mei 2002 10:56 schreef moto-moi het volgende:

[..]

* moto-moi wijst naar WHiZZi :)
Verder vind ik de meuktracker niet zo geweldig, veel te weinig handige programma's staan erin. Geef mij maar Freshmeat.net :)
* WHiZZi voelt zich aangewezen :{

Sterker nog, ik hoorde het vrijdagavond online. Helaas is het van het weekend niks van gekomen ivm tijdsgebrek en gebrek aan een monitor.
Uitleg: Vriendin was bij mij thuis. Die wil ook internetten omdat ik zo'n lekkere verbinding heb, dus zit ze achter mijn kast (ja, onder Linux jah). Ikzelf zit dan via rlogin op een andere PC (P200) met een 14" monitor @ 640x480 @ 60Hz. Nou, ik kan je vertellen, daarop wil je niet meuken :)

* WHiZZi probeert altijd zo veel mogelijk linux in de meuk te krijgen :Y).

Maargoed, mijn excuses voor het niet sneller plaatsen in de meuktracker. :*

PS: Als er weer een nieuw linux progseltje uit is, je mag ook contact opnemen via (l)ICQ :)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
misschien een goed idee om als tweakers.net een persbericht uit te zenden dat het vanaf nu verboden is om goede software op vrijdag, zaterdag of zondag te releasen? :P
Pagina: 1