[NSTM] Waarom dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/492361
Kan iemand mij vertellen waarom wij hier niet over mogen speculeren? Anders zet ik het wel in de HK als het geen waarde heeft volgens jullie, in de HK kan echt alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[forum=26] --> [forum=15] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Ag sorry, kom hier nooit, en het is een beetje verandert hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 23:16

Steffie

Opaque

Hierom:
Op zaterdag 11 mei 2002 22:50 schreef Steffie het volgende:
Ik begrijp trouwens de nieuwswaarde van dit topic niet. Het zou opzich niet onlogisch zijn als ze beschermende vesten zouden dragen, aangezien hun namen op een lijstje waren gevonden.
Dit topic kan dus wel dicht, want veel bekende politici genieten nu extra bescherming en de discussie waarde zie ik er niet van in.
En omdat er al zoveel topics lopen over Fortuyn en alles wat daarbij komt kijken.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 23:01 schreef Steffie het volgende:
Hierom:
[..]

En omdat er al zoveel topics lopen over Fortuyn en alles wat daarbij komt kijken.
Ik zie de nieuwswaarde er wel van, en vind het interessant om daar wat over te speculeren. Maargoed een modje heeft toch altijd gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 23:16

Steffie

Opaque

Op zaterdag 11 mei 2002 23:05 schreef YT-Croc het volgende:
Ik zie de nieuwswaarde er wel van, en vind het interessant om daar wat over te speculeren. Maargoed een modje heeft toch altijd gelijk
Wat bespeur ik daar een positieve instelling. Als je nou met goede argumenten komt om mij te overreden valt er wat te regelen. Maar hier heb ik geen zin in.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 23:06 schreef Steffie het volgende:

[..]

Wat bespeur ik daar een positieve instelling. Als je nou met goede argumenten komt om mij te overreden valt er wat te regelen. Maar hier heb ik geen zin in.
De positieve instelling gaat bij mij echt niet weg omdat er een topic van me dicht gaat, zo makkelijk gaat dat niet.
Ik zie er wel het nut van in en jij niet, nou dan zijn we snel klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

weet je wat, ik laat me hier buiten :P
Pagina: 1