Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Joepie ik heb kabel!! Bij @HOME Op het moment is het lekker snel download met 200K hiephoi[/quote]Moet je eens een isootje bij xs4all downloaden.
Dan wel met download accelerator.
Verwijderd
Zijn er tenminste nog redelijke kabelproviders in Nederland zo te zien...
MAAR NIET IN ZUTPHEN BLIJKBAAR
TEBENET/CHELLO overdag +/- 15 k (!!!!) das toch schandalig godverdegodver...
Mooi. Ik ben echt blij voor je, dat meen ik
Zijn er tenminste nog redelijke kabelproviders in Nederland zo te zien...
MAAR NIET IN ZUTPHEN BLIJKBAAR
TEBENET/CHELLO overdag +/- 15 k (!!!!) das toch schandalig godverdegodver... :([/quote]Aanklagen die mensen.
Er is gezocht op: **74P* 48
Zoekresultaat: Het is nog niet bekend wanneer de dienst Essent@Home op uw postcode beschikbaar zal zijn. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zal dit op deze site worden gepubliceerd. Als u in de tussentijd geïnformeerd wilt blijven over de dienst Essent@Home, kunt u het informatie aanvraag formulier invullen.
One's never alone with a rubber duck.
Ik ga lekker om ongeveer 7 uur, want dan is het lekker druk, kan ik eens goed zien of ie lekker snel blijft...
En ik heb er een reserve netwerk kaartje en ongeveer 15 meter kabel aan overgehouden. (ik had maar 6 meter nodig, maar die extra meters waren toch 'gratis' = je hoefde er niet extra voor te betalen)
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Ik kan pas vanavond weer kabelen...
Ik ga lekker om ongeveer 7 uur, want dan is het lekker druk, kan ik eens goed zien of ie lekker snel blijft...
En ik heb er een reserve netwerk kaartje en ongeveer 15 meter kabel aan overgehouden. (ik had maar 6 meter nodig, maar die extra meters waren toch 'gratis' = je hoefde er niet extra voor te betalen)[/quote]Als het goed is krijg je standaard 20 meter.
Als het goed is krijg je standaard 20 meter.
Verwijderd
Joepie ik heb kabel!! Bij @HOME Op het moment is het lekker snel download met 200K hiephoi[/quote]Thank god, weer wat warex ftp;tjes erbij
Verwijderd
Verwijderd
Dennis
Thank god, weer wat warex ftp;tjes erbij :)[/quote]Maar dat mag toch helemaal niet
SCHANDALIG!!!
Zeker vergeleken bij alle Casema en 56 k gebruikers...
*ff nader uitleggen*
-Schandalig als je provider je 50 k/sec beloofd, dan ben ik het met je eens.
-Niet zeiken als je dat baseerd op het feit dat anderen toevallig 400k/sec halen, want ik weet zeker dat de gemiddelde downloadsnelheid van Nederland veel lager is dan die 15 die jij haalt.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
geef mij maar 30k ben ik ook weer
nou ja nog een maand of 3 en dan ADSL....