The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Verwijderd
Dat zou je idd wel gaan denken, vorige week waren er ook DNS problemen. Op de site staat nog niets over een mogelijke storing. Ik heb er overigens geen last van gehad aangezien ik het DNS adres van Cistron gebruik en niet die van Planet Internet.Op zaterdag 11 mei 2002 19:37 schreef Fisico het volgende:
tot een paar sec. geleden deed ie bij mij ook ineens niets meer. Nu schijnt alles weer te werken, de betrouwbaarheid begint langzaam aan minder te worden bij planet.
EN waar verander je die, ff snel?Op zaterdag 11 mei 2002 19:41 schreef Garfield het volgende:
[..]
Dat zou je idd wel gaan denken, echter op de site staat nog niets hierover. Ik heb er overigens geen last van gehad aangezien ik het DNS adres van Cistron gebruik en niet die van Planet Internet.
[/me was net btje oververhit :P] Chill reactie ingevoegd
Hmm, voor mij was dit al de tweede keer in een week dat het eruit lag
Edit: RutgerFR, weet je cker dat het niet aan de DNS van Planet ligt, anders hoef ik dat niet te veranderen.
Verwijderd
Gewoon op de plek waar je normaal gesproken het DNS adres van Planet Internet invuld. (eigenschappen TCP/IP)Op zaterdag 11 mei 2002 19:42 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
EN waar verander je die, ff snel?
Probeer die maarPri: 195.64.65.26
Sec: 195.64.68.29
Edit: typo verwijderd.
Normaal vul ik nooit een DNS inOp zaterdag 11 mei 2002 19:45 schreef Garfield het volgende:
[..]
Gewoon op de plek waar je normaal gesproken het DNS adres van Planet Internet invuld. (eigenschappen TCP/IP)
[..]
Probeer die maar
Chill man, ik heb nu al planet sinds februari 2001 en dit is de 4e keer dat het er in 15 maanden uit ligt. Van de week heb ik er niets van gemerkt. BTW en ik zit toch wel *kuch* regelmatig achter m'n pcOp zaterdag 11 mei 2002 19:42 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
EN waar verander je die, ff snel?
WANT DIT IS AL DE TWEEDE KEER IN EEN WEEKEn niet een korte ook dit keer
Ik betaal er ZELF voor, stelletje @^%!!
Sorry.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
JvS: Is wist ook dat dit topic er zou zijn
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Ey, Chill reactie ingevoegd, sorry dat ik me ff uitleefde. Maar goed, voor mij is dit de 2e keer in een week en ook is ook al een aantal keren mijn webspace onbereikbaar geweest, cq traag.Op zaterdag 11 mei 2002 19:48 schreef JvS het volgende:
LOL. ik wist dat dit topic er MOEST zijn.
[..]
Chill man, ik heb nu al planet sinds februari 2001 en dit is de 4e keer dat het er in 15 maanden uit ligt. Van de week heb ik er niets van gemerkt. BTW en ik zit toch wel *kuch* regelmatig achter m'n pc.
Hoorde net dat ze een glasvezel hadden opgegraven
Vreemd, een vriend van mij is weg, heb ze verbinding aan staan en blijft aan (XS4all) Ik heb planet, op 1 km van hem af, op een gegeven moment doet niets het meer vanaf half 6 tot half 8. Vreemd dat de een er wel last van heeft en de ander nietOp zaterdag 11 mei 2002 20:17 schreef vanke014 het volgende:
Ja klopt Mxstream voor Planet en andere providers lag er effe uit.
Hoorde net dat ze een glasvezel hadden opgegraven.
Heb pas aan planet gevraagd wat de DNS nummers waren maar die hoef je tegenwoordig niet meer in tevoeren.Op zaterdag 11 mei 2002 19:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Yo! Het was weer zo ver! Tot een min. geleden lag ook mijn planet plat! Volgens de site is er nix aan de hand (zou ik ook zeggen) Wat is nu een goede DNS?
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
dat zegt nix, hij is immers weg. Kan gewoon zijn dat je hem gewoon online ziet, maar dat ie toch niet meer kan surfen enzo.Op zaterdag 11 mei 2002 20:19 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Vreemd, een vriend van mij is weg, heb ze verbinding aan staan en blijft aan (XS4all) Ik heb planet, op 1 km van hem af, op een gegeven moment doet niets het meer vanaf half 6 tot half 8. Vreemd dat de een er wel last van heeft en de ander niet
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Jah ok, maar MSN Messenger moet toch ook contact houden met het netwerk van MSNOp zaterdag 11 mei 2002 21:06 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
dat zegt nix, hij is immers weg. Kan gewoon zijn dat je hem gewoon online ziet, maar dat ie toch niet meer kan surfen enzo.
Wat ik dus wil zeggen is dat je vriend zijn pc van mxstream is geklapt maar msn dus max. 2 min. langer online is dan dat je mxstream is. na 2 min. valt zijn msn dus uit maar als dan de breuk in de kabel is gemaakt zul jij het niet merken...
( lekker duidelijk
Verwijderd
en trouwens planet word ook duurder/
per 17april kost het 24,50 normaal 22,21 en advance van 49,50 naar 54,20
bron.pcm mei!
duurder? neej.. alleen voor nieuwe leden.
