YESS!! Kabel internet eindelijk

Pagina: 1
Acties:

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Joepie ik heb kabel!! Bij @HOME Op het moment is het lekker snel download met 200K hiephoi

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gefeliciteerd... :) Het kan nog erger hoor..mijn record staat op dik 700 kb/sec ;)

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 09:22 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Joepie ik heb kabel!! Bij @HOME Op het moment is het lekker snel download met 200K hiephoi[/quote]Moet je eens een isootje bij xs4all downloaden. :D

Dan wel met download accelerator. *D

Verwijderd

Mooi. Ik ben echt blij voor je, dat meen ik :)

Zijn er tenminste nog redelijke kabelproviders in Nederland zo te zien...

MAAR NIET IN ZUTPHEN BLIJKBAAR
TEBENET/CHELLO overdag +/- 15 k (!!!!) das toch schandalig godverdegodver... :(

• WasBak
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 10:25 schreef nare man het volgende:
Mooi. Ik ben echt blij voor je, dat meen ik :)

Zijn er tenminste nog redelijke kabelproviders in Nederland zo te zien...

MAAR NIET IN ZUTPHEN BLIJKBAAR
TEBENET/CHELLO overdag +/- 15 k (!!!!) das toch schandalig godverdegodver... :([/quote]Aanklagen die mensen. ;) :P

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

Resultaat beschikbaarheid check:
Er is gezocht op: **74P* 48

Zoekresultaat: Het is nog niet bekend wanneer de dienst Essent@Home op uw postcode beschikbaar zal zijn. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zal dit op deze site worden gepubliceerd. Als u in de tussentijd geïnformeerd wilt blijven over de dienst Essent@Home, kunt u het informatie aanvraag formulier invullen.

One's never alone with a rubber duck.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
Ik kan pas vanavond weer kabelen...
Ik ga lekker om ongeveer 7 uur, want dan is het lekker druk, kan ik eens goed zien of ie lekker snel blijft... :)

En ik heb er een reserve netwerk kaartje en ongeveer 15 meter kabel aan overgehouden. (ik had maar 6 meter nodig, maar die extra meters waren toch 'gratis' = je hoefde er niet extra voor te betalen)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• WasBak
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 12:16 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Ik kan pas vanavond weer kabelen...
Ik ga lekker om ongeveer 7 uur, want dan is het lekker druk, kan ik eens goed zien of ie lekker snel blijft... :)

En ik heb er een reserve netwerk kaartje en ongeveer 15 meter kabel aan overgehouden. (ik had maar 6 meter nodig, maar die extra meters waren toch 'gratis' = je hoefde er niet extra voor te betalen)[/quote]Als het goed is krijg je standaard 20 meter. :) Moet je eens op je bon kijken. Als het goed is staat er 15 gulden voor de nic, is toch weer 15 piek. :P

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Nou ik heb hier in Utrecht dan dus echt kut kabelinternet ben al blij als het 6 kb gaat en dan gaat het al snel kut wanadoo en casema

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 12:55 schreef WasBak het volgende:
Als het goed is krijg je standaard 20 meter. :) [/quote]Nee ik zou 18 meter kunnen krijgen, maar ik vond 15 meter al wel voldoende, anders blijft er helemaal zo lomp veel kabel over. Ik moet het namelijk nog wel weg kunnen moffelen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 09:22 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Joepie ik heb kabel!! Bij @HOME Op het moment is het lekker snel download met 200K hiephoi[/quote]Thank god, weer wat warex ftp;tjes erbij :)

Verwijderd

Icestorm, dat heb je niet met @home gehaald! De @home downloadlimiet is hardwarematig geconfigureerd op 3,8 Mbps = max 475 kB/s.

Verwijderd

Ik heb het ook sinds maandag :) @home, wat is het toch een heerlijk gevoel als je voor het eerst een groot bestand download en dan die Kb/s om je oren te zien vliegen. Maar ik moet toch eerlijk zeggen dat als je bijv. een spel of een Divx wilt downen (je weet wel welke die je eerst 24 uur mag proberen en dan moet kopen) dat je echt 400000 popups door moet worstelen om er later erachter te komen dat die file niet op die server bechikbaar is, is echt om gek van te worden. Ik zou er best wel eens iets voor over hebben dat iemand mij duidelijk uit kan leggen hoe zoiets nou eigenlijk werkt ?.

Dennis

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 14:28 schreef gsmguru het volgende:
Thank god, weer wat warex ftp;tjes erbij :)[/quote]Maar dat mag toch helemaal niet ;)

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
15 k/sec...
SCHANDALIG!!!

Zeker vergeleken bij alle Casema en 56 k gebruikers...

*ff nader uitleggen*
-Schandalig als je provider je 50 k/sec beloofd, dan ben ik het met je eens.
-Niet zeiken als je dat baseerd op het feit dat anderen toevallig 400k/sec halen, want ik weet zeker dat de gemiddelde downloadsnelheid van Nederland veel lager is dan die 15 die jij haalt.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

hmm ooh ja?? bij ons beloofden ze gouden bregen breedband internet etc etc. smijten ze er een limiet van 30KB/sec downstream en 6KB/sec upstream limieten erop dus wat is erger??? Casema of wetende dat je een bagger connectie heb terwijl het heel veel sneller kan?? ow ja en dat halen ze vaak niet voor de upstream dat is pas echt hopeloos. Online gamen kan letterlijk niet ping van 1000+ in quake HL:cs UT etc.

• NightHawk4
  • Laatst online: 13-08 23:49

NightHawk4

Lotte is Liev :>

alles beter wat casema betreft
geef mij maar 30k ben ik ook weer :)

nou ja nog een maand of 3 en dan ADSL....
Pagina: 1