Telefoon afluisteren

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views sinds 30-01-2008

• Djeen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Weet er iemand hoe ik het best de telefoon kan afluisteren ?Ik zou graag de gesprekken van m'n moeder opnemen omdat mijn pa denkt dat ze aan affaire heeft met iemand.

Iemand ?

Misschien een schema's ofzo om aan de telefoon op m'n kamer te maken kweetnie...

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
Gewoon een 2de telefoon op de zelfde lijn nemen als ze aan het belle is dan sneaky de 2de telefoon opnemen :7

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hmmmm kweenie of dat wel mag hoor :?
simpele oplossing: taperecordertje verstoppen in de buurt van de telefoon
misschien dat je niet alles letterlijk kan verstaan, maar iig kom je wel een heel eind...

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

precies, je moet nog 1 telefoon kopen er ergens op de lijn zetten, en even de microfoon eruit roppen zodat je niet iemand op de achtergrond hoort hijgen...

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:43

Flexx

This side up

Afluisteren is strafbaar, ookal gaat het om familie.

Maar je zou natuurlijk de kabel van de telefoon kunnen splitten en aansluiten op een andere telefoon.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:12

DarkSide

theres no place like ::1

1) 2 telefoons in huis. en als ze de ene opneemt pak jij de andere en hangt er een mic naast.
2) Huur Peter R de vries
3) leuke moeder heb je :?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Djeen
Ik had meer aan iets gedacht dat automatich de gesprekken opneemt voor als ik weg naar school ben.Misschien met relais ofzo.dunno

• flat
  • Niet online
hmmm gewoon die luispreker uit die extra telefoon voor 'n mic leggen die je aan je computer/tapedeck hangt

--Roy Goodman

• Djeen
maar?ligt de telefoon dan niet de hele dag open ?zodat er niemand kan bellen ?

• bitflusher
  • Laatst online: 12-08 21:34

bitflusher

flushed die *** pc

vraag een prive detecitve, haaft vast wel iets wat hij wil verkopen

• flat
  • Niet online
hmmmja inderdaad :D
* flat dom |:( :P
maar ik zou gewoon voor de microfoon in de buurt van de telefoon die je moeder gebruikt kiezen

btw: kan je zo'n probleem niet veel beter op een normale manier oplossen?

--Roy Goodman

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 18:44 schreef Flat© het volgende:
hmmm gewoon die luispreker uit die extra telefoon voor 'n mic leggen die je aan je computer/tapedeck hangt
Als die telefoon ernaast ligt kan je dus niet gebeld worden...

They made me do it.

Verwijderd

Eigenlijk vind ik dat je open kaart moet spelen... Misschien word het zo alleen maar erger, helemaal als er al niks aan de hand is...

• Silva
  • Laatst online: 28-04 12:22
Je zou ook in de bestaande telefoon een zender kunne plaatsen die alles opneemt als er gebeld wordt..:)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik heb een schematje gehad hiervoor, dat automatisch een taperecorder aanschakelde (relais) zodra de telefoon in gebruik was en met 2 tulpstekkertjes eraan zodat je het op een tapedeck kon aansluiten. Nooit gemaakt, heb t schema ook niet meer. Slimst lijkt me gewoon om een 2e toestel aan te sluiten ei'k...

• Djeen
ik had gedacht om de luidspreker en de micro van de phone aan te sluiten op m'n walkman en dan via een contact tussen de haak en het toesten de walkman te doen werken ,dan zit je wel met het probleem dat er daar een stuk of 5 kabel liggen vanuit het toestel,*en dat zou echt nie opvallen zunne...*

Verwijderd

De oplossing van je probleem. Misschien niet de goedkoopste maar wel de beste oplossing.

http://www.spyshop.nl/

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
http://www.spyshop.nl/products/ontvrec.htm

En dan de ATR-102 :
Automatisch startende telefoon recorder. Werkt 100% geluidloos. Neemt beide kanten van het gesprek op. Kan op iedere willekeurige plek van de telefoonlijn (verborgen) worden aangesloten. Voorzien van digitale display met vermelding van datum, aanvangstijd, tijdsduur en (uitgaand) gekozen telefoonnummer per plaatsgevonden gesprek. Opnametijd 2 uur (uitvoeringen tot max. 20 uur mogelijk).