Ja idd, alweer lag Planet platOp zondag 12 mei 2002 01:26 schreef Tampie2000 het volgende:
lelijk man... 3 x plat vandaag.... stelletje lummels daarzo..
De laatste tijd is het wel goed raak met uitvallen.
*plop* en weer kan ik me download opnieuw opstarten, GMMBLS
39
Verwijderd
Hij had Planet, dus het zal wel iets met Planet geweest zijn en niet bij MxStream.
zwaar irri is het iig. Ik wil gewoon online zijn, opnieuw opstarten van download kost alleen maar tijd, kan ik redelijk meeleven. Als is het minder wanneer je thuis komt en je spul is nog niet binnen.Op zondag 12 mei 2002 01:36 schreef Homedisc het volgende:
Ja idd, alweer lag Planet plat
De laatste tijd is het wel goed raak met uitvallen.
*plop* en weer kan ik me download opnieuw opstarten, GMMBLS
Verwijderd
We krijgen ook pop-ups met Kazaa waar vervolgens niets in staat
Startpagina van Kazaa geeft ook niets en connecten gaat traag, maar hij connect uiteindelijk dus wel.
Explorer en netschaap doen het ook niet.
Hmm, er is nu ook download, maar goed, het is peer to peer (nog steeds niets bij IE / Netscape).
Wat kan er mis zijn?
Verwijderd
12-05-2002 15:08 uur. ADSL-storing in Amsterdam, Utrecht, Amersfoort en Rotterdam
Door een storing zijn sommige websites niet bereikbaar als u verbonden bent via MxStream in Amsterdam, Utrecht, Amersfoort en Rotterdam. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen.
Als het opgelost is staat er "opgelost" achter de titel, ennuh... dat staat er nog niet
Sorry hoor maar om lummels te zeggenOp zondag 12 mei 2002 01:26 schreef Tampie2000 het volgende:
lelijk man... 3 x plat vandaag.... stelletje lummels daarzo..
Beetje kortzichtig
erhm dat dus ook het gevolg bij mij, omdat ik dus me download opnieuw moet opstarten heb ik het ook niet binnen als ik weer binnen kom.Op zondag 12 mei 2002 12:54 schreef Fisico het volgende:
[..]
zwaar irri is het iig. Ik wil gewoon online zijn, opnieuw opstarten van download kost alleen maar tijd, kan ik redelijk meeleven. Als is het minder wanneer je thuis komt en je spul is nog niet binnen.
Hopelijk blijft het wel hierbij met de storingen, want echt vrolijk word je hier niet van.
39
Jammer genoeg heeft Cisco (en alle andere router fabrikanten for that matter) last van de zo genaamde bugs.Op zondag 12 mei 2002 19:52 schreef paus_j_p2 het volgende:
Moeten ze die router niet restarten. En als die router vastloopt moeten ze maar een goede router neerzetten
Nogmaals je hebt geen idee wat de echte reden is dus ...
Verwijderd
rot op man. Gisteravond 3 maal deruit.... en vandaag van 3 tot 8 geen verbinding. Vervolgens neemt de helpdesk niet op, na 5 x bellen om half 5 nemen ze pas op.Op zondag 12 mei 2002 19:50 schreef PolarBear het volgende:
[..]
Sorry hoor maar om lummels te zeggenJe hebt geen idee wat voor problemen ze gehad hebben. Als ze alleen maar 2 keer een router moeten restarten heb jij geen verbinding...
Beetje kortzichtig
Niets dan lof over de mensen bij de helpdesk zelf hoor, Maar als het er 4(!!!)x binnen 2 dagen uitligt dan mag ik toch bestwel een beetje klagen?
Aangezien ik niet met mijn compu aan slaap wil ik graag dat het op een beetje normale tijd binnen is. Dat vind ik echt klote aan een storing.Op zondag 12 mei 2002 20:28 schreef Homedisc het volgende:
erhm dat dus ook het gevolg bij mij, omdat ik dus me download opnieuw moet opstarten heb ik het ook niet binnen als ik weer binnen kom.
Dat hoef ik ook niet te hebben, zal me een zorg zijn wat het probleem is, wat de oplossing is ook. Ik betaal voor een verbinding en dan wil ik hem ook. Op dit moment ben ik twee dagen inet kwijt, dus neem aan dat ik geld terug zal krijgen?? nee natuurlijk niet, want het kan gebeuren. Rare is dat hun concurrenten er geen last van hebben.Op zondag 12 mei 2002 20:31 schreef PolarBear het volgende:
Jammer genoeg heeft Cisco (en alle andere router fabrikanten for that matter) last van de zo genaamde bugs.
Nogmaals je hebt geen idee wat de echte reden is dus ...
In mijn geval geen lof, allerminst zelfs, maar het gebeurt dit weekend idd wel errug vaak en lang, ik kan pas net weer internetten (Amersfoort)Op zondag 12 mei 2002 20:59 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Niets dan lof over de mensen bij de helpdesk zelf hoor, Maar als het er 4(!!!)x binnen 2 dagen uitligt dan mag ik toch bestwel een beetje klagen?
Verwijderd
Helemaal opgelost is het nog steeds niet dacht ik zo.