Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

merk toch een kleine verbetering (niet veel): een ietsje strakkere bass
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Forget your fears...
...and want to know more...
dat maakt toch nix uit.. tgaat er toch om of je het hoort.. wat zou je er nou aan hebben als je het wel meet maar niet hoort. dan heb je er dus geen zak aan.a ls je het wel hoort maar niet meet heb je er wel wat aan..
ookal is het je eigen vermogen tot inbeelding
Verwijderd
In mijn Denon PMA 720 zijn de dunne speaker draden die van de print naar de aansluit connectors lopen vervangen door vd Hull kabel.(2x 25 cm)de dikke kabel was zo dik dat ik rechtstreeks op de printbanen moest solderen.
Het geluid is veel beter geworden, helder, en meer hoog.
De reden voor die originele dunne kabeltjes (massief telefoondraad leek het)is gewoon kostenbesparing v.d fabrikant.
Alle beetjes helpen dus.
yup, dit heb ik iig ook gedaan, maar, wat is die contactspray juist?Op zondag 12 mei 2002 11:17 schreef TheLemon het volgende:
Ik denk dat je dat best kan merken, zeker als die amp heel oud is, je hebt dan nl. gelijk je soldeerverbindingen opnieuw gemaakt en dat kan nooit kwaad. Wat je ook nog kan doen is even alle (grotere) condensators checken op lekken, kijken of er geen gekke bulten op zitten en die dan vervangen. Ook alle potmeters/aansluitingen ff insprayen met contactspray. Zeker als de amp al heel oud/vies is, moet je dit best horen.
Verwijderd
we hadden het hier over dun vs. dik. Niet over verschillen in merken/type kabels. Overigens kan je met een dun zilverdraadje hetzelfde bereiken.
Jep, das vandenhul. Soms iets te veel hoog zelfshelder, en meer hoog
Verwijderd
Gewoon in elke electronica/radiozaak zoals bijv. Display, het is een niet-agressief reinigingsmiddel, ik denk op basis van alcohol ofzo, het heet ook gewoon 'contactspray'.Op zondag 12 mei 2002 13:05 schreef Evil_Homer het volgende:
[..]
yup, dit heb ik iig ook gedaan, maar, wat is die contactspray juist?en waar kan ik dit halen?
Is onmisbaar bij krakende potmeters of vieze/gecorrodeerde contacten.
ja zo kunne hun ook wel bezig blijven >>>> dikkere voeding er in en beter condensatoren enzo <<<< ze hebben ook een budget ja anders wordt je ampje veel te duur voor de verkoop<<<<<>>>>>economie???? kostprijs enzoOp zaterdag 11 mei 2002 21:17 schreef Flat© het volgende:
misschien een (te) simpele redenering, maar als 't echt wat uit zou maken, zou JVC er zelf toch al wat dikkere draden in gedaan hebben?
maar voor de rest zal het denk ik weinig uithalen maar ja je hebt je zelf weer een tijdje geentertained
the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi