Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Siemens C45 waarvan ik het Nederlands niet kan kiezen als taal. Nu schijn ik ooit ergens gehoord te hebben dat je dmv een code intoetsen het Nederlands erbij krijgt? Wie weet hier meer van? Want Nederlands is toch wel erg handig, vooral met het T9 woordenboek.

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-03 23:58

evol

hello world

*#0031# en dan op de toets met het groene telefoontje erop (opneemknop dus bij gesprekken)

Maar weet nie of dit werkt als je het al niet in het menu kan kiezen, probeer het...suc6

Move along people. Nothing to see here.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 19:18 schreef out het volgende:
*#0031# en dan op de toets met het groene telefoontje erop (opneemknop dus bij gesprekken)

Maar weet nie of dit werkt als je het al niet in het menu kan kiezen, probeer het...suc6
Nee, helaas ;(

Ik krijg de melding: Language is set to English :(

• evol

evol

hello world

Op zaterdag 11 mei 2002 19:19 schreef Silverstar het volgende:

[..]

Nee, helaas ;(

Ik krijg de melding: Language is set to English :(
Had ik al verwacht, althans dat het niet zou werken. Ik denk dat het je alleen gaat lukken door de software in de telefoon te vervangen...als je een datakabel hebt dan kan je dat zelf doen geloof ik (althans voor de S45 is nieuwe software beschikbaar, voor de C45 weet ik nie :? ) en anders moet je naar een winkel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 19:22 schreef out het volgende:

Had ik al verwacht, althans dat het niet zou werken. Ik denk dat het je alleen gaat lukken door de software in de telefoon te vervangen...als je een datakabel hebt dan kan je dat zelf doen geloof ik (althans voor de S45 is nieuwe software beschikbaar, voor de C45 weet ik nie :? ) en anders moet je naar een winkel.
Ik heb wel een datakabel, alleen die is voor een Siemens m35i. Kan die ook voor de C45 gebruikt worden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik schop hem even omhoog.

• evol

evol

hello world

Op zaterdag 11 mei 2002 23:05 schreef Silverstar het volgende:

[..]

Ik heb wel een datakabel, alleen die is voor een Siemens m35i. Kan die ook voor de C45 gebruikt worden?
Datakabel kun je volgens mij gewoon gebruiken. Ik had datakabel voor me M35, maar uitgeleend...en nooit terug gehad. Bij mijn S45 zat standaard al een kabel. Maar aansluiting van alle siemens foons is hetzelfde volgens mij, dus kun je gewoon gebruiken.
BTW firmware is wel te vinden als je zoekt, bij site waar ik ze zag staat zelfs dat die versies (tot en met v31 hebben ze) niet gaan werken via de originele siemens datakabel :?

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

VonFoX

Las noches de Diciembre

Datakabel van m35 werkt met c45, ik kan alleen nergens nieuwe firmware vinden :(

Yo.

Pagina: 1