Toon posts:

[psx] controls vibreren niet meer :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de shock functie aanstaan in mijn spellen maar allebei mijn dual shock controls vibreren niet :(

Een er van is pas een week oud, en het gebeurde tegelijk bij allebei. Ik denk dus dat het niet aan de controllers zelf ligt.

Dit probleem heb ik met al mijn spellen. Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad? En weet iemand hoe het te fixen is?

(btw als dit eigenlijk in een hardware forum thuis hoort stuur hem daar dan maar heen)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-01 16:10
Niet zo snel kicken please.
Uit de Algemene FAQ - Forum Survival Guide:

<li>Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
</li>

There is no magic.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bij alle spellen???? dan lijkt het me dat (als de psx dit heeft) er toch iets kapot is wat doorgeeft aan de controller dat hij moet trillen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een week oud, nou, inleveren die boel en een nieuwe vragen krijgen.
Doen doe het ook niet weet je dus dat het niet aan die dingen ligt. :+

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Maar 1 van de twee is nieuw. Die heb ik vorige week nl omgeruild omdat er nog garantie op zat.

De ander is al wat ouder.

Sorry voor het te snel kicken :)

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die hier een beetje handig in is? Heb niet zo veel zin om het ding te laten repareren, dat kost waarschijnlijk meer dan het waard is.
Pagina: 1