Ik wil een 5 1/4 inch system cooler gaan kopen, maar ik wil een goeie en een stille weet iemand welke dat is/zijn?
Heeft niemand een goeie & stille 5 1/4 inch system cooler ofzo?????
Of zijn er geen stille en goede 5 1/4 inch system coolers?????
Of zijn er geen stille en goede 5 1/4 inch system coolers?????
Verwijderd
Zoek je een cooler die je bij de hardeschijven stopt, of een cooler die je in de 5 1/4 sleuf stopt?
Als ik jouw was had ik er zelf 1 gemaakt.
Als ik jouw was had ik er zelf 1 gemaakt.
Een cooler die je in de 5 1/4 sleuf stopt, want ik schreef System cooler en geen hdd cooler
Verwijderd
Ze zullen vast wel bestaan maar zijn vast niet goedkoop.
Een paar gewone 8*8 of 12*12 fan's lijkt mij beter.
Een paar gewone 8*8 of 12*12 fan's lijkt mij beter.
Zeker weten dat ze bestaan, en ze zijn rond de 65,- en dat vind ik nou niet echt duur.
Heeft nou echt geen enkele tweaker een 5 1/4 system cooler???
Verwijderd
Denk het niet 
Wij monteren gewone fannetjes want dat maakt verder niet uit.
Zo'n 5 1/4 inch ding is ook niks anders dan een bakje met een overdosis fans.
maybe heeft www.coolerguys.com wat voor je liggen.
Wij monteren gewone fannetjes want dat maakt verder niet uit.
Zo'n 5 1/4 inch ding is ook niks anders dan een bakje met een overdosis fans.
maybe heeft www.coolerguys.com wat voor je liggen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 09:27 schreef Otacon het volgende:
Heeft nou echt geen enkele tweaker een 5 1/4 system cooler???[/quote]NEE MAN ik heb er gewoon 4x 120x120 mm
en een 6x 80x80mm in zitte.
120 boven , onderin en zijkanten en de 80tigjes zijn voor het weg zuigen van de hetelucht .
(Ik heb een nieuwe kast nodig ik weet het)
je moet toch wat met je systeem
Heeft nou echt geen enkele tweaker een 5 1/4 system cooler???[/quote]NEE MAN ik heb er gewoon 4x 120x120 mm
120 boven , onderin en zijkanten en de 80tigjes zijn voor het weg zuigen van de hetelucht .
(Ik heb een nieuwe kast nodig ik weet het)
je moet toch wat met je systeem
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Shit, als je jou systeem aanzet is het (denk ik) net alsof je de stofzuiger aanzet
Ja hoor, ik heb van die coolers, in twee smaken, een HD / Systeemcooler (+/- 40.00) 2x 4cm coolers (muisstil)
en IB-140 van Iceberg: 2x12cm coolers kost rond de 65.00
en IB-140 van Iceberg: 2x12cm coolers kost rond de 65.00
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd

Zo iets?? JustCooler TT900, verkrijgbaar bij Informatique. Of kijk bij www.justcooler.net voor meer info over de specs.
Ja, zo'n ja.
Bedankt iedereen voor de info, ik weet genoeg.
Bedankt iedereen voor de info, ik weet genoeg.
Verwijderd
Ik heb de middelste op het plaatje. 3 fans en niet echt super stil. Maar met een schakelaar is het goed te doen...hij koelt wel heeeel goed.:) mijn 7200tpm is nog echt koud aan het eind..:)
Verwijderd
Dat is die van mij ook en daar blowed gewoon een 8*8 tegenaan.
Toch stukje goedkoper dunkt mij.
Toch stukje goedkoper dunkt mij.
Pagina: 1