[NOX] Zit ff vast...

Pagina: 1
Acties:

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34
Voor een tientje Nox op de kop getikt vandaag, en ik moet zeggen tis een coole action rpg. Beetje meppen enzo en alles loopt super. Erg mooi ook en gedetailleerd.

Probleem echter, mochten er nog mensen zijn die het uitgespeeld hebben :): Als je als warrior speelt en je komt bij de Ogres zit er gewoon een bug in het spel volgens mij.. Ik kan niet terug naar de stad, maar na stuk of tien vijanden is mn nieuwe armor en wapens kapot en zit ik halverwege de chapter zonder wapens en armor.. Er is gewoon helemaal niks tegen te doen aangezien ik niet meer terug kan naar de stad...

Voordat ik cheats ga zoeken vroeg ik me af of iemand hier een oplossing voor had.. of doe ik iets grandioos fout :P

Verwijderd

Ik heb het uitgespeeld (stuk of 30x) ik zoek het spel weer (had de cd :( ) maar om eerlijk te zijn herken ik omgevingen wel, maar als je het zo zegt ken ik het niet voor me brengen :+

Verwijderd

Het is in elk geval geen bug :) het is normaal dat je de stad niet meer in kunt. Maar dat hele Orc gedoe is wel te halen hoor, gewoon voorzichtiger spelen :P

• Bosmonster
Op zaterdag 11 mei 2002 23:54 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik heb het uitgespeeld (stuk of 30x) ik zoek het spel weer (had de cd :( ) maar om eerlijk te zijn herken ik omgevingen wel, maar als je het zo zegt ken ik het niet voor me brengen :+
Tis dat ik de vrouwen moet bevrijden van de Ogres. Om in het kamp te komen ben ik in een cave in een gat gesprongen (tada kan niet meer terug :P). Maar goed.. wat is voorzichtig spelen? M'n armor valt gewoon uit elkaar, net als mn wapens :?

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op zondag 12 mei 2002 10:03 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Tis dat ik de vrouwen moet bevrijden van de Ogres. Om in het kamp te komen ben ik in een cave in een gat gesprongen (tada kan niet meer terug :P). Maar goed.. wat is voorzichtig spelen? M'n armor valt gewoon uit elkaar, net als mn wapens :?
Veel berserkaanvallen doen (dacht dat het zo heette, dat je zo vooruit sprint en schreeuwt) daarna terugtrekken, w8en tot berserk is opgeladen en dan een orc te grazen nemen. Het zou moeten werken.

TMAXTINT

• Bosmonster
Op zondag 12 mei 2002 11:26 schreef Marruk het volgende:

[..]

Veel berserkaanvallen doen (dacht dat het zo heette, dat je zo vooruit sprint en schreeuwt) daarna terugtrekken, w8en tot berserk is opgeladen en dan een orc te grazen nemen. Het zou moeten werken.
Als ik niet mn savegames overschreven had :P Maar goed.. ben er voorbij gekomen met godmode cheat, hoe lullig het ook is.. Uiteraard heb ik hem zodra ik naar de stad kon weer uitegezet ;)

• Jaguar645
  • Laatst online: 21:42
Op zondag 12 mei 2002 11:28 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Als ik niet mn savegames overschreven had :P Maar goed.. ben er voorbij gekomen met godmode cheat, hoe lullig het ook is.. Uiteraard heb ik hem zodra ik naar de stad kon weer uitegezet ;)
mischien es goed om je equipment te repairen?? :)
dat hielp bij mij tenmisnte wel de hele tijd :)

• Bosmonster
Op zondag 12 mei 2002 12:21 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

mischien es goed om je equipment te repairen?? :)
dat hielp bij mij tenmisnte wel de hele tijd :)
Mn equipment was gerepaired en nieuw gekocht in de stad. Maar na een paar ogres is mn equipment van nieuw er al weer doorheen... oftewel is het voor mij onmogelijk om met behoud van armor/wapens langs de ogres te komen..

tis heel vaag, maar enige uitweg was even de cheat activeren...

Verwijderd

ja het is zo dat je als fighter errug veel moet repairen, vooral als je later van die grote zwaarden hebt :)

• Bosmonster
Op maandag 13 mei 2002 11:10 schreef Trommeldaris het volgende:
ja het is zo dat je als fighter errug veel moet repairen, vooral als je later van die grote zwaarden hebt :)
Ben er al mee gekapt.. Naast het constante repairen dat me toch aardig de strot uit ging hangen en me gewoon al mn geld kostte.. irriteerde ik me ook mateloos toen ik de mage-tower inging.. Die casten de hele tijd spells waardoor mn wapen en schild uit mn klauwen pleuren.. :( Moet ik ze soms met mn blote vuisten te lijf gaan ofzo ?!??!?

Ga wel lekker Dungeon Siege spelen :P Jammer want het spel begon erg leuk en het zag er geweldig uit..

Verwijderd

ken je het spel niet aan mij doorverkopen, ik geef 1 euro :D

• Bosmonster
Op maandag 13 mei 2002 19:35 schreef Trommeldaris het volgende:
ken je het spel niet aan mij doorverkopen, ik geef 1 euro :D
hehe.. Bij de Discovery in R'dam was die 9.99 ;)

Verwijderd

:z

je kan het spel ook even een beetje oefenen en dan gewoon met gang die mage tower doorbeppen ( die spells zijn niet zo'n probleem als je op tijd wisselt van primary naar secondary wapen (leeg handje) en gewoon mages achterna charget... dan houden ze vanzelf op met stout doen ;) ), orcjes doodknuffelen, en d'r achter komen dat nox eigenlijk alleen leuk is met _meer_ spelers.

misschien een leuk ideetje voor multilpayeren? en anders geef ik er wel *2* euro voor ;)
Pagina: 1