Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
maar zal deze ook slechter koelen dan een black ice ??
Game PC
Sluit ik me helemaal bij aan, waarom veel geld uitgeven als het goedkoop kan.Op zondag 12 mei 2002 01:02 schreef real_raichu70 het volgende:
maar voor rad kan je beter dezelfde op de sloop halen (veel goedkoper) , of eentje van een merk nemen(Black Ice , Cooling Cubes ...)
Het enigste probleem is het schoonmaken van een oude rad, maar aan vorige topics over wc te zien was hier wel een middel voor (weet alleen niet meer wat)
Weer te laat met posten!!!Op zondag 12 mei 2002 01:04 schreef Shunt het volgende:
ze zijn allebij tweedehands maar nooit gebruikt dus dat scheeld kosten kwa versturen en al en eht totaal is met water weter 110 € is dit dan een redelijke prijs ?
maar zal deze ook slechter koelen dan een black ice ??
Maare, das zeker een mooie prijs, als je nog aan zo'n setje kan komen
En of die slechter koelt dat weet je nooit vantevoren. Zult je toch ff uit moeten proberen. (of kijken of je wat meer specs kan vinden)
ja maar koelt een sloop rad ook zo goed als een rad uit de winkel want er moet tog een reden zijn dat mensen niet gewoon masaal naar de sloop gaan en alleen daar hun rad van daan halen want dan zouden winkels ze tog niet hoeven te verkopen of zit ik er nu naastOp zondag 12 mei 2002 01:05 schreef compubink het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan, waarom veel geld uitgeven als het goedkoop kan.
Het enigste probleem is het schoonmaken van een oude rad, maar aan vorige topics over wc te zien was hier wel een middel voor (weet alleen niet meer wat)
dat is het probleem ik kan dus geen verdere info krijgenEn of die slechter koelt dat weet je nooit vantevoren. Zult je toch ff uit moeten proberen. (of kijken of je wat meer specs kan vinden)
Game PC
En dat waterblok had wel wat pinnen in het midden mogen krijgen lijkt me.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Op zondag 12 mei 2002 01:08 schreef bobo1on1 het volgende:
Rare bedrijf combo, rc vliegtuigen en waterkoeling verkopen
En dat waterblok had wel wat pinnen in het midden mogen krijgen lijkt me.
Game PC

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
hmm kijk dat de danger den III dat heeft wil niet zeggen dat het dan ook beter koelt
(denk ik)
Game PC
Game PC
Verwijderd
da maakt niet uit, is vaker zo, zolang het de flow niet helemaal naar beneden brengt is het goed. Maze 3 heeft gebruik gemaakt van de flow, en daarom zo snel mogenlijk het water er door te laten stromen. Als het hard stroomt hoef je maar hele kleine dingetjes te plaatsen om al de kou 'op te vangen'. Bij dit blok is de bedoeling de kou op te vangen op de tegenovergestelde manier. Dus extra schuring van het water. daardoor gaat het water slomer stromen en moet er gebruik worden gemaakt van grotere objecten.Op zondag 12 mei 2002 01:14 schreef Shunt het volgende:
[..]
hmm kijk dat de danger den III dat heeft wil niet zeggen dat het dan ook beter koeltik denk dat dit zo perfect is want die pinnen zouden de water flow alleen verminderen
(denk ik)
snappie?
hmm ja nu wel jaOp zondag 12 mei 2002 19:59 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
da maakt niet uit, is vaker zo, zolang het de flow niet helemaal naar beneden brengt is het goed. Maze 3 heeft gebruik gemaakt van de flow, en daarom zo snel mogenlijk het water er door te laten stromen. Als het hard stroomt hoef je maar hele kleine dingetjes te plaatsen om al de kou 'op te vangen'. Bij dit blok is de bedoeling de kou op te vangen op de tegenovergestelde manier. Dus extra schuring van het water. daardoor gaat het water slomer stromen en moet er gebruik worden gemaakt van grotere objecten.
snappie?
mare ik heb nu alles binnnen heb iemand nog tips voor waterbak ?? wil er denk ik ook een raampje in zo dat je alles kan zien stromen
Game PC
Jaja, die rad word ook in auto's gebruikt. Net als de Black Ice btw.
hahahaha wreedOp zondag 12 mei 2002 21:14 schreef Bredend het volgende:
Die rad is volgens mij gewoon een Big Momma (ofzo) Die heb ik gratis van een bedrijf gekregen.
Jaja, die rad word ook in auto's gebruikt. Net als de Black Ice btw.
hij is btw groter dan de black ice I en black ice Extreme
Game PC
al sla je me doodOp zondag 12 mei 2002 22:45 schreef real_raichu70 het volgende:
Size doesn't matter , BI XTREME voert 800W/u af . Kan dat ding dat ook ?
Game PC
Ik zie net een black ice extreme ofzo en dat is gewoon vrijwel dezelfde rad maar dan zwart geverfd en bescherming op de hoeken ofzo

I'm not as think as you stoned I am
hmm ja hij lijkt er wel op jaOp zondag 12 mei 2002 23:20 schreef WooK het volgende:
die rad heb ik ook en is beter getest dan de gemiddelde black ice zover ik weet. Dat blok lijkt erg veel op een z4 blok en is dus ook niet verkeerd. 110,- is alleen niet echt een koopje voor 2e hands spul
edit:
Ik zie net een black ice extreme ofzo en dat is gewoon vrijwel dezelfde rad maar dan zwart geverfd en bescherming op de hoeken ofzo
[afbeelding]
en echt een koopje was het niet maar het spul is nog nooit gebruikt dat moet je wel effe bedenken
Game PC
De enige reden dat mensen met WC hun rad niet bij de sloop halen is imo gewoonweg dat ze geen zin hebben in gezeik. Als je er 1 in de winkel koopt weet je zeker dat hij niet lekt en dat hij schoon is vanbinnen. Dat weet je nooit als je hem op de sloop haalt. Liever lui dan moe is dan het motto. Ik heb by the way een black ice en ben er wel tevreden meeOp zondag 12 mei 2002 01:08 schreef Shunt het volgende:
ja maar koelt een sloop rad ook zo goed als een rad uit de winkel want er moet tog een reden zijn dat mensen niet gewoon masaal naar de sloop gaan en alleen daar hun rad van daan halen want dan zouden winkels ze tog niet hoeven te verkopen of zit ik er nu naast
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Weet wel van te voren of alles gaat passen op mobo en of de rad. ook aan jouw maten voldoet.
Veelal gebruikt maar goed werkend.
Verwijderd
Honda Civic `95, geheel van koper.Op maandag 13 mei 2002 12:52 schreef Herman het volgende:
De gemiddelde kachelradiator koelt beter dan een "speciaal voor waterkoeling gemaakte" radiatoren. Reden: afmetingen. Een kachelrad is vaak gewoon groter, heeft grotere aansluitingen en dus minder weerstand, maar heeft geen extreme high-tech namen zoals "Extreme extra low pressure drop mega techno water cooling radiator version 4.67885b" maar meer in de trend van: Suzuki Swift modeljaar '86-'88.
Veelal gebruikt maar goed werkend.
Of een toyota corrola 94? / 02 is van koper wen heeft nog mooie afmetingen ookOp maandag 13 mei 2002 12:59 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Honda Civic `95, geheel van koper.