Toon posts:

Pine GeForce 4 TI4200 128MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze heb ik vandaag besteld, heeft iemand meer informatie en eventueel een plaatje ervan. Op de officieele site staat er helemaal niets over.

Trouwens de TV-OUT is geen Tulp aansluiting meer, maar ik wil tulp blijven gebruiken. Als het goed is bestaan hier convertertjes voor toch?? Maar ik heb gehoord dat het beeld dan zwart wit word klopt dit??

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Waar heb je die dan besteld als ik vragen mag?

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 17:15
hmm ik weet iig dat ik geen positieve ervaringen heb met pine, heb zelf een GF2mx200 (jaja, zowiezo kut) van pine. Kwaliteit van de kaart is wel ok denk ik (heb nix om et mee te vergelijken), maar de "service" van Pine zuigt echt!

In windows installedie mn kaart als GF2MX400, op de doos staat nergens duidelijk wat voor GF2MX et is. Dus ik een meeltje sturen naar pine, krijg ik een SUPERBRAK slegt engels geschreven meeltje trug met een antwoord, gaf gelijk een slechte indruk.

Jaoh, verder opsig wel tevreden met de kaart ensow

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
Op zaterdag 11 mei 2002 19:52 schreef Bong-One het volgende:
Dus ik een meeltje sturen naar pine, krijg ik een SUPERBRAK slegt engels geschreven meeltje trug met een antwoord, gaf gelijk een slechte indruk.

Jaoh, verder opsig wel tevreden met de kaart ensow
over slecht engels gesproken...leer jij eens goed abn he!... :P

maar ligt die ti4200 al bij de winkels dan? :?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

waarschijnlijk heeft die kaart svideo als tv-out, daar zijn gewoon verloop stukjes naar tulp voor.

is gewoon in kleur bij de weg ;)

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

ik heb een GF2 Ti 64 DDR Pro 2 , eehm het beeld had ik eerst ook zwart wit maar dat is te verhelpen als je er een gewoon goede kabel neerlegd of een videorecorder tussen te zetten(heb ik gedaan) en het beeld is scherp maar zorg wel als je het probeerd dat je je reso op 800x600 hebt staan en je rate op 60Hz alleen die pakt ie.. :)

Verwijderd

Ik ben ook wel benieuwd naar de prestaties van de pine ti4200. De computerboer bij mij aan de overkant kan ze deze week leveren voor 229 euro (64 mb versie), maar weinig mensen hebben een hoge pet op van pine dus ik moet mijn geduld maar even in bedwang houden denk ik... Zit er dan echt zo een groot verschil tussen de verschillende merken ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zelf werk bij de computerboer en kan de kaart halen voor 225 euro. Dus dat vond ik heel goedkoop. Want de GeForce TI200 lag ook tegen deze prijs aan.

Maar uit ervaring weet ik dat er niet zoveel verschil is tussen de kaarten zelf. Meestal ligt het aan de garantie en support. Maar aangezien NVIDIA de drivers uitbrengt en universeel zijn heb je daar geen problemen mee.

Zelf wou ik voor Asus gaan maar ja die heeft ze nog niet en ik heb het geduld niet om te wachten. En het zal niet veel verschillen alleen dat de prijs hoger zal zijn.

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
ik ook wel bij de compjoeter boer een parttime baantje willen krijgen :)

ff zoeken in mijn buurt volgende weekend :)

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 14:15 schreef RedAlert80 het volgende:
Ik zelf werk bij de computerboer en kan de kaart halen voor 225 euro. Dus dat vond ik heel goedkoop. Want de GeForce TI200 lag ook tegen deze prijs aan.

Maar uit ervaring weet ik dat er niet zoveel verschil is tussen de kaarten zelf. Meestal ligt het aan de garantie en support. Maar aangezien NVIDIA de drivers uitbrengt en universeel zijn heb je daar geen problemen mee.

Zelf wou ik voor Asus gaan maar ja die heeft ze nog niet en ik heb het geduld niet om te wachten. En het zal niet veel verschillen alleen dat de prijs hoger zal zijn.
Oke houd ons op de hoogte dan als je de kaart hebt, misschien ga ik er ook voor als hij je goed bevalt. I thank u in advance... :)
Pagina: 1