hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
2 mogelijkheden.
1. Vervang je SCSI controller door een met een BIOS.
2. Boot van een IDE schijf.
Ik zou voor optie 1 gaan.
voorheen zat de hele boel(SCSI-kaart en HDD's) in een server (compaq) hoe kan het dat betreffende server wel bruikbaar was?Op zaterdag 11 mei 2002 20:38 schreef FirePower het volgende:
2 mogelijkheden.
Ik heb dus de SCSI kaart en de harde schijven in een nieuwe PC ingebouwd met nieuw mobo etcetera.
Integrated Wide Ultra2 SCSI ControllerOp zaterdag 11 mei 2002 20:39 schreef KHdV het volgende:
Wat voor merk/type SCSI kaart heb je?
Das vrij beperkt...kan ff niet meer vinden...
Het is een een adaptec
Er zit software voor windows bij:
ADAPTEC EZ-SCSI 4.0
Misschien zegt dat wat?
Overigens is het belangrijkste dat ik wil weten òf de boel bootable te maken is! Ik gebruik de computer nu nog niet omdat het geheugen ontbreekt. Als het onmogelijk blijkt moet ik echter rekening houden met aanschaf van een extra harde schijf!
Daar gaat het me met name om!
P.S. niet kijken naar de SPECS in mn sig voor dit topic. gaat om een andere PC met MS-6167 moederbord, AMD 700 Mhz
P.S. niet kijken naar de SPECS in mn sig voor dit topic. gaat om een andere PC met MS-6167 moederbord, AMD 700 Mhz
dat ie wel werkte op die compaq server kwam omdat die compaq server een scsi-bios in zijn systeembios had zitten, die kaart zelf heeft dus GEEN bios...Op zaterdag 11 mei 2002 20:51 schreef kazz1980 het volgende:
Overigens is het belangrijkste dat ik wil weten òf de boel bootable te maken is! Ik gebruik de computer nu nog niet omdat het geheugen ontbreekt. Als het onmogelijk blijkt moet ik echter rekening houden met aanschaf van een extra harde schijf!
er zijn mij ook geen adaptecbiossen bekend welke je zomaar in je bios kan flashen (wel van symbios logic overigens, maar ja die werken niet met adaptec kaartjes...)
A wise man's life is based around fuck you
hm...ok. helaas dan!Op zaterdag 11 mei 2002 21:08 schreef zwelgje het volgende:
[..]
dat ie wel werkte op die compaq server kwam omdat die compaq server een scsi-bios in zijn systeembios had zitten, die kaart zelf heeft dus GEEN bios...
er zijn mij ook geen adaptecbiossen bekend welke je zomaar in je bios kan flashen (wel van symbios logic overigens, maar ja die werken niet met adaptec kaartjes...)
Pagina: 1