Toon posts:

drivers webvox windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die de Webvox (=modem voor ISDN) onder windows XP aan de praat heeft gekregen met de webvox-drivers voor windows 2000? Dit is mij tot op heden nog niet gelukt...

Verwijderd

ik had laatst ook die vraag, dus ik op kpn.com kijken..zeggen ze dat de 2000 drivers ook werken..dus ik xp installen, daarna de webvox...zegt ie dat de drivers niet voorr "dit" OS bestemd was; daarna zei ie dat ik de 98 (of 95?) drivers wel kon installeren..ikd at dus proberen, geeft ie een dll error (weet niet meer welke, maar had er mee te maken dat het de verkeerde OS was)

Ik heb hem nooit meer aan de gang gekregen...

Verwijderd

Topicstarter
Dat probleem had ik dus ook.... Toen heb ik Windows 98 maar weer geinstalleerd

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 21:22 schreef aashaas het volgende:
Dat probleem had ik dus ook.... Toen heb ik Windows 98 maar weer geinstalleerd
ik had gelukkig nog een isdn kaart liggen van voor mijn "webvox tijd"; alleen telefoon kon ik niet meer gebruiken...gelukkig hebben we 3 draadloze telefoons hier, dus het was geen ramp; maar wel vervelend

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Die webvox werkt hier wel hoor, met die win2kupdatedrivers of hoe ze ook mogen heten. Helaas is het te lang geleden om te zeggen hoe het nou precies zat..sorry.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
waar haal je die drivers vandaan? vanaf de cd die wordt geleverd bij de webvox?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zaterdag 11 mei 2002 22:10 schreef 2Dutch het volgende:
Die webvox werkt hier wel hoor, met die win2kupdatedrivers of hoe ze ook mogen heten. Helaas is het te lang geleden om te zeggen hoe het nou precies zat..sorry.
Hier nog een. Is mij zonder al te veel problemen gelukt. Alleen dat schermpje van "Deze drivers zijn niet digitaal ondertekend" door hoeven klikken.
Op zaterdag 11 mei 2002 22:13 schreef aashaas het volgende:
waar haal je die drivers vandaan? vanaf de cd die wordt geleverd bij de webvox?
Ja.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Nee,niet die van cd..in mijn geval dan :P

Kijk eens:

Webvox Win2k update drivers

Ik hoop dat het je lukt,succes!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Welke drivers moet in dan hebben? Die voor windows 2000 of eentje van disc 1 of disc 2?

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
BIj mij werkt het ook niet. Enkele seconden na het inbellen crasht de PC, en start hij opnieuw op.
Ik kan ook nergens de update voor de vox software zelf vinden. Op die KPN site krijg ik bij upgrade alleen de software om het te doen, maar het bestand zelf niet.
weer 100% Snertzooi van KPN

It takes 2 2 make 1

• RealBase
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 22:12

RealBase

Just laughin'

Mij is het nu ook eindelijk gelukt na een middagje prutsen!
De nieuwste firmware, drivers en software van de kpnsite gehaald en toen lukte het mij.
eerst op mn oude pc de nieuwe firmware ingeladen, toen de nieuwe drivers van win2000 geinstalleerd en daarna de nieuwe software geinstalleerd die bij die drivers zaten en daarna nog de vox2.0 van de website.
nu werkt ie als een zonnetje...
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
eindelijk lekker :z

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

Pagina: 1