:)

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 18:49 schreef Djeen het volgende:
ik had gedacht om de luidspreker en de micro van de phone aan te sluiten op m'n walkman en dan via een contact tussen de haak en het toesten de walkman te doen werken ,dan zit je wel met het probleem dat er daar een stuk of 5 kabel liggen vanuit het toestel,*en dat zou echt nie opvallen zunne...*
Macgyver :P

• Djeen
Op zaterdag 11 mei 2002 18:53 schreef zmn het volgende:
http://www.spyshop.nl/products/ontvrec.htm

En dan de ATR-102 :
Automatisch startende telefoon recorder. Werkt 100% geluidloos. Neemt beide kanten van het gesprek op. Kan op iedere willekeurige plek van de telefoonlijn (verborgen) worden aangesloten. Voorzien van digitale display met vermelding van datum, aanvangstijd, tijdsduur en (uitgaand) gekozen telefoonnummer per plaatsgevonden gesprek. Opnametijd 2 uur (uitvoeringen tot max. 20 uur mogelijk).

:)
Zoiets ja ,ma is da nie een beeke duur en kan je da nie zelf maken ?

• Djeen
Op zaterdag 11 mei 2002 18:53 schreef KerStens het volgende:

[..]

Macgyver :P
Waarom is macgyver hier niet ???!!!!!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:29
Gewoon een tweede telefoonlijn naar je modem trekken en er zal vast wel een proggie voor zijn dat je pc het poneemt zogou er gebeld wordt

Verwijderd

spannend...net een film *-)

• Djeen
kvind het ook

Verwijderd

Goeden Tijden , Slechte Tijden , of is het meer The Bold And The Beautiful?

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:41
Mission: Impossible 8-)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:36
het hangt er ook maar vanaf hoe jullie alles in hebben gestellerd.
wij hebben bijvoorbeeld een station die op het net is aangesloten met daaraan vast (draadloos) 6 andere stationnen. En als er dan iemand aan het bellen is en je neemt ergens anders ook op doet ie *piep*piep* :)

het gaat over dit toestel: KPN Chigago 220C

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:39

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Op zaterdag 11 mei 2002 18:39 schreef Djeen het volgende:
Weet er iemand hoe ik het best de telefoon kan afluisteren ?Ik zou graag de gesprekken van m'n moeder opnemen omdat mijn pa denkt dat ze aan affaire heeft met iemand.

Iemand ?

Misschien een schema's ofzo om aan de telefoon op m'n kamer te maken kweetnie...
En waarom denk je dat je moeder een affaire met iemand heeft?

Ontopic
Als die gast jou moeder zou bellen en je hebt een telefoonmelder moet je dat nummer bellen en hem gaan stalken >:)
Misschien dat ie wel stopt na een leuk bedreigingkje >:)

theworldforizabel.la

Verwijderd

Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Met Bert hier, hoor je mij Henk???Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Ja Henk hier,ik hoor je luid en duidelijk!Hallo, Hallo, Hallo, Hallo, Ja??? Met Bert .....

Verwijderd

Misschien dat dit wat voor je is?

http://www.cheating-spouse-check.com/modemspy.htm

Verwijderd

Of

http://www.winappslist.com/communications/telephone.htm

ach zoek eens op bij google op: "modem telephone recorder" ofzow.... just like i did.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topic loopt uit op geblaat en het is illegaal. Je kan zelf wel bedenken dat je een taperecordertje aan kan sluiten...

Loop een winkel binnen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.