winkels die durons unlocked leveren?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 19:31
welke winkels leveren die dingen alvast met de bruggetjes verbonden? Ik weet in elk geval Eynstein maar zijn er meer?

En nee ik heb geen zin het zelf te doen. Potloden zijn op en winkels hebben meestal beter spul om die bruggetjes te verbinden. Kunnen ze hem testen ook VOOR ik hem koop.

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 02:38
volges mij bedoel je Durons met intacte L1-bruggen, nou die zijn ALLANG op. Dat was de eerste batch, en daar zijn maar een stuk of 6000 van gemaakt. Als je nu een Duron koopt, krijg je er eentje met doorgebrande L1-bruggen, maar dat kun je met een potloodstreepje heel makkelijk fiksen.

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 14:04

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Je kan ook naar http://www.overclockers.co.uk gaan en daar een proc bestellen

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 19:31
ik bedoelde met de bruggetjes (door hen) verbonden. hoef ik zelf niet te kleuren! hebben ze als het goed is toch beter spul voor!

Verwijderd

Bij powerline in Zoetermeer heb ik een T-bird gevonden die origineel unlocked is. Dus niet door de winkel zelf gedaan. Misschien dat ze er nog meer hebben.

Verwijderd

Bits N pieces in Groningen

Heb gisteren een UL Duronnetje 700 gehaald
met een KT7 Raid.. Woohooo

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Ik heb mijn duron ook via via, bij powerline Maandag binnen gekregen. De L1 bruggen waren gewoon nog verbonden:):):)

mijn T.net systeemspecspagina

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ben jij nou een echte tweaker?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

hmm te lui om zelf te krassen??

Verwijderd

Weten winkels vaak zelf niet,, hangt af van de batch die ze binnen krijgen,, ene keer wel andere keer weer niet (TB700 zijn al vaak unlocked)
Pagina: 1