Tweakers.net 3D Mark Team/Forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Ik had al een topic hierover gecreate in V&B en moest het van Phreak hier nog maar ff in posten :) .

Zodat de "belangrijke" GOTers et kunnen lezen ;) :P

[topic=490098/1/25]

(Als het forum er kan komen zou ik me natuurlijk SUPER vereerd voelen om er mod te worden ,als finder :) :) )

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10 06:14
Als eerste moet je aan een paar eissen voldoen lijkt me :) :
  • Genoeg belangstelling , niet zoals het forum Virus en Veiligheid die na een tijdje weer opgeheven was. :(
  • Zijn er zoveel topics nodig :?
Zijn er nog meer, maar nu even niet :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 01:41 schreef Termi het volgende:
Als eerste moet je aan een paar eissen voldoen lijkt me :) :
  • Genoeg belangstelling , niet zoals het forum Virus en Veiligheid die na een tijdje weer opgeheven was. :(
  • Zijn er zoveel topics nodig :?
Zijn er nog meer, maar nu even niet :P...
Ik vind 3D Mark een perfect proggie om me systeem te tweaken en dan te testen of et goed gelukt is :)

Veel mensen doen dat ook en hebben daar hulp bij nodig en daar kunnen de Die Hard weer bij helpen.

In V&B staan er altijd veel topics over 3D Mark dus belangstelling is er zeker voor :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:41
In V&B staan er altijd veel topics over 3D Mark dus belangstelling is er zeker voor :)
Zoveel zie ik er anders niet staan? Sterker nog, op dit moment kan ik er zo gauw niet één vinden in de index! Een appart forum is dus zware overkill lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is bij lange na niet voldoende voor een apart Forum.

V&B lijkt mij prima geschikt hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nog steeds nergens een duidelijke omschrijving van wat je wil, een doel, kortom alles wat nodig is om zoiets op te zetten. Niet in dat topic en niet hier. Misschien is het handig als je dat nog even vertelt ?

Overigens loopt er een actueel 3dmark topic voor degenen die 'm niet kennen : [topic=374563/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 11:56 schreef Frank Timmer het volgende:

[..]

Zoveel zie ik er anders niet staan? Sterker nog, op dit moment kan ik er zo gauw niet één vinden in de index! Een appart forum is dus zware overkill lijkt me...
Omdat die allemaal gesloten worden door mij :+

Ik heb het hier al met de topicstarter op icq over gehad. Ik vind het niets, 3d mark is leuk om te testen of een tweak gelukt is, maar vergelijken met anderen schiet niet echt op omdat het niet een supernauwkeurige benchmark is en hij heel erg beinvloedbaar is.
En tips bij tweaken enzo moet niet echt nodig zijn, het leuke van tweaken vind ik dat je zelf lekker aan het klooien bent en aan het proberen of een bepaalde instelling verbetering oplevert. Als het allemaal voorgekauwd gaat worden is er ook weinig meer aan imho :)
Pagina: 1