Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stilleggen politieke discussies?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel, een kort blik op TF, W&L en NSTM laat 2 soorten mensen zien. Pro-Pim en anti-Pim. Enige nuance ontbreekt, enige vorm van wederzijds respect ook.

Volgens mij zijn enkelen bezig enorm veel krediet op te gebruiken. Er zijn momenteel zelfs enkele regulars bezig met onzin uitkramen, of het dat ongenuanceerd.

Voordat enkele groene kruizen zich definitief enige vorm van respect ontdaan hebben, is het geen idee om de gemoederen te sussen?

Verwijderd

Kom eens met voorbeelden/quotes/links dan, anders begin je weinig.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:43

Jaymz

Keep on moving !

Topicstart:
Op zaterdag 11 mei 2002 15:17 schreef Bamboe het volgende:
In mijn buurgemeente Brunssum is vannacht een aanslag gepleegd met een handgranaat op een wethouder.
Hij is niet gewond geraakt maar zijn auto is totaal verwoest.
Ik hoorde het toevallig op het journaal op 3FM, kan nog nergens op internet wat vinden.

Is het nu nog niet afgelopen ????
Da's geen TF voer. Da's maximaal SG voer :)

*gaat nu verder een poging wagen in de draad te duiken...

Verwijderd

Nou ik heb de discussie even doorgelezen, maar het feit dat jij het niet met een regular eens bent die zijn mening verkondigd (dat zie ik erin) vind ik persoonlijk geen goede rede om de politieke discussie stil te leggen.

Maar laten we even afwachten hoe andere mensen daarover denken. :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 11 mei 2002 22:41 schreef Courage het volgende:
Maar laten we even afwachten hoe andere mensen daarover denken. :)
Draad is net op slot gegaan; zie sluitmessage waarom :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen mening, of mijn mening is hooguit dat stigamtisatie en brandstapels niet kunnen. Verder boeit het me nauwelijks.

De uitspraak:"het gaat goed met onderwijs" icm de onderbouwing:"veel goede studenten" is alleen zo'n rare observatie. Volgens mijn krant zijn er nauwelijks nieuwe aanmeldingen bij Beta-Studies en loopt het jaarlijks steeds verder terug.

Wat wil je dan bewijzen met zo'n stelling? En waarom zo fanatiek verdedigen dat het wel goed gaat?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 11 mei 2002 22:26 schreef Mikado het volgende:
Enige nuance ontbreekt, enige vorm van wederzijds respect ook.
Zwaar overdreven. Respect is iets anders dan iedereen gelijk geven en elkaar knuffelen. Er mag best stevig gediscussieerd, en zelf volg ik momenteel enkele topics in SG die echt prima verlopen. Daar is totaal geen sprake van flamen of elkaar de grond in boren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 22:46 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Draad is net op slot gegaan; zie sluitmessage waarom :)
Prima :)

Verwijderd

Topicstarter
Is goed. :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Over het 'stilleggen'

Als mensen die in TF-Politiek nou eens reageren zoals zij graag zien dat anderen reageren, is er een stuk minder aan de hand. (Nee dit is niet alleen kritiek naar die hier-reagerende mensen, ook naar de mensen die nog wel eens 'verbolgen' in TF-Politiek reageren.)

Verbeter TF-Politiek; begin bij jezelf :)

Verwijderd

Er zijn i.m.o twee mogelijkehden:
OF je stopt elke vorm van discussie over het onderwerp politiek (waar ik op tegen ben)
OF je realiseert je dat GoT een heel divers soort posters heeft. De leeftijden alsmede opleidingsnivo loopt zover uiteen dat dit naast de gewoonlijk politieke verschillen in een verkiezingstijd nogal wat commotie oproept.

GoT is in eerste instantie een tech-post forum waar de niet tech-fora een bijzaak zijn.
Post je toch in die fora realiseer je dan ook dat je niet met een gelijksoortige populatie over dit onderwerp praat.

Persoonlijk vind ik de postings van de regular totaal niet opruiend maar juist nuancerend al zijn ze hier en daar wat fel van toon

De verregaande pro en contra PF discussies beperken zich niet tot GoT alleen; je ogen sluiten voor de bijna messiaanse toestanden in de media is onmogelijk. Alles wat je kiest op radio of tv heeft ergens wel een link met deze actualiteit.

Overigens hoop ik dat met de datum 15-5 erg dicht in het zicht de gesprekken over politiek meer op inhoud dan over de (persoonsverheerlijkende) lijsttrekkers zal gaan.

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 22:26 schreef Mikado het volgende:
Wel, een kort blik op TF, W&L en NSTM laat 2 soorten mensen zien. Pro-Pim en anti-Pim. Enige nuance ontbreekt, enige vorm van wederzijds respect ook.
Valt volgens mij wel mee. Voor sommigen niet, dat is waar, maar ik denk dat het meer hun probleem is dan een algeheel probleem. Voor sommigen mag je niet meer links denken danwel rechts denken.
Voordat enkele groene kruizen zich definitief enige vorm van respect ontdaan hebben, is het geen idee om de gemoederen te sussen?
Als JIJ het niet eens bent met een aantal mensen, betekent dat niet dat ze worden ontdaan van respect. Een persoon als Fused bv vind ik persoonlijk erg goed meedoen in discussies, ik gok dat jij dat niet zult onderschrijven ;).

Het valt wel mee, de gemoederen zijn verhit, dat is waar, maar met straffe moderaties en sturing in threads (dus insinuaties METEEN de kop in drukken) komt het imho wel goed.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik spreek voor mezelf maar tot nu toe ben ik nog niemand tegen gekomen in het TF waar ik geen respect voor heb, of die geen respect voor mijn standpunten had. Natuurlijk zijn de discussies erg verhit, dat betekent alleen maar dat het leeft onder de tweakers en dat vind ik alles behalve een slechte zaak.
Pagina: 1