Toon posts:

Sound Blaster Audigy Platinum Drivers.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probleeem! Ikke woon in Spanje, nu denk jij: I don't care. Maar da's niet het probleem, hier spreken ze Spaans, ik niet, en doen ze dus Spaanse Software bij mijn kaart. Ik heb Creative ge-contact, maar daar werken ze met jaren plannen en ik sta niet op het programma. Mij verzoek: Heeft iemand AUDIGY PLATINUM software cd in het Engels en is bereid die online (zip, image,rar,ace) te zetten voor mij. Of om hem op te sturen.... Degene die mij kan helpen ben ik zeer dankbaar, details kunnen we doorspreken via msn? ic_@hotmail.com B.v.d. B0rg.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Zoek een paar topics naar beneden en gij zult vinden......

[topic=490860/1/50]
:?

Verwijderd

Topicstarter
Dat gaat dus niet, want er zit een remote control bij en die software moet ik hebben, en die zit niet bij een driver pakket in, ik moet een image van de cd hebben (originele) Want die RC configgen in het Spaans is een vrij gare bedoeling. Ik ben alle topics al door geweest en er staat nix bij, ik moet echt iemand hebben die um of opstuurt of online zet.

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

lees dat topic nou ff helemaal bij de eerste posting staat een link die je ff moet volgen kan je fijn 377Mb downen van een compaq site
Omdat het al laat is hier is hij:

ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20501-21000/SP20920.exe

Voor windows 2000/xp wel ff lezen voortaan

Verwijderd

Topicstarter
Dank U jur, ik hoop dat je gelijk hebt en dat die romoteIR software er ook bij zit.....nu nog ff 4uur w8ten tot ik um binne heb...

Als je een meid was zou ik je zoenen;)

• Jag
  • Laatst online: 16:05

Jag

Er staat ook gewoon een linkje in onze Live/Audigy sticky topic: [topic=288637/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.