Asus A7V, TB 1000 MHZ, 384 MB , SB1024, 3 x 30 GB , Asus V6800 Deluxe,3COM netwerkkaartje, Tv-kaartje
Wat is het voor auto? Opel manta?Op zaterdag 11 mei 2002 19:58 schreef Kripppo het volgende:
Mn pa geeft een tweedehands auto aangeschaft, maar er zit op de achterkant een haai. De vis zelf ben ik weleens tegen gekomen, das als je jezus een goed hart toedraagt bv. Is dit gewoon een moderner teken? Of heeft het een andere betekenis?
Haaitje is naar mijn weten een soort 'parodie' op 't visje, zit meestal op van die uitgebouwde golfjes e.d.
Toevallig reed ik vandaag in een auto (bij christelijke vrienden) achter een (Duitse) Mercedes met zo'n haai en we hadden het er ook over. Dit is de verklaring zoals ie op een Christelijk festival (ik dacht Flevo, voor de ingewijden) verteld werd:
Die haai schijnt van de Pinkstergemeente af te komen. Die vinden zo'n vis veel te lief en afwachtend, die haai staat dan voor het actief bekeren van anderen. Zo van "pak je prooi".
Inderdaad heb je ook Darwin-tekens voor mensen die uitgaan van de evolutieleer.
Die haai schijnt van de Pinkstergemeente af te komen. Die vinden zo'n vis veel te lief en afwachtend, die haai staat dan voor het actief bekeren van anderen. Zo van "pak je prooi".
Inderdaad heb je ook Darwin-tekens voor mensen die uitgaan van de evolutieleer.
De haai ligt gewoon bij de halfords naast de "De mijne is 18 meter lang" stickers e.d. Zouden die dan ook bij een bepaalde geloofsovertuiging horen?Op zaterdag 11 mei 2002 20:01 schreef Sassie het volgende:
Toevallig reed ik vandaag in een auto (bij christelijke vrienden) achter een Mercedes met zo'n haai en we hadden het er ook over:
Die haai schijnt van de Pinkstergemeeste af te komen. Die vinden zo'n vis veel te lief en afwachtend, die haai staat dan voor het actief bekeren van anderen. Zo van "pak je prooi".
Anoniem: 41805
Een haai?
Volgens mij gewoon een vis tekentje.
Want het woord vis begint in het grieks met de letter X (chi)
X staat voor Ch, wat weer de begin letters zijn van Christus.
Natuurlijk heb je de overbekende visjes, maar wat de topicstarter bedoelt (en wat ik ook gezien heb vanmiddag) is een afbeelding van een haai.Op zaterdag 11 mei 2002 21:29 schreef TheRademaker het volgende:
Een haai?
Voor de mensen met HK-acces een topic over visjes ;):
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/364263
Okee, deze mag dicht. We zijn geen vissenforum.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.