Hey 
Heb de search al een beetje afgezocht, maar jullie vragen dan toch allemaal details, enzovoorts dus...
Ok het verhaal.
Mijn NAD 304 heeft kuren en ik heb een nieuwe versterker nodig, misschien kan die NAD nog hersteld worden, maar ik vrees dat dat nooit goedkoop zal zijn. Dus ik zoek een nieuwe versterker.
Muziek waar naar geluisterd wordt : Trip Hop, industriële rock (Young Gods,...), gothic, fusion rock (RATM, RedHot, ...), rock (normale), eighties music, grunge.
En ook een heel klein beetje naar pop, klassiek en rap.
Nu alles wat erop aangesloten moet worden.
1 paar Bose 301 Series III (tja ik weet het...)
1 paar Rock Solid Sounds (150W)
1 Yamaha subwoofer YST-SW150
Al de audio apparatuur is aangesloten op een mengpaneel van
Vestax (pmc09). Dus kwa ingangen maakt het allemaal niet zo veel uit op de versterker.
Nu wil ik dus zoals iedereen veel kwaliteit voor weinig geld.
Maar ja sometimes, goedkoop=duurkoop.
Ik heb niet echt een budget voor ogen maar minder dan 10.000 BF zou goed zijn, dus zo'n 250euro. Maar ja als ik voor dat geld niks goeds kan vinden kan dat budget wel een beetje naar boven .
Heb de search al een beetje afgezocht, maar jullie vragen dan toch allemaal details, enzovoorts dus...
Ok het verhaal.
Mijn NAD 304 heeft kuren en ik heb een nieuwe versterker nodig, misschien kan die NAD nog hersteld worden, maar ik vrees dat dat nooit goedkoop zal zijn. Dus ik zoek een nieuwe versterker.
Muziek waar naar geluisterd wordt : Trip Hop, industriële rock (Young Gods,...), gothic, fusion rock (RATM, RedHot, ...), rock (normale), eighties music, grunge.
En ook een heel klein beetje naar pop, klassiek en rap.
Nu alles wat erop aangesloten moet worden.
1 paar Bose 301 Series III (tja ik weet het...)
1 paar Rock Solid Sounds (150W)
1 Yamaha subwoofer YST-SW150
Al de audio apparatuur is aangesloten op een mengpaneel van
Vestax (pmc09). Dus kwa ingangen maakt het allemaal niet zo veel uit op de versterker.
Nu wil ik dus zoals iedereen veel kwaliteit voor weinig geld.
Ik heb niet echt een budget voor ogen maar minder dan 10.000 BF zou goed zijn, dus zo'n 250euro. Maar ja als ik voor dat geld niks goeds kan vinden kan dat budget wel een beetje naar boven .
Me, myself & I