Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[faq] Ik heb een url in mijn signature..mag deze ?

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:20
Hier de Faq:
De Faq vermelde het volgende:
Mijn website is de beste van de hele wereld, en ik wil iedereen daar de hele tijd van op de hoogte stellen.
En dat zien wij als spammen... Ook zoiets wat niet gewenst is. Als je een homepage hebt, vul die dan gewoon in bij je Profile. Is er iemand geinteresseerd in je pagina, dan haalt diegene het wel uit je gegevens of klikt op dat mooie huisje. Het posten van je URL onder elk bericht werkt irriterend en wordt niet gewaardeerd.
Als je een nieuwe pagina hebt gebouwd of een bestaande hebt veranderd en je wilt anderen om een mening vragen, dan kan dat in het Webdesignforum. Het posten van je URL mag daar wel, zij het mondjesmaat.
Los daarvan; het kan niet de beste site van de hele wereld zijn: dat is nog altijd deze.
Doel van deze link is niet echt hits maken, , of stiekum eigenlijk wel, hoewel ik geen teller of zo heb,mijn eigen @sloom server dit moet bolwerken, en ik op deze manier mijn eigen schaarse down en upload stream ernstig tekort doe.

Maar goed keuzes dienen gemaakt te worden :) Ik wil gewoon aan de buitenwereld laten zien dat ik dus die live webcam stream heb.

Dus de ham vraag, word dit al irritand beschouwd, of als gevalletje dat nog door de beugel kan, of gewoon goedgekeurd omdat er nix mis mee is ???
Ik heb namelijk weinig zin in gezeur, en een beter millieu begint bij de buurman, want de sig staat er al :P

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• DR
  • Niet online

DR

Zoiets is imo niet echt irritant te noemen :)
tenzij je elke letter een andere opmaakcode zou geven ofzo ;)

• PsYgHo
Op zondag 12 mei 2002 00:08 schreef DR het volgende:
Zoiets is imo niet echt irritant te noemen :)
tenzij je elke letter een andere opmaakcode zou geven ofzo ;)
Nee hij blijft zo. zo vind ik hem wel goed, in bold is die ook al te grof vind ik....

Zoals een goede tweakert de faq leest over dit soort dingen deed ik dat ook :+ , en dat was aanleiding van dit topic, vind het wel belangrijk wat mensen er van vinden, het gaat immers om een faq punt..

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:43

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 12 mei 2002 00:06 schreef PsYgHo het volgende:
Hier de Faq:
Jij hebt iig de oude versie van het spamstukkie gequote.

Dit is de nieuwe: (al enige tijd) http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#spam

• PsYgHo
Op zondag 12 mei 2002 00:18 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Jij hebt iig de oude versie van het spamstukkie gequote.
De faq, via de search quoten, Kun je nagaan wat een model tweakert ik soms ben ;)

Ontopic:, ik zal hem ff lezen.... :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:43

Jaymz

Keep on moving !

Ergo:

Je Sig. kan wmb :)
Pagina: 1